Recensie Sabrina, in 't Rozenhof, Herentals, (maar sinds dan terug in de Rio, in Grobbendonk) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John-John

Stamgast
365
17/01/22
698
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
30 (Kamer) + 100 (MILF)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
SABRINA

Op maandag vòòr de Kersdag, stopte ik bij 't Rozenhof om ongeveer 12.30 uur. Er zijn natuurlijk minder mensen dan op vrijdag- of zaterdagavond, maar het is nog steeds behoorlijk vol. Een van de stoelen aan de bar met uitzicht op de trap is vrij, dus ik ga zitten.

Ongeveer 15 minuten later, komt er een dame naar beneden met haar cliënt. Als ze de bar binnenkomen, beginnen ze met twee mensen op stoelen aan de bar te praten en de mooie kijkt me nogal intens aan. Zij is blond met vlammend haar, zeer glimlachend, MILF van ± 50, nogal "mollig", met goed geproportioneerde rondingen, gekleed in zwart leer met een decolleté klaar om te ontploffen, en echt, echt heet.

De mooie vrouw en haar klant gaan naar de andere kant van de bar voor een drankje. Terwijl ze hun drankjes wachten, loopt de mooie naar me toe, glimlachend, met wellustige ogen, en in een mum van tijd vraagt ze of ik over een paar minuten met haar naar boven kom, als ze klaar is met haar drankje met haar klant. Het is duidelijk dat ze mij heeft uitgekozen in de menigte van mannen. Een uitnodiging zoals die van zo'n sexy vrouw, onmogelijk te weigeren. Uit haar accent kan ik opmaken dat ze Nederlands is. Inderdaad, ze komt uit Rotterdam Zuid en ze heet Sabrina.

Vaak, terwijl we onze drankjes dronken, twee meter van elkaar, wisselden we glimlachen en knipogen uit. De andere vrouwen merkten het, en geen van hen kwam naar me toe om te proberen me op andere gedachten te brengen.

Twaalf minuten later, als haar klant zijn cola op heeft, vertrekt hij, en zij komt terug naar mij. We vragen om een sleutel, en hier zijn we op de trap. Hhhhmmmm..., bedekt met leer, heeft de mooie Sabrina zeer ronde en voluptueuze billen. Nog twee minuten geduld, en mijn handen zullen in staat zijn om haar kurven te ontdekken.

Oh ja, de mooie Sabrina is overal voluptueus en zowel mijn handen als mijn ogen genoten van het verkennen van haar lichaam en haar prachtige rondingen. Na de douche, apart genomen (spijtig), en na een goede natuurlijke pijpbeurt, tijdens een goede cunni, stopte de schoonheid een van mijn vingers die haar deurtje prikkelden. Toen kleedde ze Popaul aan en spietste zichzelf op hem. En een reeks standpunten volgde. Omdat ik zo langzaam klaarkwam, bood ze aan me af te maken met haar mond en hand, wat ik accepteerde. Terwijl ze bezig was, gleed mijn middelvinger tussen haar billen, en deze keer kon het haar kleine gaatje bezoeken. Toen kwam de climax.

Een beetje gezelligheid, praten over Kerstmis, over onze kinderen die het met ons komen vieren. Nadat 100 euro was gewisseld, bood ze me haar telefoonnummer aan. Ze vertelde me dat ze twee keer per week naar de 't Rozenhof komt, op maandag en donderdag. En ze kijkt graag naar de heropening van de Rio, omdat ze liefst naar de Rio gaat.

Op de weg naar beneden, bleef ik bij haar voor een koffie voor haar en een water voor mij. Ik herkende Chantal die net was aangekomen en bood haar ook thee aan. Toen ik wegging, begroette de dame aan de bar me met "Vrolijk Kersfeest !"

Drie dagen later, op kerstavond, stuurde ik Sabrina een sms met mijn beste wensen. Haar antwoord : "Oh Schat, wat lief van je. Tot ziens, schat. Het was een groot genoegen u te ontmoeten. Vrolijk Kerstfeest!

Tot 2022 voor een volgende bezoek in de sterren, Lieve Sabrina !

----

P.S. : Omdat ik niet jong meer ben, vind ik het fijn als de vrouw tot wie ik me aangetrokken voel, mij uitzoekt. Dit suggereert dat ze me op zijn minst een beetje leuk vindt, en zelfs genoeg om samen een intieme relatie te hebben.

Daardoor heb ik altijd een geweldige tijd gehad. En ik zou het zo weer doen.

😋
🥰
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
30 (Kamer) + 100 (MILF)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week nog eens gestopt in de Rio. Het was er niet veel soeps. Een blonde schoonheid zat aan een tafeltje een koffie te drinken en de gebruikelijk Olga die diect kwam aandraven. Ik had er niet echt zin in en wimpelde haar af.
ik had zin in iets zoets en bestelde een ice tea. Mijn blik viel terug op de blonde schoonheid en bij oogcontact gaf ze me een prangende glimlach en vroeg of ik bij haar wou komen zitten. We praatten een beetje over koetjes en kalfjes. Haar naam was Sabrina, afkomstig uit Nederland. Ze vertelde me dat ze er op maandag en donderdag is.
Sabrina heeft een prachtige verleidelijke blik. Ze heeft mooie ogen die je zo naar haar toetrekken. Ik wist al van bij de eerste minuten dat ik met haar wou kameren.
We zaten daar lekker te kletsen over van alles tot Sabrina de vraag stelde of ik nog iets meer wou doen dan koffie drinken en kletsen, het ons een beetje gezellig maken… antwoord, ja dus.
Formaliteiten voor de kamer werden gedaan. Terwijl we wachtten voor de sleutel begin Sabrina me volop te zoenen en tongen. Ze voelde geil aan en ik was dat ook.
Eenmaal boven op de kamer de formaliteiten af gehandeld, begon ze me weer te kussen met volle overgave. Ik vond het zalig. tijd om uit de kleren te gaan en wassen.
ik ging op het bed liggen en Sabrina kwam bovenop me liggen. Ze bleef me maar vol passie zoenen. Dan was het tijd voor een pijp beurt. Heerlijk. Ik was zo door de hemel dat ik vlug aanstalten maakte om haar te beffen, wat ze met veel plezier toeliet. Ze ging op haar rug liggen met haar benen wijd open. Sabrina heeft een mollig lichaam. Mooie borsten, een kanjer van een heerlijke kont, haar lichaam voelt heerlijk aan, maar eenmaal tussen haar benen was ik volledig van de kaart. Ik kon maar niet genoeg krijgen van haar kutje. Paradijs! Hemels! Overheerlijk!
Tijd voor het eerste standje. Ze wou op me zitten en me berijden wat ik perfect vond. Zo kan ik genieten van die mooie borsten, haar mooie gezichtje, en mijn handen kregen elke mogelijkheid om haar rondingen te voelen. Het duurde niet lang of ik was aan het einde van mijn krachten om niet klaar te komen. Ik gaf dat ook aan en toen wou ze nog vlug een ander standje. Ze ging doggy en bij het zien hoe haar mooie kont bij elke stoot lekker meegaf kon ik het niet meer uithouden. Ik schoot mijn kruid in het zakje.
We lagen nog even ik elkaars armen om dan over te gaan naar ronde twee. Ze begon me weer te pijpen en Ik mocht haar lekker vingeren. Na een tijdje was het duidelijk dat voor mij een volwaardige tweede ronde er die dag niet inzat.
ik vind Sabrina een super vrouw. Voor herhaling vatbaar. Absoluut. Ik ging uiterst voldaan naar mijn auto. Was was dat heerlijk zeg…
 
Vorige week nog eens gestopt in de Rio. Het was er niet veel soeps. Een blonde schoonheid zat aan een tafeltje een koffie te drinken en de gebruikelijk Olga die diect kwam aandraven. Ik had er niet echt zin in en wimpelde haar af.
ik had zin in iets zoets en bestelde een ice tea. Mijn blik viel terug op de blonde schoonheid en bij oogcontact gaf ze me een prangende glimlach en vroeg of ik bij haar wou komen zitten. We praatten een beetje over koetjes en kalfjes. Haar naam was Sabrina, afkomstig uit Nederland. Ze vertelde me dat ze er op maandag en donderdag is.
Sabrina heeft een prachtige verleidelijke blik. Ze heeft mooie ogen die je zo naar haar toetrekken. Ik wist al van bij de eerste minuten dat ik met haar wou kameren.
We zaten daar lekker te kletsen over van alles tot Sabrina de vraag stelde of ik nog iets meer wou doen dan koffie drinken en kletsen, het ons een beetje gezellig maken… antwoord, ja dus.
Formaliteiten voor de kamer werden gedaan. Terwijl we wachtten voor de sleutel begin Sabrina me volop te zoenen en tongen. Ze voelde geil aan en ik was dat ook.
Eenmaal boven op de kamer de formaliteiten af gehandeld, begon ze me weer te kussen met volle overgave. Ik vond het zalig. tijd om uit de kleren te gaan en wassen.
ik ging op het bed liggen en Sabrina kwam bovenop me liggen. Ze bleef me maar vol passie zoenen. Dan was het tijd voor een pijp beurt. Heerlijk. Ik was zo door de hemel dat ik vlug aanstalten maakte om haar te beffen, wat ze met veel plezier toeliet. Ze ging op haar rug liggen met haar benen wijd open. Sabrina heeft een mollig lichaam. Mooie borsten, een kanjer van een heerlijke kont, haar lichaam voelt heerlijk aan, maar eenmaal tussen haar benen was ik volledig van de kaart. Ik kon maar niet genoeg krijgen van haar kutje. Paradijs! Hemels! Overheerlijk!
Tijd voor het eerste standje. Ze wou op me zitten en me berijden wat ik perfect vond. Zo kan ik genieten van die mooie borsten, haar mooie gezichtje, en mijn handen kregen elke mogelijkheid om haar rondingen te voelen. Het duurde niet lang of ik was aan het einde van mijn krachten om niet klaar te komen. Ik gaf dat ook aan en toen wou ze nog vlug een ander standje. Ze ging doggy en bij het zien hoe haar mooie kont bij elke stoot lekker meegaf kon ik het niet meer uithouden. Ik schoot mijn kruid in het zakje.
We lagen nog even ik elkaars armen om dan over te gaan naar ronde twee. Ze begon me weer te pijpen en Ik mocht haar lekker vingeren. Na een tijdje was het duidelijk dat voor mij een volwaardige tweede ronde er die dag niet inzat.
ik vind Sabrina een super vrouw. Voor herhaling vatbaar. Absoluut. Ik ging uiterst voldaan naar mijn auto. Was was dat heerlijk zeg…
Verdomd moeilijk om aan de verleidelijke Sabrina te weerstaan :) !!
 
@Jef , ...

Dan tegen wanneer zal u uw recensie over Sabrina met ons delen?

;)
:p
Wel, John, onlangs heb ik even met de zeer verleidelijke Sabrina kennisgemaakt, en de kans om met haar nader kennis te maken voorbij heb moeten laten gaan omdat ik net mijn zaadjes bij leuke Linda had verschoten :). Maar..., lang zal het niet meer duren vooraleer ik met Sabrina zal hemelen :) !!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan