Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame kan altijd afwezig zijn, net op vakantie zijn of weet ik wat. Sommigen verkassen ook nog weleens tijdelijk naar andere etablissementen. De vaste hap zit er vaak wel.

Was het wat in de 2Love? Herleven oude tijden daar weer?
De oude tijden zullen in 2love nooit weerkeren, meerderheid Roemenen en Albanezen en snoeiharde zigeunermuziek. Enige positirve zijn de kamers, vooral nr4 met grote inloopdouche en reuzegrote muurspiegel naast het bed.
 
Aan zijn uitleg kun je niet veel meer verwachten. Beetje respect is ver te zoeken lijkt me .
Maar een ervaren wandelaar weet wel beter.
je kan veel van me zeggen maar niet dat ik onervaren ben.
Dames die 5 dagen per week in een tent als de Rio rondhangen, doen dat duidelijk beroepsmatig en voor hun broodwinning. Of dacht je dat ze daar uit geilheid zaten?
ik noem gewoon de dingen bij de naam en spreek er verder geen oordeel over uit
 
je kan veel van me zeggen maar niet dat ik onervaren ben.
Dames die 5 dagen per week in een tent als de Rio rondhangen, doen dat duidelijk beroepsmatig en voor hun broodwinning. Of dacht je dat ze daar uit geilheid zaten?
ik noem gewoon de dingen bij de naam en spreek er verder geen oordeel over uit

Dit ja. Het is niet dat ze daar alleen 'n keer op vrijdagmiddag zitten als hun strijkijzer kapot is.
 
Binnen 2 uren denk ik dat ik de RIO ga bezoeken…😋

Aangekomen op 15:35. De parking is vol…😻

Blijkbaar was ik te laat : de sfeer was nul !

De beste DVPs waren al boven...

De enigste met wie ik wilde graag naar boven was Chantal, de mooie blondine, maar voor de volgende 01u30, was ze omringd door enkele mannen, en dus onbereikbaar...

Dan kwam Amber-tje naar beneden, maar dan vertrok ze de plaats.

En ik hoopte Sabrina te kunnen zien, maar vandaag kwam ze niet; of vertrok ze vroeg ? ... :-(

De Bulgaarsen, Melissa de brunette en Victoria waren ook daar, maar ze negeerden mij...

Een paar DVPs, plus Olga, bleken te bezig met andere klanten, en een viertal negerinnen (onaantrekkelijk, ten minste voor mij) waren ook daar.

Uiteindelijk, rond 17:00 ben ik vertrokken, met mijn Euros nog in mijn zak...

Volgende keer beter ?

We zullen zien...

:cool:
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar was ik te laat : de sfeer was nul !

De beste DVPs waren al boven...

De enigste met wie ik wilde graag naar boven was Chantal, de mooie blondine, maar voor de volgende 01u30, was ze omringd door enkele mannen, en dus onbereikbaar...

Dan kwam Amber-tje naar beneden, maar dan vertrok ze de plaats.

En ik hoopte Sabrina te kunnen zien, maar vandaag kwam ze niet; of vertrok ze vroeg ? ... :-(

De Bulgaarsen, Melissa de brunette en Victoria waren ook daar, maar ze negeerden mij...

Een paar DVPs, plus Olga, bleken te bezig met andere klanten, en een viertal negerinnen (onaantrekkelijk, ten minste voor mij) waren ook daar.

Uiteindelijk, rond 17:00 ben ik vertrokken, met mijn Euros nog in mijn zak...

Volgende keer beter ?

We zullen zien...

:cool:
Volgende keer meer geluk gewenst!!
 
Rozenhof inderdaad gesloten van 22/8 tot en met 28/8 wegens verlof van de uitbater.
Vanavond was het zeer druk wachttijden voor een kamer liepen op tot 45 min, ben dan met mijn date naar 2love gereden, daar was de wachttijd meer dan 60 min, dan maar snel terug naar Rozenhof en daar uiteindelijk na 35 min een sleutel te pakken gekregen.
Lees hier.
 
Vandaag een bezoekje gebracht aan de Rio en het Rozenhof. De zes dvp die ik heb gesproken klagen allemaal steen en been over de fel verminderde upstairs.

De crisis laat zich nu pas echt voelen, denk ik.
Hopen op betere tijden 🤞🏾!!
 
Vandaag een bezoekje gebracht aan de Rio en het Rozenhof. De zes dvp die ik heb gesproken klagen allemaal steen en been over de fel verminderde upstairs.

De crisis laat zich nu pas echt voelen, denk ik.
Hopen op betere tijden 🤞🏾!!
Vrees dat de xrisis zich ook laat voelen bij de wandelaars. Wij moeten ook zien dat het kacheltje thuis blijft branden en ik snap ook wel dat het bij de dames ook zo is. Maar is toch eerst aanjezelf denken en dan pas de rest. Niemand weet wat er nog gaat komen en hoever deze crisis nog gaat. Als we nou eens gaan brainstormen hoe we elkaar toch nog het steuntje kunnen geven (wandelaars en dvp´s) denk ik toch dat we er een heel eind kunnen komen. Hoor graag jullie gedacht erover.
 
Vrees dat de xrisis zich ook laat voelen bij de wandelaars. Wij moeten ook zien dat het kacheltje thuis blijft branden en ik snap ook wel dat het bij de dames ook zo is. Maar is toch eerst aanjezelf denken en dan pas de rest. Niemand weet wat er nog gaat komen en hoever deze crisis nog gaat. Als we nou eens gaan brainstormen hoe we elkaar toch nog het steuntje kunnen geven (wandelaars en dvp´s) denk ik toch dat we er een heel eind kunnen komen. Hoor graag jullie gedacht erover.
Er valt weinig te brainstormen, we moeten het allemaal ondergaan en hopen op spoedige en betere tijden!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan