Recensie Aria, 't Rozenhof, Herentals 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John-John

Stamgast
365
17/01/22
699
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
35 (kamer) plus 150 (DVP)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De mooie Aria uit Griekenland, blond met lang haar, 1.74m, 34 jaar, slank, A-borst, met een onweerstaanbare glimlach, en heel, heel speels en opwindend, zozeer zelfs dat ik bij mijn laatste twee bezoeken aan 't Rozenhof, op zaterdag 7 en donderdag 19 mei, om ongeveer 17.30 uur met haar naar boven ben gegaan.

Zo speels dat ik er uitstekende herinneringen aan heb en het moeilijk vind om ze te vertellen, zo intens was het. Lang leve Griekenland!

Ze vroeg 100€ voor 30 minuten, en 150 voor een uur.

:love:
:love::love::love::love::love:
 
De mooie Aria uit Griekenland, blond met lang haar, 1.74m, 34 jaar, slank, A-borst, met een onweerstaanbare glimlach, en heel, heel speels en opwindend, zozeer zelfs dat ik bij mijn laatste twee bezoeken aan 't Rozenhof, op zaterdag 7 en donderdag 19 mei, om ongeveer 17.30 uur met haar naar boven ben gegaan.

Zo speels dat ik er uitstekende herinneringen aan heb en het moeilijk vind om ze te vertellen, zo intens was het. Lang leve Griekenland!

Ze vroeg 100€ voor 30 minuten, en 150 voor een uur.

:love:
:love::love::love::love::love:
Linkje misschien 🤔
 
De mooie Aria uit Griekenland, blond met lang haar, 1.74m, 34 jaar, slank, A-borst, met een onweerstaanbare glimlach, en heel, heel speels en opwindend, zozeer zelfs dat ik bij mijn laatste twee bezoeken aan 't Rozenhof, op zaterdag 7 en donderdag 19 mei, om ongeveer 17.30 uur met haar naar boven ben gegaan.

Zo speels dat ik er uitstekende herinneringen aan heb en het moeilijk vind om ze te vertellen, zo intens was het. Lang leve Griekenland!

Ze vroeg 100€ voor 30 minuten, en 150 voor een uur.

:love:
:love::love::love::love::love:
Onlangs ook van deze dame mogen proeven. Kan dit enkel maar beamen. was eigenlijk toevallig dat ik er eens in de avond langs kwam. aangezien ik het nogal voor kleine tietjes heb viel ze me dadelijk op. begonnen met een beetje smalltalk aan den toog maar vrij snel duidelijk gemaakt dat ik daar niet voor kwam. betaald voor een uurke en een dik uur boven geweest. Topperke waar ik nog gewillig eens zal voor rondrijden. spijtig dat je dit concept niet hebt bij ons in de vlaanders.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan