Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Marina is inderdaad albanese van ongeveer 30a 35 jaar oud en inderdaad skinny type . ben er een paar jaar geleden een paar keer mee geweest zeker niet slecht maar geen kusser en elke keer hetzelfde. maar van gezicht een heel mooie vrouw vind ik en aangenaam om mee te praten ook.
Mia is zegt ze grieks maar is bulgaarse lang blond haar 40 jaar en skinny. wel steeds sexy gekleed maar heeft volgens mij maar een a cup misschien dat er 2 mia's zijn :) dan ken ik die andere nog niet.
Vrijdag nog eens langs geweest en een leuke tijd gehad met verschillende dames maar niet naar boven geweest. Wel gemerkt dat de dames vanaf 2u verkassen naar 2love om daar de avond verder te zetten.

De Griekse, skinny met "a" cup heet Aria. Ik ben een paar keren naar boven geweest met haar. Ze is zeer speels. 😍

 
Ik heb haar niet gedate. Die Vlaamse Linda heeft trouwens ook grote voorgevel, die was ook in de RIO, maar ik ben naar Rozenhofke gegaan. Had eerder op de middag al een date gedaan bij een prive dame omgeving Weert Nederland, en later in Rozenhofke met Annie geweest .
 
Hoï @duracelleke , ...

Eerst zei u :

Marina is Albanese, 35j, lang zwart haar, zeer skinny, werkt reeds 10 jaar in rozenhof, Mia Roemeense milf, 43 jaar, 1m76 groot natuurlijke C borsten zonder sillicone en prachtige lange benen, werkt er nu anderhalf jaar.

Dan tweede, zei u :

Mia alle dagen, maar werkt ook prive, zie advertentie redlights Herentals Jasmine, zie je ook foto en tel.nr. om afspraak te maken. Marina zeer onregelmatig vanaf donderdag na 17h, wel nagenoeg elke vrijdag

Zou het kunnen dat u iestke te snel bent geweest in uw antwoord en een vermenging heeft gedaan?

Op haar redlights advertentie, blijkt Jasmine 1m67, 38 j.o., korte benen, en geen 1m76 en 43 j.o. en lange benen???

Zou ze Mia zijn? - Maar skinny blijkt Jasmine ook niet?

Uw precisies, en verbetering als nodig, zullen we op prijs stellen.

:unsure:
 
Hoï @duracelleke , ...

Eerst zei u :



Dan tweede, zei u :



Zou het kunnen dat u iestke te snel bent geweest in uw antwoord en een vermenging heeft gedaan?

Op haar redlights advertentie, blijkt Jasmine 1m67, 38 j.o., korte benen, en geen 1m76 en 43 j.o. en lange benen???

Zou ze Mia zijn? - Maar skinny blijkt Jasmine ook niet?

Uw precisies, en verbetering als nodig, zullen we op prijs stellen.

:unsure:
profiel is foutief ingevuld, is 1m76 en heeft lange benen, en ik kan het weten want ik ga er elke vrijdagavond mee naar de kamer. Jasmine is in rozenhof Mia en niet de skinny Marina. Trouwens de gegevens op Redlights moet je steeds met een korrel zout nemen, maar de foto's zijn wel degelijk van haar
 
De Griekse, skinny met "a" cup heet Aria. Ik ben een paar keren naar boven geweest met haar. Ze is zeer speels. 😍

Het zou kunnen dat dit inderdaad de mia is die ik bedoel. zal naam verkeert verstaan hebben. ben geen 20 meer :).Het is inderdaad speelse dame en leuk in omgang maar niet mijn type
 
Gisteravond daar ook nog eens geweest. Was een goede ambiance. Natuurlijk is het krap in t Rozenhofke, dus gauw een vol gevoel binnen.Waren bijna net zoveel vrouwen als mannen binnen dus volop keuze. Selma de Marokkaanse gaf nog een showtje op de tafel staand.
Ook nog meegekamerd, maar wat is het daar koud op die kamers. Dat is wel een minpuntje.
 
Gisteravond daar ook nog eens geweest. Was een goede ambiance. Natuurlijk is het krap in t Rozenhofke, dus gauw een vol gevoel binnen.Waren bijna net zoveel vrouwen als mannen binnen dus volop keuze. Selma de Marokkaanse gaf nog een showtje op de tafel staand.
Ook nog meegekamerd, maar wat is het daar koud op die kamers. Dat is wel een minpuntje.
Slecht geïsoleerd daar. Energieprestatiecertificaat zal niet al te gunstig zijn van die kiet daar.
 
Dat het warm of heet wordt moet je natuurlijk zelf voor zorgen, samen met de dame . Lekker dicht bij elkaar en vel tegen vel !!!

Verleden winter, toen het ook vriesde, heb ik ook de koude van de kamers van de slechte geisoleerde dak van 't Rozenhof geervaard, en sex heet was niet genoeg om de kamer te verwarmen.

Bovendien, wordt de verwarming van de kamers geregeld i.f.v. de temperatuur aan de bar. Daarom, blijven de radiatoren van de kamers ook niet warm genoeg, of zelf koud.

Zo heb ik geleerd : naar boven ga ik wanneer het minimum + 5°C buiten is.
Inderdaad, moet seks een plezier blijven en niet een foltering worden om een kamer van 35 €/uur te moeten verwarmen, hé?

🤔
 
Laatst bewerkt:
Verleden winter, toen het ook vriesde, heb ik ook de koude van de kamers van de slechte geisoleerde dak van 't Rozenhof geervaard, en sex heet was niet genoeg om de kamer te verwarmen.

Bovendien, wordt de verwarming van de kamers geregeld i.f.v. de temperatuur aan de bar. Daarom, blijven de radiatoren van de kamers ook niet warm genoeg, of zelf koud.

Zo heb ik geleerd : naar boven ga ik wanneer het minimum + 5°C buiten is.
Inderdaad, moet seks een plezier blijven en niet een foltering worden om een kamer van 40 €/uur te moeten verwarmen, hé?

🤔
De prijs van de kamer wel verhoogt behalve de verwarming hoger zetten , dit kan niet en dit zoals zo vele dingen juist de kassa interesseert hem 🥸
 
Verleden winter, toen het ook vriesde, heb ik ook de koude van de kamers van de slechte geisoleerde dak van 't Rozenhof geervaard, en sex heet was niet genoeg om de kamer te verwarmen.

Bovendien, wordt de verwarming van de kamers geregeld i.f.v. de temperatuur aan de bar. Daarom, blijven de radiatoren van de kamers ook niet warm genoeg, of zelf koud.

Zo heb ik geleerd : naar boven ga ik wanneer het minimum + 5°C buiten is.
Inderdaad, moet seks een plezier blijven en niet een foltering worden om een kamer van 40 €/uur te moeten verwarmen, hé?

🤔
Helemaal mee eens!!
 
De prijs van de kamer wel verhoogt behalve de verwarming hoger zetten , dit kan niet en dit zoals zo vele dingen juist de kassa interesseert hem 🥸
Ach. de kosten zullen daar ook wel flink gestegen zijn. Ook zonder dat de verwarming op die kamers staat te loeien.

Verder wel mee eens dat het fris is hoor op die kamers.
 
Ach. de kosten zullen daar ook wel flink gestegen zijn. Ook zonder dat de verwarming op die kamers staat te loeien.

Verder wel mee eens dat het fris is hoor op die kamers.
Zal dan wel wachten tot de meer zomerse dagen... :cool: Zijn de kamers van de Rio beter verwarmd? Ondertussen testen we dan maar de warmere oorden uit... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan