Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik zag t ook. Geen uitbaters.
Er blijft geen café meer over in de kleinere Belgische plaatsen.
Komt ook vooral door de zeer strenge drankcontroles op de baan.
Komt eerder door het internet en het nadeel van al dat virtueel sociaal gedoe... schijnwereld, gevaarlijk (als je met je pootjes op de grond valt). Dat virtueel sociaal gedoe is geen vangnet indien je daar behoefte aan hebt, maar velen denken van wel... – nu, vroeg of laat ervaren ze het wel natuurlijk – hopelijk zonder al te veel schade...
 
ik zag t ook. Geen uitbaters.
Er blijft geen cafe meer over in de kleinere Belgische plaatsen.
Komt ook vooral door de zeer strenge drankcontroles op de baan.
Die drankcontroles spelen mee, maar zijn niet het enige. Internet is natuurlijk ook een grote factor. Genoeg mensen die een hele avond op Feestboek, Tinder of Whatsapp zitten ook prima vinden i.p.v. te gaan dansen. Ook minder zwart geld en minder makkelijk voor horeca om veel in het zwart te doen.

En dan heb je natuurlijk ook nog dat de kosten flink gestegen zijn. Belastingen, elektriciteit, loonkosten...

Vaak liggen die dancings ook wel langs drukke banen. Dat zorgt er dan ook nog voor dat er wel lucratievere dingen met die grond gedaan kunnen worden dan in het weekend een dancing uitbaten.
 
Ook de Memory's in Berchem aan de kerk (langs de singel)?
Geen idee hoe of wat het daar is, ik ben er nooit geweest. Tenzij misschien hééél lang geleden op een vorig adres. De Memory's blijkt wel heel populair te zijn bij een iets rijper publiek. Maar meer weet ik er ook niet van. Wel hoor ik de laatste tijd dat er wat problemen zouden zijn met de buren i.v.m. geluidsoverlast. Maar de Memory's beloofde wel om daar wat aan te doen. Of dat intussen gebeurd?
 
Als je het Rozenhof van de vrijdagavond gewoon bent, ga je in de wijde omgeving niks beter vinden
Rozenhofke is uniek, maar seks zonder betaling ga je er niet snel vinden. Een dancing voor de derde leeftijd en een café met kamerverhuur zijn wel twee verschillende dingen.

Zou voor het Rozenhofke geen beter alternatief weten. Dat was 20 jaar geleden al zo. Toen had je nog iets meer van deze etablissementen, maar die konden geen van al tippen aan het Rozenhofke.
 
Zou voor het Rozenhofke geen beter alternatief weten. Dat was 20 jaar geleden al zo. Toen had je nog iets meer van deze etablissementen, maar die konden geen van al tippen aan het Rozenhofke.
Daarin kunnen de meningen verschillen. Het is wel al vele jaren geleden dat ik een paar keer zowel in het Rozenhofke als in de Rio geweest ben. En eerlijk gezegd, ik vond geen van beiden super, maar het Rozenhofke vond ik echt helemaal niks. Ook de Rio was niet super, maar daar vond ik het toch wel iets beter, anders en wel wat aangenamer dan in het Rozenhofke. Maar om de pil wat te verzachten, voor zover ik het me nog juist herinner waren de kamers in het Rozenhofke wel iets beter dan die in de Rio.
Lees wel dat dit mijn persoonlijke ervaring was en van lang geleden.
 
Daarin kunnen de meningen verschillen. Het is wel al vele jaren geleden dat ik een paar keer zowel in het Rozenhofke als in de Rio geweest ben. En eerlijk gezegd, ik vond geen van beiden super, maar het Rozenhofke vond ik echt helemaal niks. Ook de Rio was niet super, maar daar vond ik het toch wel iets beter, anders en wel wat aangenamer dan in het Rozenhofke. Maar om de pil wat te verzachten, voor zover ik het me nog juist herinner waren de kamers in het Rozenhofke wel iets beter dan die in de Rio.
Lees wel dat dit mijn persoonlijke ervaring was en van lang geleden.
Ok jij bent dan diene 1% tegendraadse t.o.v. 99 % andere die de regel bevestigd.
 
Daarin kunnen de meningen verschillen. Het is wel al vele jaren geleden dat ik een paar keer zowel in het Rozenhofke als in de Rio geweest ben. En eerlijk gezegd, ik vond geen van beiden super, maar het Rozenhofke vond ik echt helemaal niks. Ook de Rio was niet super, maar daar vond ik het toch wel iets beter, anders en wel wat aangenamer dan in het Rozenhofke. Maar om de pil wat te verzachten, voor zover ik het me nog juist herinner waren de kamers in het Rozenhofke wel iets beter dan die in de Rio.
Lees wel dat dit mijn persoonlijke ervaring was en van lang geleden.
Ik vind de kamers in de Rio beter eerlijk gezegd. Verder is het natuurlijk ook wel ieder z'n smaak.

Mooie van deze twee tenten is dat ze elkaar niet echt in de weg zitten. De Rio is voor overdag, Rozenhofke meer voor 's avonds.

Ik vind het een heel leuk concept zo'n café met kamerverhuur. Vind het gezelliger dan 'n privé-huis. Als je alleen ff snel een wip wilt doen, zijn er natuurlijk wel betere en goedkopere gelegenheden.
 
Ik vind de kamers in de Rio beter eerlijk gezegd. Verder is het natuurlijk ook wel ieder z'n smaak.

Mooie van deze twee tenten is dat ze elkaar niet echt in de weg zitten. De Rio is voor overdag, Rozenhofke meer voor 's avonds.

Ik vind het een heel leuk concept zo'n café met kamerverhuur. Vind het gezelliger dan 'n privé-huis. Als je alleen ff snel een wip wilt doen, zijn er natuurlijk wel betere en goedkopere gelegenheden.
Euh, goedkopere gelegenheden? Waar, in Villa Tempo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan