Wat zijn jullie wandel-eigenaardigheden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja dat wel, maar heel eerlijk vind ik dat sowieso al niet zo'n geweldig standje. Geen idee waarom.
Hangt voor mij van de DvP af. Een tijdje geleden heb ik een dame bezocht die best wel dik was, een schat van een vrouw trouwens, die het ongelofelijk goed deed, met veel afwisseling en speels met haar forse borsten in mijn gezicht kletsen. Maar vaak vind ik cowgirl maar zo-zo.
 
Vaak vind ik cowgirl ook maar niks. Tot ik het tegenovergestelde vond van Krekel: een ongelooflijk petite, dun meisje (Daysy van DS) dat haar waanzinnig strakke kutje langzaam centimeter voor centimeter over m'n paal liet zakken. God-ver-domme. Toen ze me helemaal in zich had gewerkt en ik naar haar platte voorgeveltje keek, kwam ik bijna meteen klaar. Normaal voel ik in cowgirl niet zoveel, maar zij moest altijd heel langzaam op en neer gaan om er niet vroegtijdig een eind aan te maken. Constant op dat randje van klaarkomen... heerlijk! M'n handen gingen er zelfs van tintelen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan