Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De Rio ook.

2Love was op haar hoogtijdagen ook een prima zaak. Hele leuke avonden gehad. Toen 't Rozenhofke dicht was, was 2 Love een redelijk alternatief. Daarna is het snel hard bergafwaarts gegaan.
ik heb kort geleden ook bezoekje gebracht. nou née niet mijn ding daar. muziek niet en ook dames niet naar mijn smaak spijtig zou ook heel veel potentieel hebben.
 
Vorige vrijdag vrienden van mij rond 1 uur s'nachts in het rozenhofke geweest . Dit voor 10 min het was er te druk . Dan naar 2 love , nog drukker daar maar allemaal mensen met een andere origine dus ook snel weg . Dan naar het hazenpad en rustig aan de toog gezeten met de dames .
 
dat omdat het nu in Roemeense handen is?
is niet gezegd maar dan gaat 2love met der tijd ook verdwijnen vrees ik want dan wordt het als geldmachiene gezien en zodra het niet meer rendabel is dan trekken ze er stekker uit. dat zie je toch zeker niet in Rozenhof, hoewel er dingen zij' die voor verbetering vat aar zijn en dan heb ik het niet over schermen aa' straatzijde. vindt dat het hofke toch nog met hart wordt uitgebaat
 
Is dat omdat het nu in Roemeense handen is?
In Albanese handen.

Daar wordt die tent vast niet beter van, maar de teloorgang was al even gaande. Het draaide goed toen het open ging. Maar daarna ging met het toch weer wat combineren met dames die zanikten om champagne.

Daarna ook toen 't Rozenhofke dicht was, had 2Love een opleving. Toen 't Rozenhofke weer open ging, zag je 2Love leegstromen. Ook met de Nederlandse eigenaar Henk wel meegemaakt dat ik daar kwam en dat er welgeteld één dame was.

Ook een wat jongere, opportunistischere line-up. Die zijn gevlogen als het twee avonden tegen valt.
 
is niet gezegd maar dan gaat 2love met der tijd ook verdwijnen vrees ik want dan wordt het als geldmachiene gezien en zodra het niet meer rendabel is dan trekken ze er stekker uit. dat zie je toch zeker niet in Rozenhof, hoewel er dingen zij' die voor verbetering vat aar zijn en dan heb ik het niet over schermen aa' straatzijde. vindt dat het hofke toch nog met hart wordt uitgebaat

Ze hebben nog een ander café overgenomen in Grobbendonk, maar daar ben ik niet geweest. Ook geen idee of dat een café is met kamers of een normaal café. Zal wel het laatste zijn.

Uiteindelijk zullen bijna al deze etablissementen wel verdwijnen. Vroeger was de hele baan vol met neonlichten. Hoop bars en ook nog een aantal van dit soort etablissementen met kamerverhuur.

Maar dat is bijna allemaal weg. Het is meer dan gehalveerd sinds begin deze eeuw en dan waren er daarvoor volgens mij nog meer.
 
Er waren vroeger onvoorstelbaar veel gelegenheden. Zoveel dat je ze niets eens allemaal kende, al waren ze maar 20 kilometers verder.En allemaal Vlaamse en of Nederlandse dames he.Dikke kans dat die saaie omaatjes die je nu ziet in hun jeugd DVP geweest zijn
 
Er waren vroeger onvoorstelbaar veel gelegenheden. Zoveel dat je ze niets eens allemaal kende, al waren ze maar 20 kilometers verder.En allemaal Vlaamse en of Nederlandse dames he.Dikke kans dat die saaie omaatjes die je nu ziet in hun jeugd DVP geweest zijn
ik vindt dat ze nu veel in de Rio zitten of zit ik daar nu verkeerd mee ?
 
Er waren vroeger onvoorstelbaar veel gelegenheden. Zoveel dat je ze niets eens allemaal kende, al waren ze maar 20 kilometers verder.En allemaal Vlaamse en of Nederlandse dames he.Dikke kans dat die saaie omaatjes die je nu ziet in hun jeugd DVP geweest zijn
Ja... er waren er ontzettend veel. Langs elke uitvalsweg van enige naam had je er wel wat.
 
Ja... er waren er ontzettend veel. Langs elke uitvalsweg van enige naam had je er wel wat.
der blijft toch groot taboe rond heel dat gebeuren en als je geen goede formule vindt ga je onder uit maar ligt er ook aan wie je als "medewerkers" toelaat en wat ze er voor over hebben om de business te laten draaien. de dames in het Rozenhof zetten toch net dat ene stapje meer naar mijn idee. en laten we eerlijk zijn dat het hofke toch de beter draaien de zaak op die baan is.
 
Net in het rozenhofke geweest. Ik was er rond 16.30 en vertrokken, weer te laat natuurlijk om 18.45 . Het was er heel kalm van dames en heren. Geen vlaamse dames . Ik heb ook geen kamer gemaakt maar wel leuk geamuseerd met een dame aan de toog en een paar gin tonics .
 
Net in het rozenhofke geweest. Ik was er rond 16.30 en vertrokken, weer te laat natuurlijk om 18.45 . Het was er heel kalm van dames en heren. Geen vlaamse dames . Ik heb ook geen kamer gemaakt maar wel leuk geamuseerd met een dame aan de toog en een paar gin tonics .
dat kan daar allemaal.
in de 2love is het piccolo en krijg je boezem in je neus gewreven. niet zo mijn ding. liever de Rozenhof dan veel gemoedelijker
 
der blijft toch groot taboe rond heel dat gebeuren en als je geen goede formule vindt ga je onder uit maar ligt er ook aan wie je als "medewerkers" toelaat en wat ze er voor over hebben om de business te laten draaien. de dames in het Rozenhof zetten toch net dat ene stapje meer naar mijn idee. en laten we eerlijk zijn dat het hofke toch de beter draaien de zaak op die baan is.

Klopt. Het is daar ook geen duiventil. Je hebt 'n aardige groep vaste dames, waardoor je een beetje weet wat je kunt verwachten. Dat was destijds bij 2love wel anders.

De ene week kwam je er een line-up tegen met heel wat mooie jonge dames. Maar die waren dan 'n week later weer verdwenen en dan zat er weer niks. Daar kun je natuurlijk geen zaak op bouwen. Ook dames die zeurden om champagne, hele slechte service leverden, etc.

Bij 't Rozenhofke wordt niet om champagne gezeurd en service van vrijwel elke dame is minimaal acceptabel.
 
Klopt. Het is daar ook geen duiventil. Je hebt 'n aardige groep vaste dames, waardoor je een beetje weet wat je kunt verwachten. Dat was destijds bij 2love wel anders.

De ene week kwam je er een line-up tegen met heel wat mooie jonge dames. Maar die waren dan 'n week later weer verdwenen en dan zat er weer niks. Daar kun je natuurlijk geen zaak op bouwen. Ook dames die zeurden om champagne, hele slechte service leverden, etc.

Bij 't Rozenhofke wordt niet om champagne gezeurd en service van vrijwel elke dame is minimaal acceptabel.
precies en je hebt toch minof meer vaste lineup wat maakt dat je met goed gevoel die kant op gaat.
 
precies en de meiden niet opdringerig
Klopt.

Je kunt daar als je wilt ook gewoon rustig een pint of een koffie drinken. Als dames waar je toch niet mee wilt kameren zich voortdurend opdringen, dan wordt dat irritant, maar dat heb ik in 't Rozenhofke zelden tot nooit aan de hand gehad.

In de Rio valt dat ook wel mee. Op Olga na misschien.
 
Klopt.

Je kunt daar als je wilt ook gewoon rustig een pint of een koffie drinken. Als dames waar je toch niet mee wilt kameren zich voortdurend opdringen, dan wordt dat irritant, maar dat heb ik in 't Rozenhofke zelden tot nooit aan de hand gehad.

In de Rio valt dat ook wel mee. Op Olga na misschien.
ik ook niet enkel poging vanop afstand maar met oog contact en licht hoofd gebaar aan gegeven dat ik niet was geïnteresseerd en dat werd gerespecteert. dat was in de Rio trouwens kwam daar om sfeer even op te snuiven
 
ik ook niet enkel poging vanop afstand maar met oog contact en licht hoofd gebaar aan gegeven dat ik niet was geïnteresseerd en dat werd gerespecteert. dat was in de Rio trouwens kwam daar om sfeer even op te snuiven
Olga vond ik de laatste keren in de Rio wel opdringerig. Maar goed, zij is gelukkig een uitzondering.

Er ligt daar in elk geval geen druk om te kameren, maar je kunt er ook gewoon eens rustig iets drinken tegen caféprijzen en kijken. Druk is wat veel gezegd, maar bij met name veel champagnebars is het toch wel de bedoeling dat je dingen doet waar ze centen aan verdienen, dus naar de kamer gaan en dure drankjes drinken.
 
Olga vond ik de laatste keren in de Rio wel opdringerig. Maar goed, zij is gelukkig een uitzondering.

Er ligt daar in elk geval geen druk om te kameren, maar je kunt er ook gewoon eens rustig iets drinken tegen caféprijzen en kijken. Druk is wat veel gezegd, maar bij met name veel champagnebars is het toch wel de bedoeling dat je dingen doet waar ze centen aan verdienen, dus naar de kamer gaan en dure drankjes drinken.
Het lot van champagnebars is bezegeld lees ik vandaag in GVA:
"Waarom de sluiting van de legendarische seksclub Diana geen verrassing is: "Meer inzetten op beleving om te overleven""
 
Het lot van champagnebars is bezegeld lees ik vandaag in GVA:
"Waarom de sluiting van de legendarische seksclub Diana geen verrassing is: "Meer inzetten op beleving om te overleven""
Inzetten op beleving dat doet 't Rozenhofke wel zonder allerlei marketingprietpraat. Je weet wat het daar kost, zowel de drank, de kamer als de seks. De drank is gewoon tegen caféprijzen en is niet noodzakelijk om te seksen, wat bij typische uitzuipbars natuurlijk wel zo was.

Het is ook geen groezelig donker hol waar sommige mensen zich min of meer verplicht voelen om champagne te consumeren, naar de kamer te gaan, etc. Je kunt er gewoon binnen lopen, naar buiten kijken en naar buiten gaan als het je niet aan staat. Zal niemand iets over zeggen.

Ben het er wel mee eens dat het allemaal draait om mensen een goed gevoel bezorgen. Iemand die tevreden naar buiten stapt, die komt nog eens terug. Iemand die ontevreden naar buiten stapt, waarschijnlijk niet.

De meeste mensen komen ook met de auto. Nog een nadeel voor champagnebars. Tegenwoordig stappen mensen toch minder snel dronken achter het stuur dan 30-40 jaar geleden.

Diana vind ik overigens geen typische uitzuipbar zoals je die in België veel had.
 
Het lot van champagnebars is bezegeld lees ik vandaag in GVA:
"Waarom de sluiting van de legendarische seksclub Diana geen verrassing is: "Meer inzetten op beleving om te overleven""
Met andere woorden de Rio en Rozenhof waren hun tijd ver vooruit
 
Terug
Bovenaan Onderaan