Recensie Issia, 't Rozenhof, Herentals

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John-John

Stamgast
365
17/01/22
698
19
Nationaliteit: Bulgaars
Gesproken talen : Nederlands, ...
Haarkleur : Blond
Haarstijl : halflang en gekruld, flamboyant
Kleur ogen : Bruin (denk ik)
Leeftijd : net 40+
Hoogte : ± 1m65
Borst : een goede "B" met mooie donkerbruine tepels, en goed opgerichte tepels
Figuur / Lichaam : tussen normaal en atletisch, met brede heupen, bijna Braziliaanse stijl
Tatoeages - Piercings : ja, langs haar linkerarm, vlinders op haar bovenarm, en roze op haar onderarm
Pijpen (bedekt) : ja (bedekt)
Cunnilingus (ja - nee): ja, met vingeren van haar twee openingen
Zoenen (ja - nee): ja, teder, maar niet zo diep van mond tot mond
Hygiëne : Ja, perfect
Tarieven : 120 €/uur
Andere kenmerken: wil graag behagen



Op vandaag donderdag, rond 12.30 uur, was ik blij dat ik bij 't Rozenhof kon stoppen.

Op de parkeerplaats, een twintigtal auto's, waaronder een kleine met een blonde vrouw aan het stuur en een man rechts van haar. Ik heb dit blondje vroeger gezien, een mooie rijpe vrouw, en ik vroeg mezelf of het mogelijk zou zijn om met haar naar boven te gaan.

Terwijl ik manoeuvreer om te parkeren zonder in het kanaal te vallen, gaan zij naar het plezierhuis. Even later, als ik het huis binnenkom, zie ik ze naar boven gaan. Blijkbaar zijn ze een onwettig koppel dat gebruik maakt van de faciliteiten om zich te amuseren.

Verdomme, ik moet er nog een andere kiezen. Geen probleem, er zijn mooie bij.

Voor dit bezoek ga ik, voor de verandering, vanaf de ingang schuin, aan het andere eind van de bar zitten, gescheiden door een paar stoelen, en een paar mannen van een mooie dame, met, volgens de belichting, zilverkleurig haar.

Ik heb een bruisend water besteld, ik neem mijn tijd en geniet van het moment. Als ze met haar directe buren praat, wisselen we af en toe een blik, een glimlach. Onze blikken en glimlachen worden steeds intenser, en dan komt het moment van geluk wanneer de mooie haar stoel verlaat en mij van dichterbij komt begroeten.

Van dichtbij is ze eerder blond dan zilver. Haar naam is Issia, Bulgaarse van origine, al meer dan 10 jaar woonachtig in Rotterdam, een mooie MILF van begin veertig.

Het klikt tussen ons, en 15 minuten later, 30 Euros voor de kamer, en klimmen we naar kamer # 4.

En na een goede douche, zijn we hier de Kama-Sutra aan het herzien voor een uur dronkenschap. Aangezien wij de muziek en de stemmen van de bar konden horen, en wij niet erg discreet waren, vroeg ik mij af of de klanten van het café ons ook konden horen.

Na een uur, uitgeput en moe, en met dankbaarheid van mijn kant, wisselde 120 euro van handen.

We gingen terug naar beneden. Omdat ik dorst heb, blijf ik voor nog een drankje. En na een praatje met enkele klanten en dames van plezier, en een laatste kus, neem ik de weg terug met sterren in mijn ogen.

Tot ziens, lieve Issia. Het genoegen is aan jou!

😋
😋😍
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100 plus 35 voor de kamer
vandaag nog eens langs geweest in het rozenhofke.
weinig mannen en dames aanwezig. waarschijnlijk is de kerstvakantie uittocht reeds gestart.
Wel wat vaste dames aanwezig oa blonde en zwarte melissa en victoria.
Annie was niet aanwezig die gaat morgen terug naar huis hoorde ik vertellen.
Na het bestellen van een drankje aan de bar kwam direct een nieuwe zwartharige dame me vragen of ik naar boven wou.
Aangezien ik niet zo van opdringerige dames hou heb ik beleeft geweigerd.
Mijn oog was ondertussen gevallen op de mooie Issia aan de andere kant van de bar.
Na een paar blikken over en weer kwam ze bij me zitten.
Even later sleutel gevraagd en naar boven getrokken.
De details ga ik hier niet beschrijven maar deze zeer mooie dame heet mij een goede tijd gegeven.
Pijpen en intiem steeds met condoom en een uitstekende zoener en nadien nog een leuke babbel.
Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan