Wat zeg je een DVP als ze vraagt naar je vrouw?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb je het idee dat de service beter wordt naarmate je meer vertelt over je vrouw?
Zoveel vertel ik nou ook weer niet, ben vooral bezig met de dame die ik bezoek ?
Maar als ik vertel waarom ik het buiten de deur zoek wordt de service in elk geval niet slechter.
Verder zijn de dvp's net mens en allemaal anders, maar in het algemeen positieve reacties.
 
Ik zeg dan altijd wil je trio met mijn vrouw? Dan volgt meestal een stilte of zenuwachtige lach... En bij afscheid zeg ik say hallo to you, re boyfriend... Echte afknapper als ze dit vragen meteen afvinken en dooorrrr..
Als een klant mij die vraag stelt, krijgt hij een positief antwoord. Ik ben fan van trio's zolang de vrouw er zin in heeft. 😉😊.
 
Jarenlang heb ik zomaar wat geantwoord op zulke vragen. Wel getrouwd, niet getrouwd; wel kinderen, geen kinderen, enz.
Tot de dag dat mijn ex blijkbaar wat wantrouwig in mijn gsm had zitten neuzen en daar het nummer van één van mijn vaste dvp's had gevonden.
En dan haar ook nog eens had gebeld met de vraag waarom zij zoveel contact met me had.
Aan die ene dvp heb ik alles verteld zoals het was.
 
Jarenlang heb ik zomaar wat geantwoord op zulke vragen. Wel getrouwd, niet getrouwd; wel kinderen, geen kinderen, enz.
Tot de dag dat mijn ex blijkbaar wat wantrouwig in mijn gsm had zitten neuzen en daar het nummer van één van mijn vaste dvp's had gevonden.
En dan haar ook nog eens had gebeld met de vraag waarom zij zoveel contact met me had.
Aan die ene dvp heb ik alles verteld zoals het was.
Was dat t breekpunt met je ex?
 
Nu vraag ik mij toch oprecht af wat we dan wel nog mogen doen. Als we alleen maar neuken als robots is 't nie goed en als we vragen stellen en (oprechte) interesse tonen is het ook niet goed 😋 ik kan toch moeilijk over het weer beginnen?
'Tsja 't is weer nat vandaag ze... neeje, nie buiten. '
Over het weer beginnen is prima maar dan in het kader 'wanneer doen we het weer'

beetje belangstelling is prima, ik vertel gewoon hoe het zit en heb ook wel interesse richting de dames.
zeker als je elkaar al vaker ziet mag een praatje best en kom je meer te weten van elkaars situatie.
 
ik heb er geen problemen mee om wat over mijn prive te vertellen want vooral als wat vaker bij een dame komt dan denk ik dat het ook wat vaker gemeende interesse is wat de date mijn inziens leuker maakt en ik denk dat ze je ook wel waardeert wel hou ik in mijn achterhoofd dat het gewoon klant en dame is en dat het een betaalde service is dus geen rare dingen in je hoofd halen {niet verliefd worden dus}en wat ik niet kwijt wil vertel ik ook niet
 
In het begin schaamde ik me om het te zeggen.... en toen werden een paar dvp's verliefd en wilden een relatie.....werd allemaal een beetje ongemakkelijk..... dus ik ben overgestapt naar eerlijk zijn...... helpt niet tegen verliefd worden :ROFLMAO: want is nog een paar keer gebeurd, maar ik vind het niet leuk om met gevoelens te spelen..... ik ben helemaal open naar "mijn" meisjes, diegenen waar ik gevoelens voor heb (mijn hart is net zo een grote hoereloper als mijn pik) weten dat ook, en weten dat ze niet de enige zijn..... un pedacito a cada nena.
 
Ze schrikken dat ik soms zeg, 47 jaar en geen relatie. Altijd dan de vraag waarom geen vriendin? Vertel ik een zeldzame keer over een love doll dan begrijpen ze meestal niet of denken dat je uit je nek lult. Beter is gewoon rond de pot draaien over dit onderwerp en genieten van het moment met dvp maar niet prive uitwijden.
 
Is me nog nooit gebeurt gelukkig maar zal denk il tog eerlijk zijn. Nu heb ik geen vriendin maar als ik die wel zou hebben en een dvp zou bezoeken die erom vraagt zal ik er niet over liegen. De dames liegen zelf ook van alles aan elkaar dus ben noet bang voor hun reactie
 
Bij een bezoek aan een DVP komt na de sex soms de vraag van haar of je een partner (en kinderen) hebt. Bij dames die eenmalig waren heb ik geen enkele moeite eerlijk te antwoorden maar bij dames waar de sex heerlijk stomend was en ik een goeie klik voel, en ik vaker wil zien, krijg ik meer moeite met dit onderwerp. Ik denk dat dat soms komt omdat ik de illusie van zij als stiekeme girlfriend nog wil vasthouden, of dat ik niet zou willen dat ze mij hierom (hoerenlopen) gaat veroordelen. Soms komt er een afkeurend knikje. Wat waarschijnlijk absurd is want dat geldt minstens net zo goed voor haar. Is het dat ik toch graag wordt aangezien als James Bond? Ik heb ook wel gehad dat dames boos waren dat ze vinden dat ik eerder over mijn privéleven had moeten vertellen. Maar meisje zo meteen komt bij jou toch ook een heel voetbalteam je uitwonen? Nu ben ik toch benieuwd wat er in die hoofdjes van de dames afspeelt bij zulke vragen. Hebben jullie ook dergelijke ervaringen?

Ik vind dat wel een domme vraag. Je wilt toch een beetje de illusie vasthouden?

Tuurlijk heb ik het er ook over met klanten maar meer dat het vanuit hen komt. Er zelf naar vragen is zo een dood doener..
 
Ik vind dat wel een domme vraag. Je wilt toch een beetje de illusie vasthouden?

Tuurlijk heb ik het er ook over met klanten maar meer dat het vanuit hen komt. Er zelf naar vragen is zo een dood doener..
Ik antwoord er wel op als ze de dame in kwestie mij daar een vraag over stelt. Maar je bepaald nog altijd zelf wel in hoe ver je erover wilt vertellen tegen de dame in kwestie
 
Ben vrijgezel, dus ben daar ook eerlijk over naar de dame toe. Ik vraag me af of een dame je andere service geeft als ze weet dat je een vriendin/vrouw hebt. Want vrijgezelle mannen kunnen ze sneller verliefd maken om aan een vaste klant te kunnen komen.
 
Ben vrijgezel, dus ben daar ook eerlijk over naar de dame toe. Ik vraag me af of een dame je andere service geeft als ze weet dat je een vriendin/vrouw hebt. Want vrijgezelle mannen kunnen ze sneller verliefd maken om aan een vaste klant te kunnen komen.
Ja, ik kan me voorstellen dat het beide kanten op kan. Ik heb een DVP die heel open is over haar persoonlijke leven (ik geloof wat ze me laat zien). Dat vind ik intiem. Maar zoals je zei, misschien is dat het doel. Om u een vaste klant te maken.


Als een DVP liegt, kan ik dat begrijpen. Ik lieg ook.
 
De motieven om de vraag te stellen zullen verschillen. Ik denk dat het gewoon ook interesse aan de mens tegenover is. Ik vraag ook vaak of de dames kinderen hebben, zonder enig gedachte daarachter. Allen omdat interesse aan de mens heb, met wie ik lekker sex heb.
En idd., vaak hebben de iets oudere dames wel kinderen, maar is de relatie met de vader verbroken.
Ik zelf ben ook vrijgezel, hoef ik niet over te liggen. En idd., dan vragen ze waarom je niet getrouwd bent, vaak zij ze verbaasd. Dat streelt mij dan ook weer op ene van de manier, beschouwen zij mij toch als goed huwelijksmaterieel. 😉😄
 
Ik maak er geen probleem van. Het bezoek aan de dvp is een transactie van behoefte enerzijds en een job anderszijds. En mocht er toch een wat intiemer gesprek volgen, dan maak ik zelf een twist die ik in orde vind. Kan zijn dat ik zeg dat ik getrouwd ben, kan zijn dat ik zeg vrijgezel te zijn. Ligt aan de situatie en de sfeer die er op dat moment is. Je bent niemand iets verschuldigd dan wat geld om even lekker stoom af te blazen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
36.573
Berichten
702.374
Leden
32.530
Nieuwste lid
Densilll
Terug
Bovenaan Onderaan