Wat zijn jullie wandel-eigenaardigheden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De cup maten verschillen van een land naar en ander. Binnen de EU scheelt het niet zo veel maar als je naar Azië gaat, is een B cup daar een A of zelfs AA hier. Net als met kledingmaten. Als een NL vrouw maat M (38-40) draagt, zou ze waarschijnlijk in Azië maat XL of zelfs XXL moeten zoeken. En dat komt niet door het verschil in de gemiddelde lengte van de vrouwen.
Ja! En dan moet je eens condooms kopen... helemaal een ramp!
 
Ja! En dan moet je eens condooms kopen... helemaal een ramp!
Ik heb inderdaad een keer in Azië condooms gekocht en was super verrast toen ze te klein bleken te zijn.
Was echt een primeur voor me, want ik ben vrij normaal qua lengte volgens mij, dus toen ik specifiek om XL moest gaan vragen vond ik dat stoer en awkward tegelijk.
 
Ja @knightrider ik denk dat het echt toeval is. Ik zou niet weten waarom dames met Cup E wel molliger zijn en Cup F niet. Ik weet er nog één met een H-cup, en die is inderdaad ook vrij mollig. En lekker ook!
Ik twijfel dus toch of het toeval is.

Dacht het eerst ook, maar ik ken echt veel slanke dames met een D cup, een enkele slanke dame met een F cup en de profielen die ik bekeek van E cup dames waren allemaal net iets oudere of molligere dames.

Alsof borsten bij sommigen groeien tot D en dan E worden als er gewoon wat meer totaal-massa om heen komt ('ik heb nu zelfs een E nodig').
En als ze echt mega doorschieten F dus.

Weet ook wel dat ik zelf helemaal niet ziek naar nogal omvangrijke dames die daardoor ook gewoon wat vettere tieten hebben, maar echt die combi strak, slank lichaam met natuurlijke D-DD-geen E-F boezem adoreer.

Tuurlijk, er zijn wel eens uitzonderingen en er mag bij mij ook een kilootje af, maar goed, dit is betaald zoeken he, dus dan mag je best wensen hebben.

Kans van slagen wordt nog smaller omdat er natuurlijk ook zat slanke dames zijn met silo's, maar daar heb ik uiteindelijk toch veel minder mee.
Ik raak sili's ook eigenlijk nagenoeg niet aan, het is dan meer iets voor het oog als het goed gedaan is, maar verder kun je er niet zoveel mee.

Mensen die het met me oneens zijn hebben daar meer bewijs voor, maar ik heb toch al snel zo'n 500 x een profiel van een dame met E cup aangeklikt en daar zaten er maar 2 tussen die ik toch erg ok vond en overall niet te mollig en in beide gevallen zeiden kennissen hier dan, niet mijn type, wel mooie boezem maar verder te aanwezig.
Zo heb ik een dame die Kristina heette eindeloos lang verdedigd zelfs omdat ik ging beargumenteren dat ze dikker leek op foto's dan in het echt etc.

Wat ook zo was, maar ze was wel wat molliger dan de slanke dames met grote naturel boezem, maar ondanks cup E bouw voor mij toch jong, knap, sexy genoeg en echt goede borsten.

Maar een goede graadmeter voor mij is: Bij dat soort dames kan ik fysiek geen reverse cowgirl uitoefenen.
Slankere dames beheersen dat goed, die weten hoe ze er op moeten hoppen, zijn dames iets molliger dan zijn ze in dat standje al snel te zwaar bovenop, waardoor je je stijve kan verliezen omdat het ongemakkelijk wordt etc.

Vandaar ook mijn voorkeur voor de wat slankere oost-Europese dames ipv de wat dikker in de kont zittende Zuid-Amerikaanse dames.

Het zijn geen waarheden die voor iedereen gelden, maar wel voor mij.
 
De cup maten verschillen van een land naar en ander. Binnen de EU scheelt het niet zo veel maar als je naar Azië gaat, is een B cup daar een A of zelfs AA hier. Net als met kledingmaten. Als een NL vrouw maat M (38-40) draagt, zou ze waarschijnlijk in Azië maat XL of zelfs XXL moeten zoeken. En dat komt niet door het verschil in de gemiddelde lengte van de vrouwen.

True, maar met cupmaten is aanvullend ook een ding: ipv blabla, zie hieronder; zowel een ogentest, optische illusie, als indicatie van borstvolume vergelijkingen / verhoudingen.

bra.jpg
 
True, maar met cupmaten is aanvullend ook een ding: ipv blabla, zie hieronder; zowel een ogentest, optische illusie, als indicatie van borstvolume vergelijkingen / verhoudingen.

Bekijk bijlage 38497
Zeer interessant dit.

Maar in mijn beleving hebben dames met een E cup dus vaker het 38C figuur van rij 1 of zelfs 42E ofzo dan.

En er zijn wel wat dames, hoewel weinig, met die naturel 34DD of 32D.
 
@ "geen mannen willen tegenkomen"

Ik vind dat trouwens altijd wel een grappig dingetje. Want ik heb dit gevoel zelf dus totaal niet; het maakt mij echt 0 uit als ik een andere man 'daar' zie die het zelfde komt doen als ik...ik denk alleen maar 'hey een broeder hahah we hebben dezelfde hobby'. Maar ik heb wel gemerkt dat makkelijk 8/10 mannen het niet heel fijn vinden om andere mannen 'daar' te zien.

Ik ben bij clubs, massagesalons etc echt veeeel mannen tegengekomen inmiddels, maar kan op 1 hand tellen hoeveel mij aankeken en ook iets zijden (anders dan een hallo-vorm). En ik gok dat misschien 10-15% vd mannen ff iig groet, maar de rest tho die zijn meestal echt uit alle macht bezig om recht vooruit te kijken / andere kant op weg te kijken en absoluut geen enkel contact te willen maken hahaha terwijl we allemaal weten dat we elkaar allemaal zien ;).

Laatst moest ik echt lachen: was bij Mystique Thai; kwam binnen samen met 1 andere man, terwijl er 3 mannen duidelijk vandaan kwamen (passeren op de trap). En later boven op de hal (douchen met kleine kamer is buiten de kamer) kwam ik nog 3x een man tegen...ik had er paar x kleine onderonsjes mee met de Thaise dames, want het was ergens best echt hilaries: allemaal (binnen dan, buiten zeiden hallo) hadden ze echt oogkleppen op. Een van die mannen moest vanaf de wc langs me lopen (en ik langs hem) hahaha mijn god nog nooit zoveel ontweken willen worden!

Sorry hoor Knightrider ik bedoel dit niet om lullig te doen over deze mannen / jou, ik begrijp in algemene zin wel waar dit vandaan komt, maar voor mij is dat toch wel een eigenaardigheid om mee te maken; dus gewoon even om te bevestigen dat het dat idd wel is :D
 
Zeer interessant dit.

Maar in mijn beleving hebben dames met een E cup dus vaker het 38C figuur van rij 1 of zelfs 42E ofzo dan.

En er zijn wel wat dames, hoewel weinig, met die naturel 34DD of 32D.

Jaa toch, dacht gooi hem in de groep! En ja generally denk ik idd ook wel dat de grotere cups op groter lichaam vaker voorkomen (en eigenlijk wat minder 'mooi/lekker' is) dan grote cup op smaller gebouwde vrouwen.

Die F'jes die je eerder noemde waarden vast ook wat smaller dan toch; dat klinkt een beetje als de 30-32 maybe. En kwa natural heb ik die wel gehad hoor 34D-DD's, een aantal dames zeker maar de meeste gok ik 36a38, en groter dan dat beschouw ik algemeen als to much.


Kans van slagen wordt nog smaller omdat er natuurlijk ook zat slanke dames zijn met silo's, maar daar heb ik uiteindelijk toch veel minder mee.
Ik raak sili's ook eigenlijk nagenoeg niet aan, het is dan meer iets voor het oog als het goed gedaan is, maar verder kun je er niet zoveel mee.
Was nog ff aan het teruglezen, en sinds ik je toch al aa nhet quoten was ;)

Dat met die silli's is voor mij deels herkenbaar; er zijn dames die hebben echt wat voelt als...nouja iets hards bijna...laten implanteren; dat je gewoon echt zelfs met minimale aanraking voelt van hier zit plastic onder -als het ware- en een aantal waar het er gewoon niet als het beste vakmanschap uitziet.

Maar ik ben ook wel bij een aantal dames geweest die echt een super goede boobjob hebben gehad waar ik het eigenlijk nagenoeg niet merkte, met hoe ik zelf aan borsten zit in ieder geval hahaha 1 dame had een job laten doen van C naar D (vraag me niet waarom) maar dat had ik dus niet gemerkt; ik dacht gewoon die zijn groter geworden / groter dan ik me herinnerde.

Maar een goede graadmeter voor mij is: Bij dat soort dames kan ik fysiek geen reverse cowgirl uitoefenen.
Slankere dames beheersen dat goed, die weten hoe ze er op moeten hoppen, zijn dames iets molliger dan zijn ze in dat standje al snel te zwaar bovenop, waardoor je je stijve kan verliezen omdat het ongemakkelijk wordt etc.

Dit is wel super herkenbaar btw; ik ben een aantal x bij ietswat molligere types geweest; niet echt serieus super dik maar wel met duidelijk meer vlees op de benen/kont (en echt minder buik) dan ipc gewenst. Dan het gewicht of lol een erotische massage b2b 100kg over je aaaai maar wat ik met de wat molligere / nouja dikkere kont hebbende dames soms ook heb is dat in doggy echt moeite heb 'erin te komen' of er visueel plezier aa nte beleven.

En reverse cowgirl man is dat niet sws echt zo'n standje wat met sommige dames super is maar -bij mij- met de meeste niet echt wat wordt :p
 
Laatst bewerkt:
Jaa toch, dacht gooi hem in de groep! En ja generally denk ik idd ook wel dat de grotere cups op groter lichaam vaker voorkomen (en eigenlijk wat minder 'mooi/lekker' is) dan grote cup op smaller gebouwde vrouwen.

Die F'jes die je eerder noemde waarden vast ook wat smaller dan toch; dat klinkt een beetje als de 30-32 maybe. En kwa natural heb ik die wel gehad hoor 34D-DD's, een aantal dames zeker maar de meeste gok ik 36a38, en groter dan dat beschouw ik algemeen als to much.



Was nog ff aan het teruglezen, en sinds ik je toch al aa nhet quoten was ;)

Dat met die silli's is voor mij deels herkenbaar; er zijn dames die hebben echt wat voelt als...nouja iets hards bijna...laten implanteren; dat je gewoon echt zelfs met minimale aanraking voelt van hier zit plastic onder -als het ware- en een aantal waar het er gewoon niet als het beste vakmanschap uitziet.

Maar ik ben ook wel bij een aantal dames geweest die echt een super goede boobjob hebben gehad waar ik het eigenlijk nagenoeg niet merkte, met hoe ik zelf aan borsten zit in ieder geval hahaha 1 dame had een job laten doen van C naar D (vraag me niet waarom) maar dat had ik dus niet gemerkt; ik dacht gewoon die zijn groter geworden / groter dan ik me herinnerde.



Dit is wel super herkenbaar btw; ik ben een aantal x bij ietswat molligere types geweest; niet echt serieus super dik maar wel met duidelijk meer vlees op de benen/kont (en echt minder buik) dan ipc gewenst. Dan het gewicht of lol een erotische massage b2b 100kg over je aaaai maar wat ik met de wat molligere / nouja dikkere kont hebbende dames soms ook heb is dat in doggy echt moeite heb 'erin te komen' of er visueel plezier aa nte beleven.

En reverse cowgirl man is dat niet sws echt zo'n standje wat met sommige dames super is maar -bij mij- met de meeste niet echt wat wordt :p
Helemaal mee eens!
 
De cup maten verschillen van een land naar en ander. Binnen de EU scheelt het niet zo veel maar als je naar Azië gaat, is een B cup daar een A of zelfs AA hier. Net als met kledingmaten. Als een NL vrouw maat M (38-40) draagt, zou ze waarschijnlijk in Azië maat XL of zelfs XXL moeten zoeken. En dat komt niet door het verschil in de gemiddelde lengte van de vrouwen.
Dat verklaart misschien waarom een Aziatisch meisje (dat ook echt daar vandaan komt; niet hier geboren en opgegroeid) op een website van een privéhuis stond met "B cup", terwijl ze in werkelijkheid net-aan een AA'tje had.

Waar ik trouwens heel blij van werd; verkeerde inlichtingen die kant uit vind ik niet erg. Liever dat, dan andersom. Ook een eigenaardigheidje van me. (Ik probeer zo braaf on-topic te blijven!) 😅
 
True, maar met cupmaten is aanvullend ook een ding: ipv blabla, zie hieronder; zowel een ogentest, optische illusie, als indicatie van borstvolume vergelijkingen / verhoudingen.

Bekijk bijlage 38497
Dit klopt inderdaad en is bij veel mannen niet bekend. En bij hen die dat wel bekend is, zoals bij mij, gebruiken we - denk ik - enkel de cupmaat zonder aanvullende cijfers (band size) uit gemak. Omdat we van elkaar weten dat, als A zeggen we klein bedoelen, en vanaf D groot. Dat is gemakkelijker en overzichtelijker dan het te moeten hebben over '30DD vs 38DD'.
 
Ik woon niet in gouda. 😂 Jonge Kaas = Gouda.

En in Belgie is het jaar zo:

Lente: 15 mei - 15 juli
Zomer: 15 juli - 15 augustus
Herfst: 15 augustus - 15 januari
Winter: 15 januari - 15 februari
Tweede herfst: 15 februari - 15 mei

😂👌

Vooral veel herfst dus. En dorst ook. Maar das iets anders.
Ik denk dat het tijd word dat je een op google moet gaan kijken hoe de getijden van zomer winter zijn

Ge hebt precies niet veel kaas gegeten van wanneer er lente , zomer, herfst ,en winter is .
 
Ik denk dat het tijd word dat je een op google moet gaan kijken hoe de getijden van zomer winter zijn

Ge hebt precies niet veel kaas gegeten van wanneer er lente , zomer, herfst ,en winter is .

Seizoenen / Jaargetijden



Meteorologische Seizoenen


Noordelijk halfrond

Lente: 1 maart t/m 31 mei
Zomer: 1 juni t/m 31 augustus
Herfst: 1 september t/m 30 november
Winter: 1 december t/m 28 februari

Zuidelijk halfrond

Lente: 1 september t/m 30 november
Zomer: 1 december t/m 28 februari
Herfst: 1 maart t/m 31 mei
Winter: 1 juni t/m 31 augustus

Astronomische Seizoenen


Noordelijk halfrond

Lente: 21 maart t/m 20 juni
Zomer: 21 juni t/m 20 september
Herfst: 21 september t/m 20 december
Winter: 21 december t/m 20 maart

Zuidelijk halfrond

Lente: 21 september t/m 20 december
Zomer: 21 december t/m 20 maart
Herfst: 21 maart t/m 20 juni
Winter: 21 juni t/m 20 september


Wereldkaart Noordelijk halfrond

northern-hemisphere.png

Wereldkaart Zuidelijk halfrond

southern-hemisphere.png
 
Geweldige conversaties hier met de ene persoon die denkt dat je juist kleren moet aanhouden in de zomer en de ander die hele verhandelingen over de jaargetijden gaat houden op basis van een overduidelijk niet serieus bedoelde opmerking. Mag ik wat van het spul dat jullie snuiven, want dit is echt briljant. 🤣
 
@Mulan

Jij moet de meest letterlijke kerel zijn die ik ken. 😂 Zalig.

Nu hoop ik van niet want anders woon je dus letterlijk in het Station van Antwerpen.

Wij moeten eens gaan wandelen. Handig als je wereldkaart zo mee hebt.

Kan in de tweede herfst ergens 😜
Station van Antwerpen is wereld erfgoed ,dat vind je nergens anders ook niet in Nederland ?Dus loop maar ergens anders lekker rond op je slippers , maar vergeet dan niet als je ooit in het SKW komt zul je wel veel mensen hebben echt raar op kijken !!
 
Station van Antwerpen is wereld erfgoed ,dat vind je nergens anders ook niet in Nederland ?Dus loop maar ergens anders lekker rond op je slippers , maar vergeet dan niet als je ooit in het SKW komt zul je wel veel mensen hebben echt raar op kijken !!
@Mulan Ik heb even wat foto's bekeken en het is inderdaad een erg mooi station! Wist ik totaal niet want ik ben er nog nooit geweest. Echt een mooi station.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan