Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
gaf ze licht in het donker? zo niet dan is ze er lang genoeg weg en wie zegt dat Olga het beleid van die grap fiets putin steunt of erachter staat?
Olga staat helemaal achter het beleid van Rusland 🤨. Dat komt volgens haar omdat Oekraïne jarenlang de etnische Russen in de Dombas heeft uitgesloten, beschoten én mishandeld. Mensen hebben er jarenlang in kelders moeten overleven. Oekraïners hebben wel degelijk een heel fascistisch en corrupt kantje. Het is allemaal intriest en praat uiteraard de huidige oorlogsmisdaden van Rusland niet goed!
 
Olga staat helemaal achter het beleid van Rusland 🤨. Dat komt volgens haar omdat Oekraïne jarenlang de etnische Russen in de Dombas heeft uitgesloten, beschoten én mishandeld. Mensen hebben er jarenlang in kelders moeten overleven. Oekraïners hebben wel degelijk een heel fascistisch en corrupt kantje. Het is allemaal intriest en praat uiteraard de huidige oorlogsmisdaden van Rusland niet goed!
Oké dat is dan iets waar jij je in verdiep hebt. wilde enkel aangeven dat de "gewone" burger ongeacht wat land van herkomst ook moge zijn niet hoeft te boeten voor de grille van de politiekers. hebben die niet al genoeg het oudste beroep van de wereld getrachta de das om te doen?
en laten we eerlijk zijn als er geen dames zouden zijn die zich tegen vergoeding aanbieden, zouden er niet veel meer verkrachtingen zijn die toch altijd hele zware gevolgen hebben voor het slachtoffer. elk mens heeft toch nog steeds het o'er instinct in zich. en bij de man is het het verspreiden van zijn genen
 
Oké dat is dan iets waar jij je in verdiep hebt. wilde enkel aangeven dat de "gewone" burger ongeacht wat land van herkomst ook moge zijn niet hoeft te boeten voor de grille van de politiekers. hebben die niet al genoeg het oudste beroep van de wereld getrachta de das om te doen?
en laten we eerlijk zijn als er geen dames zouden zijn die zich tegen vergoeding aanbieden, zouden er niet veel meer verkrachtingen zijn die toch altijd hele zware gevolgen hebben voor het slachtoffer. elk mens heeft toch nog steeds het o'er instinct in zich. en bij de man is het het verspreiden van zijn genen
Wie ben ik om wie dan ook te beoordelen? Olga heeft daar vrienden en familieleden en dat maakt het natuurlijk super gevoelig. Behandel elkaar met wederzijds respect, dat is de basis van alles!
 
In 't Rozenhofke geweest. Daarvoor langs de Rio geweest en zag op het terras een aantal dames zitten.
Gekozen voor Myriam, waar ik al vaker mee heb gekamerd. Zoals altijd begon ze met pijpen, wat ze voorzichtig maar redelijk goed doet. Daarna was het tijd om te neuken. Als mijn lul in die geile strakke kut van d'r zit, duurt het meestal niet lang voor ik klaarkom. Ook deze keer. Mijn zak lekker geleegd.

Daarna nog 'n uurtje binnen gezeten aan de bar. Toen was het tijd om door te gaan.
Is dit de Miryam waarvan er op dit forum al een draadje is?
 
Is dit de Miryam waarvan er op dit forum al een draadje is?
Nee. Die Miryam is Zuid-Amerikaans, de Miryam uit Rozenhofke is Marokkaans. Ze heeft ook geen C-cup en geen plastic tetten.
 
Olga staat helemaal achter het beleid van Rusland 🤨. Dat komt volgens haar omdat Oekraïne jarenlang de etnische Russen in de Dombas heeft uitgesloten, beschoten én mishandeld. Mensen hebben er jarenlang in kelders moeten overleven. Oekraïners hebben wel degelijk een heel fascistisch en corrupt kantje. Het is allemaal intriest en praat uiteraard de huidige oorlogsmisdaden van Rusland niet goed!
Veel Russen bekijken het anders dan de gemiddelde Westerling. In het Russen is het westen de grote boosdoener en in het Westen zijn de Russen de grote boosdoener.

De waarheid ligt vaak ergens tussen die twee in.

Als je je er aan stoort, dan laat je haar best pijpen. Dan komt er geen pro-Rusland-praat uit en ze kan het nog goed ook.
 
Gisteren, vrijdag, was ik in 'tRozenhof van 17u30 tot 22u45.

In het begin, waren aanwezig 2 Bulgaarse, Melissa de brunette en Victoria, plus een 3rde een beetje jonger, en een dikke Marokkaanse met krulle haren.

Er waren ook 4 GILFs, obese, die ik nog nooit had gezien. Drie van hen blijken zin te hebben om naar boven te gaan. Twee van hen vertrokken vroeg.

Rond 20u00, kwammen binnen een reeks van locale MILFs, vaak met hun partners. Ze kwamen om te babbelen, kletsen en dansen. Met 2 blondines, met mooie kurven, zou ik graag naar boven gaan, maar wel, ze zijn geen DVPs. (Pech)

Een paar Afrikaanse kwamen ook binnen. Geen interesse van mij. (Pech opnieuw.)

Tussen 21 en 22u00, kwamen binnen een zestal jongere vrouwen "dressed to kill". Twee van hen hadden indrukwekkende décolletés met een DD borsten (silicone?)

De eerste drie die ik zag, plus twee van de zestal, gingen ongeveer regelmatig naar boven. Maar geen van de andere dames. Dus, geen file voor een sleutel.

Gezien dat de MILFs die mij interesseerden geen DVPs zijn, vertrok ik rond 22u45.

Voor alle zekerheid, voordat ik thuis begon te rijden, stopte ik ± 500 meters verder, bij 2Love.

De parking was vol van ongeveer 1/4 à 1/3 van wat het was op de parking van 't Rozenhof.

Toen ik binnen kwam, erkende ik twee van de obese vrouwen die in 't Rozenhof probeerde iemand te vinden om naar boven te gaan, plus een 3rde blonde MILF.

Al de andere vrouwen, een twaalftal, waren Afrikaanse en obese vrouwen.

Geen aantrekkelijke vrouw voor mij. Dus, binnen de 30 seconden, ben ik vertrokken richting thuis.

Op mijn weg thuis terug, herinerde ik mijn stop over bij 2Love, vòòr de Covid, in eind 2019, ook op een vrijdag avond, na mijn teleurstelling van 't Rozenhof avond (ik ben een 60+), rond 22u45. Ik kon ontmoeten een schoonbeeld MILF van 40+, DD borsten, een Latina van Europese afkomst, en uit de Dominicaanse Republiek, Maria. Tegen 100 Euros voor een uur, zorgde ze voor mij al mijn fantasies, inbegrepen anale seks.

Alles veranderd...

:)
 
Laatst bewerkt:
Ben gisterenavond omstreeks 2200 u ook eens gaan kijken, eerst in Rozenhof. Vond het niet zo druk, was nog plaats zat op de parking. Er waren 5 Roemeense en enkele Bulgaarse vrouwen. Verder nog enkele die ik er nog nooit gezien heb. Rond 2330 u kwamen 3 jonge meiden toe waarvan ik niet heb kunnen zien of zij beschikbaar waren of enkel maar iets kwamen drinken. Eén daarvan, vrij grote - blonde, was wel zeer aantrekkelijk. Zij zaten samen aan een tafeltje naast de discobar. Daarna afgezakt naar 2 Love, waar ook veel mannen waren die daarvoor in Rozenhof waren.
4 Roemeense dames die daarvoor in Rozenhof waren, waren ook afgezakt naar 2 Love. Verder een aantal Z-Amerikaanse dames. 2 daarvan uit Venezuela waarbij de conversatie verliep via een vertaalapp op hun gsm. Deze 2 hadden wel een aardig gezicht maar hadden zeker geen honger geleden in Venezuela.
 
Vanaf de middag is het sowieso prijs. Rio is ook meer voor overdag. Voor de middag kun je daar ook wel terecht.
Super dat er rond de middag al damens zijn .
Maar had een vraagje daarbij zijn er dan soms damens op de middag aanwezig die goed voorzien zijn van grote rondingen of is dat moeilijk te voorspellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan