Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Jef , ... Op maandag ? - Misschien zullen we dan ontmoeten...

Een fantasie : wie weet, als we op hetzelfde moment met Sabrina naar boven willen gaan, misschien kunnen we haar vragen een triotje te doen : u betaalt een uur, il betaal ook voor een uur, en zo blijven we de drie voor twee uren boven..., en voor de prijs van een kamer...

Ha-ha-ha, hi-hi-hi...

:p
Leuk voorstel voor extra veel plezier 🤩!
 
Ik kwam jaren geleden al wel eens meer in de Rio die ik via collega's op het werk leerde kenen. Ik heb er ook wel een paar keer met een dame een kamer genomen. Maar het merendeel van de tijd was gewoon beneden in het café te doen. Gezellig iets drinken met vrienden, collega's of andere gasten en desgevallend een van de dames eens iets aanbieden. Het leuke daar is dat ze toen gewoon een koffietje, water of wijntje namen. Geen uitzuip dus.
Ik heb er in die tijd regelmatig toffe feestjes meegemaakt.

In de Rio hoorde ik ook regelmatig spreken over het Rozenhofke. Benieuwd geworden ben ik dan eens in het Rozenhofke binnengestapt en heb er toen ook met eendame de hogere verdiepingen opgezocht. Alles bij elkaar ben ik er hooguit drie keer geweest, waarvan slechts éénmaal een dame genomen. Maar dan heb ik het er voor bekeken gehouden. Ik vond het daar toch maar een vreemde bedoening, niks voor mij om mij daar nog meer te laten zien. Dan maar terug naar de Rio.
Intussen is het al vele jaren geleden dat ik nog in de Rio geweest ben. Al dikwijls voorbij gereden, maar nooit meer binnengestapt. Misschien moet ik bij de volgende passage minstens toch b-nog even iets gaan drinken, de rest zien we dan wel.
 
Ik kwam jaren geleden al wel eens meer in de Rio die ik via collega's op het werk leerde kenen. Ik heb er ook wel een paar keer met een dame een kamer genomen. Maar het merendeel van de tijd was gewoon beneden in het café te doen. Gezellig iets drinken met vrienden, collega's of andere gasten en desgevallend een van de dames eens iets aanbieden. Het leuke daar is dat ze toen gewoon een koffietje, water of wijntje namen. Geen uitzuip dus.
Ik heb er in die tijd regelmatig toffe feestjes meegemaakt.

In de Rio hoorde ik ook regelmatig spreken over het Rozenhofke. Benieuwd geworden ben ik dan eens in het Rozenhofke binnengestapt en heb er toen ook met eendame de hogere verdiepingen opgezocht. Alles bij elkaar ben ik er hooguit drie keer geweest, waarvan slechts éénmaal een dame genomen. Maar dan heb ik het er voor bekeken gehouden. Ik vond het daar toch maar een vreemde bedoening, niks voor mij om mij daar nog meer te laten zien. Dan maar terug naar de Rio.
Intussen is het al vele jaren geleden dat ik nog in de Rio geweest ben. Al dikwijls voorbij gereden, maar nooit meer binnengestapt. Misschien moet ik bij de volgende passage minstens toch b-nog even iets gaan drinken, de rest zien we dan wel.
Zeker binnenwippen… 😋
 
Ging vandaag iets rustig drinken in het rozenhofke. Niet dus . Gesloten !!!! Er hangt wel een papiertje aan de deur woensdag terug open !!! Dan maar naar de Rio . Hier kom ik normaal zelden of nooit. Op het terras iets gedronken . De dames van het rozenhofke zaten uiteraard daar . De dames van de rio zijn zeker mijn ding niet . Vlug mijn koffie gedronken en dan maar verder.
 
Ging vandaag iets rustig drinken in het rozenhofke. Niet dus . Gesloten !!!! Er hangt wel een papiertje aan de deur woensdag terug open !!! Dan maar naar de Rio . Hier kom ik normaal zelden of nooit. Op het terras iets gedronken . De dames van het rozenhofke zaten uiteraard daar . De dames van de rio zijn zeker mijn ding niet . Vlug mijn koffie gedronken en dan maar verder.
De Vlaamse en Nederlandse Milfs en Gilfs zijn OK voor mij.

Voor de volslanke, dikke en exotische dames van een andere oorsprong, vraag ik me zich af met wie zouden ze naar boven gaan, en misschien tegen welke korting op de hanterende prijs?

Iedereen zijn goesting !

😻
 
Weekend is het meestal drukker dan doordeweeks. Pintjes zijn gewoon de normale caféprijzen. Drink zelf geen Duvel, dus geen idee, maar zal vergelijkbaar zijn met elders. Euro of 4 waarschijnlijk.

Voor kameren zou ik rekenen op € 100 a € 150.
 
Vandaag even geweest van 16.00 tot 17.30 . Vrij kalm en een paar dames gingen samen eten . En dan net voorbij gereden (23.00uur ) . Wat was dat daar : parking bom vol en ik denk nog 10 wagens naast de baan . Parking 2 love ook redelijk vol en hazenpad open maar nog geen volk .
 
Niets van gehoord te straks . Dat zullen we volgende week wel zien dan .
Rozenhof inderdaad gesloten van 22/8 tot en met 28/8 wegens verlof van de uitbater.
Vanavond was het zeer druk wachttijden voor een kamer liepen op tot 45 min, ben dan met mijn date naar 2love gereden, daar was de wachttijd meer dan 60 min, dan maar snel terug naar Rozenhof en daar uiteindelijk na 35 min een sleutel te pakken gekregen.
 
Is er op vrijdagavond iets te beleven in't ronzehofke? Hoeveel moet ik rekenen voor een duveltje, een kamer en een (belgische) dame?
Vrijdagavond is DE avond van de week, ambiance muziek met DJ Markie,, dansende dames op de tafel rechtover de tap. Meeste volk tss 22h en middernacht, daarna verhuizen vele dames naar 2Love
Een Duvel kost €4,5, een kamer €35, een Belgische dame (enkel MILF) €100
 
Rozenhof inderdaad gesloten van 22/8 tot en met 28/8 wegens verlof van de uitbater.
Vanavond was het zeer druk wachttijden voor een kamer liepen op tot 45 min, ben dan met mijn date naar 2love gereden, daar was de wachttijd meer dan 60 min, dan maar snel terug naar Rozenhof en daar uiteindelijk na 35 min een sleutel te pakken gekregen.
Te druk is eigenlijk ook niet goed voor de dames. Dan kunnen ze te weinig kamers maken op een avond . Dat is mijn gedacht maar he. Te druk is eigenlijk voor niemand leuk !
 
Donderdag komende zou ik rond 14 uur naar de Rio komen aangezien het rozenhof gesloten is denk ik toch eens naar de Rio te komen misschien wat drukker dan.
Is zo een 10 jaar geleden dat ik er geweest ben hopelijk vind ik daar een dame die Nederlands spreekt en heel grote borsten heeft want das mijn voorkeur.
Als er mij iemand een tip kan geven zou die zeer welkom zijn zodat ik mijn verre verplaatsing niet moet beklagen .
Dus heren als er mollige damens met grote natuurlijke borsten en 40 plus zouden zijn wie raden jullie mij dan aan waar ik lekkere sex mee kan hebben misschien hebben jullie wel ervaring met 1 van deze damens .
Bij mij is dit nostalgie en hopelijk krijg ik wat nuttige tips binnen.
Alvast bedankt .
 
ik heb geen glazen bol..ik weet niet wie er donderdag om 14 uur zal zijn.En misschien heeft de type dame die jij zoekt wel een klant dan ook.
Dit zijn onmogelijke vragen.
Toen ik vroeger wekelijks naar de Rio kwam wist ik ongeveer wie je er kon aantreffen als je zo'n 2 uur blijft .
Waarom zijn dit dan onmogelijke vragen ?????
 
Toen ik vroeger wekelijks naar de Rio kwam wist ik ongeveer wie je er kon aantreffen als je zo'n 2 uur blijft .
Waarom zijn dit dan onmogelijke vragen ?????
Als dat zo belangrijk voor je is , en je wil perse dat specifieke op dat uur dat type vrouw dan belde ik naar de RIO en vroeg ik het.
Kan je misschien afspraakje maken.
Ik geloof niet dat er Milfs zijn die daar op een vast schema zitten. Zijn geen broodhoeren he.
 
Als dat zo belangrijk voor je is , en je wil perse dat specifieke op dat uur dat type vrouw dan belde ik naar de RIO en vroeg ik het.
Kan je misschien afspraakje maken.
Ik geloof niet dat er Milfs zijn die daar op een vast schema zitten. Zijn geen broodhoeren he.
Ik zal het wel zien als ik er ben er zal allicht wel iemand zijn die mij aanstaat.
Bedankt voor je tips.
 
Als dat zo belangrijk voor je is , en je wil perse dat specifieke op dat uur dat type vrouw dan belde ik naar de RIO en vroeg ik het.
Kan je misschien afspraakje maken.
Ik geloof niet dat er Milfs zijn die daar op een vast schema zitten. Zijn geen broodhoeren he.
Broodhoeren, is toch wel een trieste omschrijving die ik nooit zou gebruiken!
 
Toen ik vroeger wekelijks naar de Rio kwam wist ik ongeveer wie je er kon aantreffen als je zo'n 2 uur blijft .
Waarom zijn dit dan onmogelijke vragen ?????

Dame kan altijd afwezig zijn, net op vakantie zijn of weet ik wat. Sommigen verkassen ook nog weleens tijdelijk naar andere etablissementen. De vaste hap zit er vaak wel.
Rozenhof inderdaad gesloten van 22/8 tot en met 28/8 wegens verlof van de uitbater.
Vanavond was het zeer druk wachttijden voor een kamer liepen op tot 45 min, ben dan met mijn date naar 2love gereden, daar was de wachttijd meer dan 60 min, dan maar snel terug naar Rozenhof en daar uiteindelijk na 35 min een sleutel te pakken gekregen.
Was het wat in de 2Love? Herleven oude tijden daar weer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan