Wat zijn jullie wandel-eigenaardigheden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zelfde met dames die liposuctie of een boobjob hebben gedaan. Kan daardoor in 1x over zijn.
...
Ook de reden dat ik geen prive-huizen bezoek. ik wil perse geen communicatie met een man bij de entree oid.
Als het een beetje netjes gedaan is kan ik lipo of neppers wel hebben, maar wat me vooral verbaasd is de enorme hoeveelheid dames die ik hoor vertellen dat ze aan het sparen zijn om zoiets te doen. Stuk voor stuk prachtige fantastisch mooie dames dat ik telkens weer denk: waarom?!?! Is natuurlijk verder niet aan mij. Hun lichaam, dus doe wat je wil ermee, maar ik snap er nooit ook maar iets van. Verbazend iig hoeveel er laag over hun eigen lijf denken.

Wat betreft communicatie met een medewandelaar bij een privehuis. Misschien dat het van het huis afhangt, maar in die honderden keren ondertussen maar een keer of vijf iemand bij de deur tegengekomen, omdat er bij het vertrekken van mij niet werd opgelet door gastvrouw of dame of er iemand voor de deur stond. Communicatie is er nooit geweest, kijkt elkaar niet eens aan. Ok, één keer toen ik juist gelijktijdig met een ander aan kwam. Was niet meer dan een "oh sorry" van mijn kant en "geen probleem" van de ander. Verder kom ik nooit iemand tegen.
 
Een beetje een algemeen topic, waaronder veel besproken mag worden.

In mijn geval:

1. Dames moeten dus perse niet aan mijn tepels zitten. Kan het niet verklaren, word er gewoon erg ongemakkelijk van. Wil dat vooraf ook niet bespreken, want vind het raar om over te beginnen omdat zo'n moment zich maar een op de tien keer aandient. Best dubbel want ben zelf wel iemand met een voorkeur voor grote naturel borsten, maar ik snap gewoon niet dat dat voor mannen ook een erogene zone kan zijn. Ik kan er alleen maar naar van worden als iemand alleen al dreigt met een handje of mond die richting op te gaan.

2. Ik kan eigenlijk alleen 'op zijn hondjes' sex met iemand hebben als ik naast het bed sta en zij op handen en knieen voor me zit op de rand van het bed. Die combi werkt goed, maar ik ook op het bed op mijn knieen achter haar, dat standje beheers ik niet haha.
Heb het natuurlijk vaak genoeg geprobeerd, maar dan kan ik niet echt vrij bewegen. Volgens mij komt het doordat ik ietwat korte beenspieren heb, als ik het zo probeer verrek ik altijd wel iets. Had hier overigens al last van sinds mijn 25e ofzo, voordat ik overkom als een oude baas.

Bij vlagen zijn dames er wel verrast door als ik ineens na bv cowgirl in een beweging van het bed afstap, maar eigenlijk nog nooit gehad dat wat ik wilde niet begrepen werd.

3. Ik heb tussen de 40 en de 450€ uitgegeven aan sessies met dames en er zijn altijd uitzonderingen denkbaar, maar ik merk dat ik sneller of zelfs heftiger opgewonden raak als ik weet dat een raam-bezoek maar 50€ kost dan als ik een uur bij iemand langs ga en dat kost 200-250€.

100 of zelfs 120€ voor een half uur kan ik nog prima aan mezelf verkopen, 150 of evt 160€ voor een uur ook, maar bij een 200€ bezoekje, hoe goed ook, loop ik toch altijd peinzend weg, zo van: Tsja, dat was fijn, maar kostte wel 200-250 euro.

Bij mijn nog duurdere bezoekjes deed ik dat eigenlijk alleen omdat de dame me fascineerde, waren het langere afspraken en kwam er incidenteel wel eens een zweem van verliefdheid bij kijken (of ik op dat moment nou in een relatie zat of niet, maar ik wandel ook pas 4 jaar, daarvoor zou ik dat niet gedaan hebben als ik in een relatie zat).
Eigenlijk is het me dan te duur en wordt het me ook nog eens te intens, gewoon wandelen is relaxter.

Daarom snap ik de gfe ook niet precies, want hoe beter hij wordt uitgevoerd, hoe echter, dus hoe verwarrender ie eigenlijk is. Daar zou je niet extra voor moeten betalen, maar korting voor moeten krijgen. ;)

Toch vind ik dat soort momenten soms wel speciaal. Heb een aantal keer, soms op mijn verzoek en een enkele keer op dat van de dame wel eens een hele dag en/of nacht met iemand afgesproken. Meer omdat elkaars expertise/manier van dit alles benaderen je dan blijkbaar toch intrigeert.
En we zijn allemaal maar mensen he.

Mijn favoriet is het half uur 100€ bezoekje. 2 briefjes van 50, enige haast, maar toch goed te doen en er gebeurt precies genoeg om het na afloop goed te kunnen verwerken. Een overzichtelijke, beknopte hoeveelheid impulsen.

De keren dat ik 'maar' 50€ betaalde zat de extra kick in het overhandigen van dat ene briefje en dat er dan wel zo veel handelingen plaatsvonden met een mooie dame voor dat relatief kleine beetje geld.
Heb ook wel eens bezoekjes gehad die daardoor ondermaats waren en ben op zich meer van de wat duurdere thuis-ontvangst dan van de afwerk-mentaliteit van de ramen, maar als een knappe raam-dame er vol voor gaat terwijl de hele afspraak maar 50€ kost kan ik dat een enorm geile gedachte vinden.

Het loopt ook heel erg lekker weg, als je, nadat je bent klaar gekomen, je hebt opgefrist en de zwoele avond-lucht in loopt en weet dat dit pleziertje je maar 1x boodschappen doen en 1 uber-ritje kostte.
Misschien een foute denkwijze, ik analyseer het maar een beetje he.

4. Meestal zijn mijn favoriete dames wel bovengemiddeld knap maar niet super populair. Het zijn soms dames die als ietwat stug te boek staan en in ieder geval echte 'types'. De gemiddelde zeer in trek zijnde dvp (bimbo, vamp of bekend staand om erg goede service) heb ik meestal niet zo veel mee.


Zo, dat waren een paar van mijn rariteiten. Vertel gerust jullie eigenaardigheden, maar liefst niet al te veel gorigheid. ;)

Ben verder overigens een vrij makkelijk type, althans dat hoor ik altijd, maar iedereen heeft zo zijn eigen voor- of afkeuren.
Herkenbaar vooral dat rechtstaan bij doggy ☺️☺️…. Op bed lukt dat ook niet goed bij me
Meestal vraag in ze om op de hoek van het bed te zitten of rugliggen zodat ik ook niet met mijn benen tegen eventuele harde rand van het bed stoot …… ☺️
 
Niet mee eens, wandelbroeder.
Ieder mens is anders.
Ieder mens is uniek.
Jij bent zoals jij bent.
Niets meer en niets minder.
Dat maakt je geen mislukkeling. (y)
You are *not* a beautiful and unique snowflake...



Goh ik doe zo veel.

Mijn signature move is wel pzc en als de dame zegt niet komen in mijn mond he terwijl ze al bezig is dan zeg ik: meh en wankel mij vlakke hand als twijfelgebaar. "I will see what i decide when the moment comes" dan oprecht lachen.

Sommigen kunnen er zelfs ermee lachen. Of het word een dont you dare momentje als uitdaging.

Als ze 🤨 dan zeg ik gewoon: what? Cant change rules midgame 😆

😂
Today's forecast: 50% chance of cim 🤭😝

Je zou verbaasd zijn hoeveel niet boos achteraf.

Teamplayers worden mooi vergoed met wat opslag nadien.

Meer dan de helft takes the deal BEFORE, the next time.

Yes yes. Ik ben een kloot. Maar een charmante kloot. 😌
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De enige manier waarop ik het wandelen vaarwel zou kunnen zeggen is als ik nu, als man van midden veertig een relatie zou krijgen met een dame van een jaar of 30, met ideale looks en prima persoonlijkheid. Dan zou de behoefte ook weg vallen van variatie zoeken.

Maar ieder jaar dat ik ouder word, is die kans kleiner, dat is logisch.
Er zijn anders genoeg vrouwen die juist op zoek zijn naar een oudere man, en dan bedoel ik niet het type golddiggers, maar jonge vrouwen die de volwassenheid, levenswijsheid en maturiteit van een oudere man waarderen. Ik ken genoeg verhalen van vrouwen van 22, 23, 24die het hebben aangelegd met een man van 42, 43, 44 en daar al heel lang gelukkig mee zijn. Het kán dus wel. Het zal alleen wat minder voorkomen en wat meer 'zoekwerk' kosten. Maar goed, nu raken we erg off-topic en straks wordt er weer iemand boos...
 
Als het een beetje netjes gedaan is kan ik lipo of neppers wel hebben, maar wat me vooral verbaasd is de enorme hoeveelheid dames die ik hoor vertellen dat ze aan het sparen zijn om zoiets te doen. Stuk voor stuk prachtige fantastisch mooie dames dat ik telkens weer denk: waarom?!?! Is natuurlijk verder niet aan mij. Hun lichaam, dus doe wat je wil ermee, maar ik snap er nooit ook maar iets van. Verbazend iig hoeveel er laag over hun eigen lijf denken.

Wat betreft communicatie met een medewandelaar bij een privehuis. Misschien dat het van het huis afhangt, maar in die honderden keren ondertussen maar een keer of vijf iemand bij de deur tegengekomen, omdat er bij het vertrekken van mij niet werd opgelet door gastvrouw of dame of er iemand voor de deur stond. Communicatie is er nooit geweest, kijkt elkaar niet eens aan. Ok, één keer toen ik juist gelijktijdig met een ander aan kwam. Was niet meer dan een "oh sorry" van mijn kant en "geen probleem" van de ander. Verder kom ik nooit iemand tegen.
Ik bedoel meer de gastheer/dame.
 
Behalve dat ik graag lang in de ogen van de dame kijk, ben ik er eentje die na het beffen rustig een minuut of vijf a tien van het kijken naar een kutje kan genieten. Mijn hoofd nog tussen haar benen, op een afstandje van tien tot twintig centimeter, handen onder mijn kin of heel zachtjes er nog wat omheen strelen en genieten van wat ik voor me zie. Ik vind een kutje wel zo enorm fascinerend dat ik er letterlijk geen genoeg van kan krijgen. Mijn eigen speelgoed ken ik al veel te goed, het is veel leuker om van nieuw speelgoed te genieten waar je niet vaak mee kunt spelen ... of lang naar kijken dus. Zoiets moois. 🤗
Ik heb precies dat met kleine borsten. Als een dvp een mooi paar kleine tieten heeft, kan ik er zo van genieten daar gewoon naar te kijken. Natuurlijk kan ik er niet te lang van afblijven, dus houd ik er ook van ze te strelen terwijl ik er naar kijk. Maar soms kan ik echt met open mond naar een klein paar kijken, uit oprechte pure bewondering omdat ik ze zó mooi en geil vind. Mijn mind is dan een beetje blown. Tja, het ging toch over eigenaardigheden hier?
 
Ik wil altijd zo min mogelijk van een meid weten

Je hebt weleens van die dames die ineens van alles gaan vragen achteraf met de hoop dat je dan antwoord met "en jij". Soms ontkom je er niet aan die vraag terug te stellen en dan krijg je een stortvloed aan antwoorden. Zulke meiden zien mij dan ook nooit meer terug.

Als ik er voor betaal moet het zo anoniem mogelijk anders is de spanning er voor me vanaf
 
Nou, ik hou van wat kleinere, slanke dames, bij voorkeur A of B cup. Qua diensten dames die open staan voor orale sex zonder condoom en intens en met passie tongzoenen en wellicht meer. Een dame die ook van sex en samenzijn geniet bij onderlinge klik. Leeftijd tot ongeveer 40 jaar. Bij voorkeur prive ontvangst in het westen van het land, Betrouwbaar en qua prijs niet te duur. Ik denk dat ik met mijn verwachtingen al op hooguit < 2% van het aanbod zit. Dan heb je ook vervolgens een onderlinge klik of niet. Dan kom ik uiteindelijk om een of enkele dames waar ik dan ook liefst vaker mee afspreek. Ik blijf tevens zoeken en sta open voor suggesties :)
 
Ik heb precies dat met kleine borsten. Als een dvp een mooi paar kleine tieten heeft, kan ik er zo van genieten daar gewoon naar te kijken. Natuurlijk kan ik er niet te lang van afblijven, dus houd ik er ook van ze te strelen terwijl ik er naar kijk. Maar soms kan ik echt met open mond naar een klein paar kijken, uit oprechte pure bewondering omdat ik ze zó mooi en geil vind. Mijn mind is dan een beetje blown. Tja, het ging toch over eigenaardigheden hier?
Ik heb hetzelfde maar dan met de exacte hang/val/vorm/bounce/schud van Cup C tot en met F.
Gek genoeg heb ik weinig met dames met cup E omdat die doorgaans ook wat molliger zijn.

Dus ik filter op slank en naturel cup C, D, DD en F en sla E over.
 
Rare vraag maar....ik ben 45, nog nooit gehad.
Hoort dat erbij? Komt dat na de 50? (Bibber)
Zeer verstandig om vanaf je 50ste eens in de zoveel tijd te laten controleren. Heb het zelf al een paar keer gehad die controle en ook op jongere leeftijd vanwege familiegeschiedenis. Huisarts gaat er echt niet uitgebreid in lopen roeren en hoeft er ook helemaal niet diep in of zo. Beter er op tijd bij dan veel te laat met o.a. prostaatkanker wat je kan hebben zonder klachten. Onderzoek stelt serieus niet veel voor.
 
Ik weet niet of / hoe eigenaardig dit is voor een man, maar ik persoonlijk kan mijn handen echt NIET van borsten en billen afhouden...soms denk ik achteraf echt wowww dude je hebt misschien wel 75% vs tijd aan minstens 1 van de 2 paren gezeten dussss jaa zou wel kunnen zeggen dat 'genieten van een vrouwenlichaam' (ook) mijn nr 1 reden is waarom ik wandel!
Zo herkenbaar dit ;)
 
k heb hetzelfde maar dan met de exacte hang/val/vorm/bounce/schud van Cup C tot en met F.
Gek genoeg heb ik weinig met dames met cup E omdat die doorgaans ook wat molliger zijn.

Dus ik filter op slank en naturel cup C, D, DD en F en sla E over.
Boeiend te lezen. ik heb nog niet zo veel ervaring met wandelen (of nog concreter: vorige week de eerste ervaring), maar wat is er met E wat er niet met F is? Zijn dames met F ook niet wat molliger? Wat ik overigens prima vindt
 
Boeiend te lezen. ik heb nog niet zo veel ervaring met wandelen (of nog concreter: vorige week de eerste ervaring), maar wat is er met E wat er niet met F is? Zijn dames met F ook niet wat molliger? Wat ik overigens prima vindt
Het kan toeval zijn, maar ik heb dames met D, DD of zelfs F getroffen die verder slank waren (die combi vind ik mooi) en bijna altijd als er E stond was het meer een in zijn totaal meer aanwezige dame.
 
Het kan toeval zijn, maar ik heb dames met D, DD of zelfs F getroffen die verder slank waren (die combi vind ik mooi) en bijna altijd als er E stond was het meer een in zijn totaal meer aanwezige dame.
Interessant te weten aan het begin van mijn wandelcarriere. Ik zal het nog wel proefondervindelijk willen gaan controleren uiteraard. :ROFLMAO: Ik ben nu eenmaal een liefhebber van grote natuurlijke borsten. Al zegt de cup niet alles. De omtrek is ook belangrijk.
 
Interessant te weten aan het begin van mijn wandelcarriere. Ik zal het nog wel proefondervindelijk willen gaan controleren uiteraard. :ROFLMAO: Ik ben nu eenmaal een liefhebber van grote natuurlijke borsten. Al zegt de cup niet alles. De omtrek is ook belangrijk.
De cup maten verschillen van een land naar en ander. Binnen de EU scheelt het niet zo veel maar als je naar Azië gaat, is een B cup daar een A of zelfs AA hier. Net als met kledingmaten. Als een NL vrouw maat M (38-40) draagt, zou ze waarschijnlijk in Azië maat XL of zelfs XXL moeten zoeken. En dat komt niet door het verschil in de gemiddelde lengte van de vrouwen.
 
Het kan toeval zijn, maar ik heb dames met D, DD of zelfs F getroffen die verder slank waren (die combi vind ik mooi) en bijna altijd als er E stond was het meer een in zijn totaal meer aanwezige dame.
Ja @knightrider ik denk dat het echt toeval is. Ik zou niet weten waarom dames met Cup E wel molliger zijn en Cup F niet. Ik weet er nog één met een H-cup, en die is inderdaad ook vrij mollig. En lekker ook!
 
Je douched wat af he?

Ik vaak voordat ik de deur uitga, dan daar verplicht nog even en dan naderhand als ik thuis kom.....ik hou geen huid over. 3x douchen in 3 uur tijd.
Langer daten dan, zit er meer tijd tussen. 😋

Maar herken het wel ja, douche sowieso vooraf en als ik elders date daar ook.
Dan meestal na eerste ronde ook ff opfrissen, al dan niet gezamenlijk. 😍
Gebruik trouwens altijd babyshampoo, lekker neutraal voor de huid. (y)


Vandaag dus inmiddels ook al 3 keer gedoucht........, langere thuisdate. 🥰
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan