Website Redlights / Quartier-Rouge gehackt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is de meerwaarde van een account te hebben op Redlights als je op zoek bent naar een date maar geen advertenties zet? Als wandelaar kan je toch perfect alles gebruiken zonder account?
 
Ok, toen ik dit in de krant las dacht ik even dat ze misschien met ip adressen of zo zouden kunnen achterhalen wie de site bezocht had. Dacht toen al snel dat dit me sterk zou lijken. Ik heb nog nooit een account gehad bij RL of afspraakjes. Soms stuur je een mail via zo een site, maar daar gebruik ik inderdaad een dummy account voor ... Een verengelsing van mijn naam :cool:
Gene stress dus ...
 
✔️ Username is niet mijn echte naam
✔️ Email adres bevat ook niet mijn naam
✔️ Wachtwoord heb ik inmiddels al aangepast

Gezien de hoeveelheid spam die ik op zowel mijn zakelijke als privé emailadres ontvang zijn beide al in omloop op het darkweb (waarschijnlijk door de hack van LinkedIn een paar jaar geleden). Ook op dit 3e, gmail adres, krijg ik al wel spam, dus daar lig ik niet wakker van.

Verder wens ik de hackers veel plezier met de profielen van mijn favoriete dames.
 
Tja, ik ga niet voor niets met een VPN dit soort websites op, met een pseudoniem en een willekeurig mailadres.

Niet alleen voor namen en mailadressen zijn dat soort gebruikerslijsten waardevol, ook de IP adressen van degenen die NIET van een VPN gebruik maken zijn waardevol. Immers kun je die ook weer herleiden naar iemand als je er een andere gebruikerslijst (er circuleren er veel op het 'dark web') naast legt. Criminelen kunnen zo iemand flink chanteren.

Even goed niet leuk, dit soort gegevenslekken.
 
Laatst bewerkt:
Aan alleen een IP adres heb je inderdaad niks. Maar als ik een lijst van Redlights heb met IP adressen, kan ik die wél vergelijken met een soortgelijke lijst met IP adressen van websites waar wél legitieme namen en mailadressen worden gebruikt. Er wordt elke maand wel een webshop gehacked, het darkweb staat vol met dat soort lijsten. Niet moeilijk om zo toch namen, mailadressen en telefoonnummers te koppelen met accounts op andere websites.
 
Laatst bewerkt:
Aan alleen een IP adres heb je inderdaad niks. Maar als ik een lijst van Redlights heb met IP adressen, kan ik die wél vergelijken met een soortgelijke lijst met IP adressen van websites waar wél legitieme namen en mailadressen worden gebruikt. Er wordt elke maand wel een webshop gehacked, het darkweb staat vol met dat soort lijsten. Niet moeilijk om zo toch namen, mailadressen en telefoonnummers te koppelen met accounts op andere websites.
En er vanuit gaan dat je een vast ip hebt, wat voor particulieren in België vaak niet het geval is
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan