Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je tijd en goesting hebt, kun je ze dan in het kort beschrijven? Dan weet ik of er nieuwe zijn gearriveerd 😎.

14 dames, wat een weelde 😋!
Ok hier gaan we , of toch proberen 😜. Grijs langer haar en niet zo groot , ik denk dat dit de veel besproken Amber was . Dan een kleintje ( Nederlandse nummerplaat op haar wagen ) met lang zwart haar . En dan 2 dames die steeds naast elkaar zitten aan de toog , een blonde met kort haar en een bruin ( rossige) met kort haar . Ze drinken beide steeds iets met tomatensap of soms iets sterker . De bruin ( rossige) beweegt steeds raar met haar mond . Dit waren de gilfjes volgens mij . Dan nog dames van de rio , lange magere met zwart haar buitenlands type . Een negerin ( sorry) met dikke borsten . En dan nog een dame of 3 van de rio ( geen beschrijving ) . Dames van het rozenhofke de vaste klik , Annie de 2 Melissas , victoria een klein blondje met tatoeages en heel mooi dame ( buitenlands type maar met mooi , merk kleding aan en ik denk ook dat ze Nederlandse is ) en dan vergeet ik er weer een paar . Hopelijk kun je er iets mee 😜👍
 
Ok hier gaan we , of toch proberen 😜. Grijs langer haar en niet zo groot , ik denk dat dit de veel besproken Amber was . Dan een kleintje ( Nederlandse nummerplaat op haar wagen ) met lang zwart haar . En dan 2 dames die steeds naast elkaar zitten aan de toog , een blonde met kort haar en een bruin ( rossige) met kort haar . Ze drinken beide steeds iets met tomatensap of soms iets sterker . De bruin ( rossige) beweegt steeds raar met haar mond . Dit waren de gilfjes volgens mij . Dan nog dames van de rio , lange magere met zwart haar buitenlands type . Een negerin ( sorry) met dikke borsten . En dan nog een dame of 3 van de rio ( geen beschrijving ) . Dames van het rozenhofke de vaste klik , Annie de 2 Melissas , victoria een klein blondje met tatoeages en heel mooi dame ( buitenlands type maar met mooi , merk kleding aan en ik denk ook dat ze Nederlandse is ) en dan vergeet ik er weer een paar . Hopelijk kun je er iets mee 😜👍
Ge bent precies Herman Brusselmans !Top man 👍bedankt 🤗
 
Ok hier gaan we , of toch proberen 😜. Grijs langer haar en niet zo groot , ik denk dat dit de veel besproken Amber was . Dan een kleintje ( Nederlandse nummerplaat op haar wagen ) met lang zwart haar . En dan 2 dames die steeds naast elkaar zitten aan de toog , een blonde met kort haar en een bruin ( rossige) met kort haar . Ze drinken beide steeds iets met tomatensap of soms iets sterker . De bruin ( rossige) beweegt steeds raar met haar mond . Dit waren de gilfjes volgens mij . Dan nog dames van de rio , lange magere met zwart haar buitenlands type . Een negerin ( sorry) met dikke borsten . En dan nog een dame of 3 van de rio ( geen beschrijving ) . Dames van het rozenhofke de vaste klik , Annie de 2 Melissas , victoria een klein blondje met tatoeages en heel mooi dame ( buitenlands type maar met mooi , merk kleding aan en ik denk ook dat ze Nederlandse is ) en dan vergeet ik er weer een paar . Hopelijk kun je er iets mee 😜👍
Een mooi verslagje, Eric, bedankt!!

Bwa, zoveel is Amber hier nog niet besproken. De crème is er helaas ondertussen ook al wat af, daarom laat ik deze beker maar even passeren. Maar het blijft wel een sympathieke dvp.

Olga, de Russische dvp, als die met haar geile groene katachtige ogen naar je kijkt en je een diepe zachte tongzoen geeft en tegelijkertijd in je kruis knijpt, dan ga je zo horizontaal. En wat er dan volgt, man man! Daar kan Amber nog wat van leren...

De 2 dames die naast elkaar aan de toog zitten, die ken ik nog niet. Op een mooie vrijdagnamiddag, want dan zijn ze er blijkbaar regelmatige aanwezig (toch?) zal ik wel is langsgaan om te zien of het interessant kan worden.
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag wil een lekkere vriendin samen met mij het Rozenhofke eens opzoeken om daar helemaal los te gaan. Ze vind het kicken dat er betaald wordt voor sex met haar. Hoe pakken we dat best aan en wat is de beste tijd om te gaan? Ps.voor eventuele geinteresseerden...Vlaamse klassemilf, supergeil, highheels, blond, stralend blauwe ogen met curves op de juiste plaatsen Spreek haar gerust aan als je haar herkend dan.
Weet niet of ze nog komen. Heb via patpatat contact gehad met haar vriendin, en er ook mee afgesproken op een hotelkamer. Dit is mij zeer goed bevallen. Dus wie weet? Anders proberen via een PB?
 
Er zijn nog wel verschillende parenclubs in de provincie Antwerpen; Divine Brecht, Amaai Minderhout, Erox Balen, enz...
dag Jef, we gaan ook naar parenclubs maar zo een gezellige café waar je al eens een tiet van de cafébazin of van een vrouw van een koppel kon zien, die cafés missen we wel. Waar ook gedanst werd en een beetje geflirt werd. Nu misschien door de komst van de smartphone en de bij behorende foto's die je ermee kan maken is het spontane op veel plaatsen weg.
 
Er zijn nog wel verschillende parenclubs in de provincie Antwerpen; Divine Brecht, Amaai Minderhout, Erox Balen, enz...

@Jef , ...

Ja, maar het is hetzelfde niet.

Met een DVP, kunt van een uur of meer genieten : ze zorgt voor uw plezier, en u kunt van haar lichaam genieten. Er is intimiteit. En klanten die vaste klanten worden, zijn over het algemeen nog beter gediend.

In een parenclub, komen de niet-betaalde vrouwen voor hun plezier. Ze hebben seks met 10-20 verschillende mannen en gaan vol naar huis. En de betaalde vrouwen zijn er om zoveel mogelijk mannen seksueel te bevredigen, die vaak te veel zijn voor de weinige onbetaalde vrouwen. En er is geen intimiteit.

Om seksuele bevrediging te krijgen gaan de mannen naar het bordeel, terwijl de vrouwen naar de parenclub gaan. In beide gevallen zijn het de mannen die betalen...

:unsure:;):giggle:
 
Net aangekomen . 3 mannen . 14 vrouwen en het meerendeel van de dames die van de rio . Momenteel alleen blonde Melissa op de kamer denk .

14 vrouwen !!! 😻

Hopelijk, zal het nog zo op deze vrijdag-middag. Behalve verandering, heb gepland in 't Rozenhof te stoppen.

Voordat je kiest en naar boven gaat, de tijd nemen om naar de aanwezige vrouwen te kijken, stel je voor hun rondingen, de zachtheid van hun handen en hun welkom in hun mond dan hun natte kutje, en deel de geneugten van seks met de mooie vrouw die ons steeds meer en meer aantrekt, ...

Hhhhmmmm, ... wat een immens genot!!!!

😋
 
14 vrouwen !!! 😻

Hopelijk, zal het nog zo op deze vrijdag-middag. Behalve verandering, heb gepland in 't Rozenhof te stoppen.

Voordat je kiest en naar boven gaat, de tijd nemen om naar de aanwezige vrouwen te kijken, stel je voor hun rondingen, de zachtheid van hun handen en hun welkom in hun mond dan hun natte kutje, en deel de geneugten van seks met de mooie vrouw die ons steeds meer en meer aantrekt, ...

Hhhhmmmm, ... wat een immens genot!!!!

😋
Ben nieuw op dit forum, ondanks dat ik al meer dan vijfentwintig jaar aan het "wandelen" ben. Via een kennis ben ik op Girlsreview gekomen. Ontdekte dat er "huisjes" waren. Kwam in februari voor het eerst naar 't Rozenhofke, absoluut niet naast de deur. Afgelopen vrijdag in de late namiddag voor de tweede keer daar geweest. Druk! Haast geen plek voor m'n auto kunnen vinden. Binnen een gezellige sfeer. Een kruk aan het raam tussen de twee gokkasten kunnen vinden om alles goed te kunnen bekijken. Victoria die me de vorige keer had veroverd......herkende me en wilde al snel zaken doen. Zo ver was ik nog niet. Was eigenlijk op zoek naar een gilfje! Er waren er twee, waarvan een me absoluut niet aantrok en de ander, die ik leuker vond, aan de bar druk in gesprek was met een kandidaat-klant. Ging daarmee naar boven. Het duurde me uiteindelijk te lang, voordat zij terugkwam. Heb toen toch weer voor Victoria gekozen. Geen spijt van gehad. Naar boven waar ik uitgebreid werd gezoend. Onbegrijpelijk hoeveel zij nog wist van mijn vorige bezoek aan haar. Heeft me heerlijk oraal verwend en daarna cowboy. Het wilde toch niet lukken. Victoria heeft me daarna handmatig tot een hoogtepunt gebracht en ben tevreden weer naar huis gereden. Jammer dat 't Rozenhofke zo ver van m'n woonplaats is.
 
Ben nieuw op dit forum, ondanks dat ik al meer dan vijfentwintig jaar aan het "wandelen" ben. Via een kennis ben ik op Girlsreview gekomen. Ontdekte dat er "huisjes" waren. Kwam in februari voor het eerst naar 't Rozenhofke, absoluut niet naast de deur. Afgelopen vrijdag in de late namiddag voor de tweede keer daar geweest. Druk! Haast geen plek voor m'n auto kunnen vinden. Binnen een gezellige sfeer. Een kruk aan het raam tussen de twee gokkasten kunnen vinden om alles goed te kunnen bekijken. Victoria die me de vorige keer had veroverd......herkende me en wilde al snel zaken doen. Zo ver was ik nog niet. Was eigenlijk op zoek naar een gilfje! Er waren er twee, waarvan een me absoluut niet aantrok en de ander, die ik leuker vond, aan de bar druk in gesprek was met een kandidaat-klant. Ging daarmee naar boven. Het duurde me uiteindelijk te lang, voordat zij terugkwam. Heb toen toch weer voor Victoria gekozen. Geen spijt van gehad. Naar boven waar ik uitgebreid werd gezoend. Onbegrijpelijk hoeveel zij nog wist van mijn vorige bezoek aan haar. Heeft me heerlijk oraal verwend en daarna cowboy. Het wilde toch niet lukken. Victoria heeft me daarna handmatig tot een hoogtepunt gebracht en ben tevreden weer naar huis gereden. Jammer dat 't Rozenhofke zo ver van m'n woonplaats is.
Het is wel al jaren geleden dat ik er nog eens ben geweest , maar in Antwerpen (Cafe Jozef ) gelegen op de hoek van het Astridplein -gemeentestraat , was het iedere vrijdag -zaterdag dans avond , toen kom je daar na enkele dansjes en drank soms leuke dames (Milfs) even meenemen maar een van de kamertjes in de buurt ,kostprijs toen juist de kamer betalen en drankje van de dames meer niet , ben er wel toen eens met een dame gaan kammeren ,of dit nu nog is ik veronderstel van wel . Zou er nog eens moeten passeren 😊
 
Het is wel al jaren geleden dat ik er nog eens ben geweest , maar in Antwerpen (Cafe Jozef ) gelegen op de hoek van het Astridplein -gemeentestraat , was het iedere vrijdag -zaterdag dans avond , toen kom je daar na enkele dansjes en drank soms leuke dames (Milfs) even meenemen maar een van de kamertjes in de buurt ,kostprijs toen juist de kamer betalen en drankje van de dames meer niet , ben er wel toen eens met een dame gaan kammeren ,of dit nu nog is ik veronderstel van wel . Zou er nog eens moeten passeren 😊

@Mulan , ...

Volgens Google-Maps van vandaag, bestaat Café Jozef nog:


In de Beantwoorde vragen, leest men dit :


Jeannine Van der Taelen, 11 maanden geleden
Vraag : Bestaat de café Sint jozef nog aub

Antwoord : Jazeker,elke dag geopend en in het weekend dansen met life muziek.
(11 maanden geleden).

En hun Website is : https://cafejozef.be/

Het vertelt niets over kamerverhuur boven. Maar in de buurt zijn hotels met een redelijke prijs, bv., op Astridplein, "Antwerp Billiard Palace", een budget hotel.

;)
 
Ben nieuw op dit forum, ondanks dat ik al meer dan vijfentwintig jaar aan het "wandelen" ben. Via een kennis ben ik op Girlsreview gekomen. Ontdekte dat er "huisjes" waren. Kwam in februari voor het eerst naar 't Rozenhofke, absoluut niet naast de deur. Afgelopen vrijdag in de late namiddag voor de tweede keer daar geweest. Druk! Haast geen plek voor m'n auto kunnen vinden. Binnen een gezellige sfeer. Een kruk aan het raam tussen de twee gokkasten kunnen vinden om alles goed te kunnen bekijken. Victoria die me de vorige keer had veroverd......herkende me en wilde al snel zaken doen. Zo ver was ik nog niet. Was eigenlijk op zoek naar een gilfje! Er waren er twee, waarvan een me absoluut niet aantrok en de ander, die ik leuker vond, aan de bar druk in gesprek was met een kandidaat-klant. Ging daarmee naar boven. Het duurde me uiteindelijk te lang, voordat zij terugkwam. Heb toen toch weer voor Victoria gekozen. Geen spijt van gehad. Naar boven waar ik uitgebreid werd gezoend. Onbegrijpelijk hoeveel zij nog wist van mijn vorige bezoek aan haar. Heeft me heerlijk oraal verwend en daarna cowboy. Het wilde toch niet lukken. Victoria heeft me daarna handmatig tot een hoogtepunt gebracht en ben tevreden weer naar huis gereden. Jammer dat 't Rozenhofke zo ver van m'n woonplaats is.

@caco47 , ...

Er is een reeks van recensies over Victoria. Zou u zo vriendelijk willen zijn en de uwe toevoegen, en ook de evaluatieformulier invullen?


Bij voorbaat danken wij u.

:giggle:
 
Het is wel al jaren geleden dat ik er nog eens ben geweest , maar in Antwerpen (Cafe Jozef ) gelegen op de hoek van het Astridplein -gemeentestraat , was het iedere vrijdag -zaterdag dans avond , toen kom je daar na enkele dansjes en drank soms leuke dames (Milfs) even meenemen maar een van de kamertjes in de buurt ,kostprijs toen juist de kamer betalen en drankje van de dames meer niet , ben er wel toen eens met een dame gaan kammeren ,of dit nu nog is ik veronderstel van wel . Zou er nog eens moeten passeren 😊
Laat het zéker weten als in café Jozef nog steeds dezelfde mogelijkheden als toen bestaan. Maar ik vrees ervoor nu de nabijgelegen Atheneumbuurt daar al heel wat jaren volledig is opgekuist.
 
Ben nieuw op dit forum, ondanks dat ik al meer dan vijfentwintig jaar aan het "wandelen" ben. Via een kennis ben ik op Girlsreview gekomen. Ontdekte dat er "huisjes" waren. Kwam in februari voor het eerst naar 't Rozenhofke, absoluut niet naast de deur. Afgelopen vrijdag in de late namiddag voor de tweede keer daar geweest. Druk! Haast geen plek voor m'n auto kunnen vinden. Binnen een gezellige sfeer. Een kruk aan het raam tussen de twee gokkasten kunnen vinden om alles goed te kunnen bekijken. Victoria die me de vorige keer had veroverd......herkende me en wilde al snel zaken doen. Zo ver was ik nog niet. Was eigenlijk op zoek naar een gilfje! Er waren er twee, waarvan een me absoluut niet aantrok en de ander, die ik leuker vond, aan de bar druk in gesprek was met een kandidaat-klant. Ging daarmee naar boven. Het duurde me uiteindelijk te lang, voordat zij terugkwam. Heb toen toch weer voor Victoria gekozen. Geen spijt van gehad. Naar boven waar ik uitgebreid werd gezoend. Onbegrijpelijk hoeveel zij nog wist van mijn vorige bezoek aan haar. Heeft me heerlijk oraal verwend en daarna cowboy. Het wilde toch niet lukken. Victoria heeft me daarna handmatig tot een hoogtepunt gebracht en ben tevreden weer naar huis gereden. Jammer dat 't Rozenhofke zo ver van m'n woonplaats is.
Wel een groot verschil: Victoria of een Gilf 🙈😜🤣. Die twee aan de toog denk dat het die blonde en bruin ( rossige ) dames waren . 1 doet raar met haar mond 👄. En drinken iets met tomatensap. Was er vrijdag ook een hele poos . Eerst aan de ronde tafel gezeten van de gokkasten en dan naar de kant van de discobar gegaan .
 
Ben nieuw op dit forum, ondanks dat ik al meer dan vijfentwintig jaar aan het "wandelen" ben. Via een kennis ben ik op Girlsreview gekomen. Ontdekte dat er "huisjes" waren. Kwam in februari voor het eerst naar 't Rozenhofke, absoluut niet naast de deur. Afgelopen vrijdag in de late namiddag voor de tweede keer daar geweest. Druk! Haast geen plek voor m'n auto kunnen vinden. Binnen een gezellige sfeer. Een kruk aan het raam tussen de twee gokkasten kunnen vinden om alles goed te kunnen bekijken. Victoria die me de vorige keer had veroverd......herkende me en wilde al snel zaken doen. Zo ver was ik nog niet. Was eigenlijk op zoek naar een gilfje! Er waren er twee, waarvan een me absoluut niet aantrok en de ander, die ik leuker vond, aan de bar druk in gesprek was met een kandidaat-klant. Ging daarmee naar boven. Het duurde me uiteindelijk te lang, voordat zij terugkwam. Heb toen toch weer voor Victoria gekozen. Geen spijt van gehad. Naar boven waar ik uitgebreid werd gezoend. Onbegrijpelijk hoeveel zij nog wist van mijn vorige bezoek aan haar. Heeft me heerlijk oraal verwend en daarna cowboy. Het wilde toch niet lukken. Victoria heeft me daarna handmatig tot een hoogtepunt gebracht en ben tevreden weer naar huis gereden. Jammer dat 't Rozenhofke zo ver van m'n woonplaats is.
@caco47, De gilfjes interesseren me zeer :). Zou je ze even kunnen beschrijven? Alvast bedankt!
 
@Jef , ...

Ja, maar het is hetzelfde niet.

Met een DVP, kunt van een uur of meer genieten : ze zorgt voor uw plezier, en u kunt van haar lichaam genieten. Er is intimiteit. En klanten die vaste klanten worden, zijn over het algemeen nog beter gediend.

In een parenclub, komen de niet-betaalde vrouwen voor hun plezier. Ze hebben seks met 10-20 verschillende mannen en gaan vol naar huis. En de betaalde vrouwen zijn er om zoveel mogelijk mannen seksueel te bevredigen, die vaak te veel zijn voor de weinige onbetaalde vrouwen. En er is geen intimiteit.

Om seksuele bevrediging te krijgen gaan de mannen naar het bordeel, terwijl de vrouwen naar de parenclub gaan. In beide gevallen zijn het de mannen die betalen...

:unsure:;):giggle:
@John-John, in een parenclub ben ik nog nooit geweest. 'k Zou wel is willen proberen, maar gezien mijn pensioenstatus denk ik niet dat ik daar veel kan gaan doen. En de begeerde leuke gilfjes zul je daar ook wel niet terugvinden, vrees ik.

Enne, hebben de vrouwen daar echt sex met 10 tot 20 mannen??

Nee, geef mij dan maar de intimiteit van 1 tot 2 leuke gilfjes :) !!
 
Laatst bewerkt:
@ John - john ik wil je niet teleurstellen maar zoveel vrouwen ( 14) kwam natuurlijk omdat de Rio dicht was . Is die al terug open ? Zo ja , ga je enkel de lichting van het rozenhofke hebben he . In ieder geval veel plezier. Ik volgende vrijdag weer . Deze lukt niet . 😬
 
@ John - john ik wil je niet teleurstellen maar zoveel vrouwen ( 14) kwam natuurlijk omdat de Rio dicht was . Is die al terug open ? Zo ja , ga je enkel de lichting van het rozenhofke hebben he . In ieder geval veel plezier. Ik volgende vrijdag weer . Deze lukt niet . 😬
@Eric vb de Rio is terug open zag ik daarnet, maar er stonden maar weinig auto's. Afgelopen maandag was het heel vroeg gesloten en was de sfeer maar heel nors. Ik vrees voor het voortbestaan van de Rio... :-( Ge ziet dat het baas Jef niet echt meer bevalt... En als je weet dat de eerste en tweede generatie een zaak opbouwen en dat de derde generatie het verbrast :-(. Een verwend manneke, hé...
 
@caco47, De gilfjes interesseren me zeer :). Zou je ze even kunnen beschrijven? Alvast bedankt!
Gilf 1 . Schatting rond de zeventig jaar. Ongeveer 1.60 m . lang. Nogal opvallend gekleed. Niet mijn type, daarom geen contact gezocht. Zat aan een van de speelkasten te spelen en liep later wat rond.
Gilf2. Stond aan de bar. Leeftijd 60-65 jaar heel netjes gekleed (lichtgroene kleding). Lengte ongeveer 1.65 m. Had eerst de indruk dat zij met een klant/partner? daar wat stond te drinken. Hierdoor geen contact gelegd, zoals beschreven in mijn bericht. Na mijn bezoek aan Victoria stond zij beneden (alleen) aan een van de speelkasten. Had mijn kruit echter al verschoten........helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan