Recensie Victoria, 't Rozenhof, Herentals 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John-John

Stamgast
365
17/01/22
699
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
35$ (kamer) + 100€ (DVP)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op zaterdag 7 mei, om ongeveer 15.30 uur, ga ik de Rozenhof binnen. Een tiental cliënten en vier jonge DVP's zijn aanwezig. In het volgende uur arriveerden andere cliënten en nog 6 jonge DVP's. De meisjes lijken min of meer regelmatig op te duiken.

Een oudere klant klaagt over de dokter die hem aan zijn prostaat heeft geopereerd. hij heeft alles weggehaald, ook de zenuw die de erectie regelt. Daarom rijdt hij niet meer. maar hij droomt nog graag.

Victoria, de schoonheid met de lange benen, komt naast me zitten en legt haar arm om mijn schouder. Meer vasthoudend dan bij mijn vorige bezoeken, glipt haar linkerhand onder de tafel en komt mijn 21ste vinger prikkelen, plagen.

Omdat mijn glas leeg is en er geen MILF's en GILF's zijn, geef ik toe aan de verleiding en hier zijn we dan in kamer 5, boven de bar en de voordeur.

Eenmaal uitgekleed gaat ze onder de douche en nodigt me uit om mee te gaan: dubbel douchen is niet alleen erg erotisch, maar ook milieuvriendelijk.

De mooie Victoria, 1m71, 31 j.o. met geblondeerde lange haren: Ze heeft het lichaam van een 20-jarige met een schattige A/B borst, en een vrouwen poesje.

Eenmaal droog, ontmoeten we elkaar op de speelplaats, verkennen elkaars lichaam, en van het een komt het ander, en hier zijn we dan in 69. Hhhhmmmm, haar kutje smaakt goed, en een vinger van elk van mijn handen kan elk van haar openingen verkennen.

Dit wordt gevolgd door cowgirl, missionaris, en doggy style met mijn duim in haar kontje. Ik vraag haar of ik haar mag sodomiseren, en vreemd genoeg reageert ze als een beledigde vrouw die dat niet doet.

Geen zorgen, en ik eindig met mijn hand, en nog steeds met een vinger van mijn andere hand in haar beide openingen.

Na 45 minuten, als we weer aangekleed zijn, wisselen 100 euro van handen.

Terug aan de bar, bied ik haar een drankje aan, en ze fluistert tegen me dat, als ik de volgende keer met gel kom, ik zal mogen...

Het was me ontgaan, maar toen herinnerde ik me dat wanneer ze zich had uitgekleed, ze een flesje gel uit haar tas had gehaald, maar het was leeg...
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag 't Rozenhofke bezocht. Ik heb me aan de bar gezet en een pint gedronken. Een lokale zatlap wees me Victoria aan. Ik schat ze 35jaar oud, slank, beetje crackwhore uiterlijk. Maar soit, ik was/ben dronken, we wagen het voor 135euro in totaal.
Tongzoenen ok, niet geweldig. Pmc zeer goed ( al een geluk dat ik zat was of dat was na 30sec prijs), neuken ok, zij deed al het werk. En op het einde vroeg ik met mijn zatte kop of ik voor 15euro extra cim mocht doen. Geen probleem. Nadeel: stinkfoef, ik heb ze niet gebeft maar ik rook het al op 50cm afstand, na 15pinten en 20sigaretten.

Kort samengevat: ben je zat&geil, prima. Ben je maar 1 van de 2, of zelfs geen een, wegblijven.

Cheers
 
Laatst bewerkt:
Vandaag 't Rozenhofke bezocht. Ik heb me aan de bar gezet en een pint gedronken. Een lokale zatlap wees me Victoria aan. Ik schat ze 35jaar oud, slank, beetje crackwhore uiterlijk. Maar soit, ik was/ben dronken, we wagen het voor 135euro in totaal.
Tongzoenen ok, niet geweldig. Pmc zeer goed ( al een geluk dat ik zat was of dat was na 30sec prijs), neuken ok, zij deed al het werk. En op het einde vroeg ik met mijn zatte kop of ik voor 15euro extra cim mocht doen. Geen probleem. Nadeel: stinkfoef, ik heb ze niet gebeft maar ik rook het al op 50cm afstand, na 15pinten en 20sigaretten.

Kort samengevat: ben je zat&geil, prima. Ben je maar 1 van de 2, of zelfs geen een, wegblijven.

Cheers
Tiens, mijn opmerking dat het not done is om met een stuk in je kloten naar huis te rijden, is verwijderd wegens niet relevant. Dan denk ik: moderator, je weet niet waarmee je bezig bent!
 

Bijlagen

  • dronkenschap.jpg
    dronkenschap.jpg
    9,1 KB · Weergaven: 23
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan