Wat zijn jullie wandel-eigenaardigheden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Super grappig dat tepel ding; dat sommige van jullie dat echt helemaal niks vinden hahaha nou is het is niet zo dat ik er weg van ben, maar ergens vind ik het wel geil en bovenal geeft dat me een soort 'deze dame is kinky vibe' als ze eraan zuigen/likken/zitten...wat meestal betekend dat ze er zelf ook wel van houden btw :p


Vrees meer een pleaser te zijn, die door het pleasen toch indirect ook zichzelf pleased ... uhm volgt u het nog? Dat past niet bij elke dame heb ik wel gemerkt.

Hahahaha allemaal herkenbaar hoor; ik vind ook weinig geiler / leuker dan die momentjes waar je merkt dat zij 'pleased/into it
wat ik overigens ook irritant vind is straattaal
een dame die me "hey gast, hey kil" gaat noemen

'heyy kil' hahaha 'ik ga stuk' ;) ik was een x bij een Antiliaanse die pissed of werd omdat ik niet snel genoeg antwoorde wat ik wou drinken terwijl ze de koelkast open had haha dat gaf me toen echt een mega Ghetto vibe :D
 
maar ons beperken tot echte eigenaardigheden (van onszelf).
Precies! We willen de smeuïge verhalen van wandelbroeders, die altijd het condoom om hun lul laten zitten als ze klaar zijn, die altijd bij het neuken de naam van Sigrid Kaag uitschreeuwen, die stiekem de aansteker van de dame jatten, die een druppel motorolie in hun onderbroek doen voordat ze naar de dames gaan, enz.

Kom op - het kan toch niet iedereen zo saai als ik zijn?
 
Meestal gaat bij mij het condoom zo snel mogelijk uit terug. Zeker een volle 😝😝 Het blijft toch een noodzakelijk kwaad. Ook al neem ik steevast men eigen ultradunne huid op huid voelende van thuis mee. 🤷‍♂️
 
Super grappig dat tepel ding; dat sommige van jullie dat echt helemaal niks vinden hahaha nou is het is niet zo dat ik er weg van ben, maar ergens vind ik het wel geil en bovenal geeft dat me een soort 'deze dame is kinky vibe' als ze eraan zuigen/likken/zitten...wat meestal betekend dat ze er zelf ook wel van houden btw :p




Hahahaha allemaal herkenbaar hoor; ik vind ook weinig geiler / leuker dan die momentjes waar je merkt dat zij 'pleased/into it


'heyy kil' hahaha 'ik ga stuk' ;) ik was een x bij een Antiliaanse die pissed of werd omdat ik niet snel genoeg antwoorde wat ik wou drinken terwijl ze de koelkast open had haha dat gaf me toen echt een mega Ghetto vibe :D
Ik heb de dames ook eerder lief en welwillend dan 'kinky' en extreem fel ervoor gaand.

Er zijn uitzonderingen hoor, maar als ze te into it zijn is het ook weer niet mijn ding om de een of andere reden. Dan moet ik ze toch maar teleurstellen.

'Do you want to do 69?' 'Eh, nee liever niet.' Haha....
 
Ik heb de dames ook eerder lief en welwillend dan 'kinky' en extreem fel ervoor gaand.

Er zijn uitzonderingen hoor, maar als ze te into it zijn is het ook weer niet mijn ding om de een of andere reden. Dan moet ik ze toch maar teleurstellen.

'Do you want to do 69?' 'Eh, nee liever niet.' Haha....
Want 69 is om welke reden niet welwillend? Niets leuker om die kont boven je gezicht te zien hangen toch? Ik kan uren spenderen aan 69 of facesitting.
 
Want 69 is om welke reden niet welwillend? Niets leuker om die kont boven je gezicht te zien hangen toch? Ik kan uren spenderen aan 69 of facesitting.
Daarvoor vind ik dvp's eigenlijk toch te 'goor', sorry dat ik het zo verwoord.

Ik doe ook bewust alles met condoom hè, ik beleef graag de intensiteit, maar toch op een clinische manier. Wil met mijn tong of onbeschermde penis niemand aanraken die zoveel verschillende mannen aanraakt.

Dus facesitting (als ik me goed kan voorstellen wat het is althans) is een gedachte waar ik van gruwel haha.

Ieder zijn ding. ;)
 
Daarvoor vind ik dvp's eigenlijk toch te 'goor', sorry dat ik het zo verwoord.

Ik doe ook bewust alles met condoom hè, ik beleef graag de intensiteit, maar toch op een clinische manier. Wil met mijn tong of onbeschermde penis niemand aanraken die zoveel verschillende mannen aanraakt.

Dus facesitting (als ik me goed kan voorstellen wat het is althans) is een gedachte waar ik van gruwel haha.

Ieder zijn ding. ;)
Ok ja waarvoor respect. Ik gruwel zo goed als van niks. Toch ff meedelen dat niet alle dvp's extreem veel mannen zien hoor. Of toch niet in een grote frequentie. ik ken er die maar 1 tot 5 mannen zien per week.
 
Want 69 is om welke reden niet welwillend? Niets leuker om die kont boven je gezicht te zien hangen toch? Ik kan uren spenderen aan 69 of facesitting.
Verder is 69 idd zeker welwillend, alleen voor mij niet iets waar ik om zit te springen omdat ik alleen non-dvp's bef.

Zoals ik al wel eens eerder zei: Ik stel de dvp's vast enorm teleur, maar goed, ik betaal wel netjes voor de diensten en de dames zeggen ondanks dat dat ze bovengemiddeld goed contact met me hebben.

Volgens mij ben ik ook een enorm makkelijke klant. Ik vul mijn tijd ook nog eens niet met sex, 20 van iedere 60 minuten schat ik het zo in.
 
Daarvoor vind ik dvp's eigenlijk toch te 'goor', sorry dat ik het zo verwoord.

Ik doe ook bewust alles met condoom hè, ik beleef graag de intensiteit, maar toch op een clinische manier. Wil met mijn tong of onbeschermde penis niemand aanraken die zoveel verschillende mannen aanraakt.

Dus facesitting (als ik me goed kan voorstellen wat het is althans) is een gedachte waar ik van gruwel haha.

Ieder zijn ding. ;)
Dat heb ik ook wel in min of meerdere mate.
 
Ok ja waarvoor respect. Ik gruwel zo goed als van niks. Toch ff meedelen dat niet alle dvp's extreem veel mannen zien hoor. Of toch niet in een grote frequentie. ik ken er die maar 1 tot 5 mannen zien per week.
Ik weet het. Ik ken ze ook. ;)

Maar ik bef pas als ze onder de 2 mannen per maand komen..... haha....maar verder ben ik wel heel hoffelijk. :)
 
B

Dan vraag ik me af of de wereld van paydaten dan wel iets voor jou is? Ben je dan niet meer gebaat bij een vast seksueel contact
Wie zegt dat ik dat niet ook heb? ;)

En ja, het is wel iets voor mij, want ik vermaak me opperbest. Contacten met mooie jonge dames die voldoen aan mijn schoonheids-ideaal en/of tof en spannend en lief zijn, aparte connecties, aan elkaar mogen zitten, gepijpt worden, neuken, initimiteit, ik geniet er met volle teugen van.

Alleen ik doe alles 100% veilig, dus pzc laat ik aan me voorbij gaan, nzc natuurlijk al helemaal en ik tongzoen en bef niet.


Nou vooruit: Kusjes kunnen wel.


En mjn tepels zijn dus een absolute no go zone.
 
Ik vindt beffen, facesitting, 69, Rimmen geven aan een dvp zalig. Kan er lange tijd ook mee doorgaan heb dan ook al meerdere keren te horen gekregen dat ik lekkere befskils heb. PMC daar ben ik niet voor. Ik ga liefst voor dates van min 2 uur voor een eerste keer bij een dvp.
 
Laatst bewerkt:
Wie zegt dat ik dat niet ook heb? ;)

En ja, het is wel iets voor mij, want ik vermaak me opperbest. Contacten met mooie jonge dames die voldoen aan mijn schoonheids-ideaal en/of tof en spannend en lief zijn, aparte connecties, aan elkaar mogen zitten, gepijpt worden, neuken, initimiteit, ik geniet er met volle teugen van.

Alleen ik doe alles 100% veilig, dus pzc laat ik aan me voorbij gaan, nzc natuurlijk al helemaal en ik tongzoen en bef niet.


Nou vooruit: Kusjes kunnen wel.


En mjn tepels zijn dus een absolute no go zone.
Je kan ook een opengeknipt condoom of beflapjes gebruiken voor het beffen. Dat is vergelijkbaar met PMC voor de gever maar voor de nemer in BMC scheelt het wat minder. Heb het wel uitgeprobeerd toen een klant mij wilde beffen maar alles toch op een veilige manier wilde doen.
 
Verder is 69 idd zeker welwillend, alleen voor mij niet iets waar ik om zit te springen omdat ik alleen non-dvp's bef.

Ik vul mijn tijd ook nog eens niet met sex, 20 van iedere 60 minuten schat ik het zo in.
Wat ik me dan afvraag als je enkel non dvp's gaat beffen , doet dit beffen dan ook iets bij jou? brengt dat sexuele beleving voor jou of doe je het dan enkel om de dame te plezieren? Als je er ook zelf ook van geniet moet dat toch verduiveld moeilijk zijn om die omschakeling te maken bij een dvp en dan zit het toch ook echt tussen de oren denk ik om het niet te doen omwille van een vorige klant. eender of die nu een uurtje ervoor of een dag ervoor bij deze dame was. Beffen is voor mij ook een heerlijk moment tijdens het samenzijn , maar als de dame er niet voor te vinden is en dit gewoon eerlijk aangeeft maakt dit voor mij niks uit. heb al meerdere dates gedaan waar dit gewoon niet aan de orde kwam maar die toch zeer bevredigend waren. Er zijn inderdaad meer mogelijkheden om samen van elkaars lichaam te genieten. Voor mij is dat steevast massage voor de dame en zo kom ik ook aan veel tijd zonder echte sex in de zin het woord. Er zijn wel dames die het raar vonden in het begin dat ik hen wil masseren maar na een bezoekje of twee drie moet ik zelfs niet meer vragen of ze een massage willen . heb al meerder keren te horen gekregen dat zo'n massage echt deugt doet en dat ze het heerlijk vinden. De beloning die ik daarna zelf krijg laat duidelijk verstaan dat ze niet liggen jokken . Oil and hands on , the key to succes!!! (In my case)
 
Ik vind het fijn om over je gezicht te ... aaien (ha, je dacht iets anders he!) en geaait te worden. Uhm, wat nog meer. Oh ja, ik kijk soms heel lang, voor de ander vaak te lang, in je ogen.
Ah ja, da's herkenbaar, dat heb ik ook. Ik word zelfs heel opgewonden van zachtjes en langzaam over haar wang te strelen, haar oorschelp te beroeren, over haar neusje te wrijven, en diep in haar ogen te kijken. En ja, ik realiseer me dat ik nu klink als een seriemoordenaar, haha! 😂 Ik hou van zulke kleine gebaren en van alles wat delicaat is. Ik vind het heel intiem. Zoals d'r haren uit haar gezicht vegen. Dat soort dingen.
 
Ik heb de neiging te overanalyseren als ik eenmaal binnen ben (bij privéontvangst). Ruik ik rook? Zie ik asbakken? Wat voor schoenen staan er in de hal (opvallend vaak mannenschoenen). Is het bed opgemaakt? Is de toiletbril omhoog? Welke shampoo en andere verzorgingsmiddelen gebruikt de dame? Rituals of Andrelon? Zijn de handdoeken netjes opgevouwen of staan ze netjes te drogen?

Geen idee waarom ik dat doe. Misschien omdat ik ze hoop te leren 'kennen' of in te schatten met wat voor type ik te maken heb.

Daarnaast neem ik altijd, maar dan ook altijd, mijn broek met bezittingen (portemonnee, sleutels en telefoons) mee. Vaak genoeg dames die me raar aankijken als ik zeg ik mn broek niet hoef op te hangen en meeneem naar de douche.

Ik heb ook de neiging om me aan te passen aan een dame. Heel gek. Ik had eens een dame die als een gek kreunde, toen brulde ik ook ineens als Bokito.

Bij prive-ontvangst vind ik het leuk om te flirten (als de afspraak is gemaakt) vooraf. Ik probeer meestal wel een videootje los te kweken met de eerlijke uitleg dat ik dan een beetje opwarm voor de date.

Bij een positieve ervaring app ik altijd zodra ik in de auto een soort bedankje ('you were very nice thank you for the amazing experience').
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de neiging te overanalyseren als ik eenmaal binnen ben (bij privéontvangst). Ruik ik rook? Zie ik asbakken? Wat voor schoenen staan er in de hal (opvallend vaak mannenschoenen). Is het bed opgemaakt? Is de toiletbril omhoog? Welke shampoo en andere verzorgingsmiddelen gebruikt de dame? Rituals of Andrelon? Zijn de handdoeken netjes opgevouwen of staan ze netjes te drogen?

Geen idee waarom ik dat doe. Misschien omdat ik ze hoop te laten 'kennen' of in te schatten met wat voor type ik te maken heb.

Daarnaast neem ik altijd, maar dan ook altijd, mijn broek met bezittingen (portemonnee, sleutels en telefoons) mee. Vaak genoeg dames die me raar aankijken als ik zeg ik mn broek niet hoef op te hangen en
Herkenbaar. Ik ben soms 15-20 minuten in de badkamer van een boeking van een uur.

Heb vaak genoeg gehad dat een dame na een tijdje riep: Everything alright in there?

Ben gewoon niet zo'n snelle doucher/afdroger.

En ik doe mijn onderbroek en shirt daarna weer aan omdat ik het raar vind om in mijn blootje de badkamer uit te lopen, hoewel ze dat vast en zeker aan de lopende band zien gebeuren.
 
Dat met het douchen had ik ook altijd last van. Zat ik daar in de douche te genieten en te analyseren en was ik zo 10 minuten verder. En dat terwijl ik altijd voor een bezoek douche. Heb bij de laatste dame een flitsdouche genomen van een minuut😅.

Dat doe ik dan ook; ik ga expres koud douchen dat ik bibberend eruit kom. Reden? 'Ah baby you're cold, come here'😅
 
Das bij de ramen anders he? Moet je op je tenen staan om je lid zodanig op de wasbak te plaatsen dat je het zonder als teveel spetters kunt wassen. Heeft ook zo z'n charme😅
 
kom slecht tot niet klaar bij dames die ik vaker heb bezocht, dat ik na 15 minuten vaak fake dat ik klaar kom en vervolgens naar een andere ga.
dat ik vaak bij nieuwe dames sneller klaar kom terwijl de service soms matig is, zit denk ik toch tussen de oren, haha.
 
Das bij de ramen anders he? Moet je op je tenen staan om je lid zodanig op de wasbak te plaatsen dat je het zonder als teveel spetters kunt wassen. Heeft ook zo z'n charme😅
Bij de ramen is de hele aanpak anders. Ik heb me daar nog nooit gewassen bij binnenkomst. Wordt ook nooit omgevraagd. Omdat ze alles met condoom doen lijken ze te denken: Er zit toch een rubber laagje tussen....

Nou douche ik me meestal voordat ik de deur uit ga, dus het hoeft ook niet zo nodig vooraf. Naderhand plens ik er wel flink veel water overheen, anders heb je al snel wat irritatie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan