Wel bijzonder dat er heel veel vrouwen zijn uit Zuid Amerika , Oost Blok en aziatitische landen en veel minder uit Nederland. Hoe zou dat dan komen? Mijn inziens is er dan geen sprake van echte dwang maar als deze vrouwen het goed hadden in eigen land dan deden het mereendeel het niet. Nu zal ik wel kritiek krijgen maar als je gebruikt maakt van een vrouw uit bv Colombia Brazilie etc dan moet je je eigenljik toch afvragen , maak ik geen misbruik ?
Ik denk dat in dat soort privéontvangst best veel mensenhandel plaatsvindt. Als ik zie hoeveel knappe meiden uit ZA bijv van 22 zich zo aanbieden, dan vraag ik me ook af hoe vrijwillig dit is. Zeker als ze alleen functioneel Spaans spreken - dan zijn ze dus ook niet of beperkt opgeleid.
Ik heb een keer een Colombiaanse transdame bezocht van 28 jaar en zij zei dat heel veel meiden gewoon van straat geplukt worden en hier een paar maanden werken. Ze hebben weinig tot geen zeggenschap en ze leven min of meer als betaalde seksslaaf. De transdame in kwestie was op dezelfde manier naar NL gekkmen, maar is gebleven, omdat ze hier niet veroordeeld werd. Het werk deed ze beperkt en wanneer ze zin had, maar ze gaf ook toe dat ze wel moest. Maar ze deed het niet met tegenzin, vroeger wel gedaan.
Sindsdien ga ik alleen naar privéhuizen waar ook NL dames werken. Ik kies niet altijd een NL dame, maar het feit dat ze er werken.
House of Dreams, La Cloche, prima tenten. Dynamite Prive ook prima vrouwen voor zover ik oan beoordelen. Landhuisje in Overloon is wel mijn favoriet, mooie tent, goeie dames, veel ZA, maar spreken allemaal functioneel Engels, en als de communicatie niet loopt, helpt de gastvrouw. Maar hier werkt ook niemand onder de 28 geloof ik, is toch een verschil.
"en legt Renate uit waarom Jezus volgens haar een feminist was."
Als je al gelooft in een Jezus, dan zul je al snel een christen zijn, maar mogelijk vergis ik me.
Niet persé, er zijn voldoende bronnen die het bestaan van Jezus bevestigen. Of hij se zoon vsn god was of niet, dat heeft met geloof te maken.
En dat hij een feminist zou zijn geweest - daar zijn wel aanwijzingen voor, maar dat bewijs ix heel dun en behoorlijk interpretabel.