Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet je het is voor iedereen anders . Wil je gewoon een snelle goedkope wip ga je best naar sk . Wil je een avond in de watten gelegd worden ga je naar een club of huur je een call girl voor de hele avond , maar dat kost wat meer . Wil je gewoon een avond op café met kans op een wip als je zin hebt dan ga je naar het rozenhofke . Het concept je kan maar moet niet is wat ik zo goed vind aan het rozenhofke . Je ziet de dames je spreekt met de dames en dan is het aan u om te beslissen. kamers en douches zijn niet 5 ***** maar wel ok . Wil je meer luxe dan vraag je de dame mee op hotel naar u keuze. ben gisteren geweest in het rozenhofke. Eerst aan toog praten met dame daarna naar kamer. alles bij elkaar heeft de dame 2,5 u bij mij geweest waarvan 1u op kamer wat mij alles te samen met drinken en al geen 150€ heeft gekost . Dus voor mij was dit zeker oké 👌
 
Weet je het is voor iedereen anders . Wil je gewoon een snelle goedkope wip ga je best naar sk . Wil je een avond in de watten gelegd worden ga je naar een club of huur je een call girl voor de hele avond , maar dat kost wat meer . Wil je gewoon een avond op café met kans op een wip als je zin hebt dan ga je naar het rozenhofke . Het concept je kan maar moet niet is wat ik zo goed vind aan het rozenhofke . Je ziet de dames je spreekt met de dames en dan is het aan u om te beslissen. kamers en douches zijn niet 5 ***** maar wel ok . Wil je meer luxe dan vraag je de dame mee op hotel naar u keuze. ben gisteren geweest in het rozenhofke. Eerst aan toog praten met dame daarna naar kamer. alles bij elkaar heeft de dame 2,5 u bij mij geweest waarvan 1u op kamer wat mij alles te samen met drinken en al geen 150€ heeft gekost . Dus voor mij was dit zeker oké 👌
2,5 u met dezelfde dame aan minder dan € 150, da's een koopje :) ! Wie was deze dame?
 
Weet je het is voor iedereen anders . Wil je gewoon een snelle goedkope wip ga je best naar sk . Wil je een avond in de watten gelegd worden ga je naar een club of huur je een call girl voor de hele avond , maar dat kost wat meer . Wil je gewoon een avond op café met kans op een wip als je zin hebt dan ga je naar het rozenhofke . Het concept je kan maar moet niet is wat ik zo goed vind aan het rozenhofke . Je ziet de dames je spreekt met de dames en dan is het aan u om te beslissen. kamers en douches zijn niet 5 ***** maar wel ok . Wil je meer luxe dan vraag je de dame mee op hotel naar u keuze. ben gisteren geweest in het rozenhofke. Eerst aan toog praten met dame daarna naar kamer. alles bij elkaar heeft de dame 2,5 u bij mij geweest waarvan 1u op kamer wat mij alles te samen met drinken en al geen 150€ heeft gekost . Dus voor mij was dit zeker oké 👌

@amateur , ... was de prijs van de kamer inbegrepen binnen de 150 € ?

En 1,5 uur praten met de dame voordat jullie naar boven gingen ???
* Was het niet druk ?
* Tijd genoeg om een andere Klant te missen..., en dus een lagere inkom voor de dag, voor haar. Ze moet ook haar fakturen kunnen betalen, hé? ... :(
* Welke dame was het die zoveel geduld had?

:unsure:
 
Ik gok weer op Aisha , maar dat zou echt goedkoop zijn . Normaal al 150 voor een uur op de kamer .
Nee was niet Aisha . Die heeft donderdag een vaste date 😁 was een dame die ik voor de eerste keer zag . Zij vroeg 100€ en dan 35 voor kamer en een paar drankjes . Het was heel rustig en we hadden een goede klik. 😜 tegen dat we terug waren van de kamer was het te laat voor nog een klant zodat ze met mij bleef praten. ik weet dat alle dates niet zo verlopen maar dat is het mooie aan het rozenhofke dat dit onverwacht kan gebeuren. 😜 misschien is het wat egoïstisch maar de naam ga ik voorlopig voor mezelf houden
 
t'Galjoen is niet op de lijst van Huisjes van Plezier:


Zijn er kamers boven?

🤔
Galjoen is ook een dancing voor de derde leeftijd, geen hoerenkot. :)
House of Pleasure ziet er goed uit, maar net buiten mijn actieradius. Blijf liefst binnen de Antwerpse Kempen. Tip s zijn welgekomen.
In de Antwerpse Kempen is er wat dat betreft niet veel meer te vinden. Je hebt een Thai in Mol, maar daar zitten alleen wat oude Thaise dames.

Verder maar weinig dat ik weet. Turnhout zit alleen de Caesars Club nog, maar dat is geen goedkoop privé-huis. Geel zit volgens mij niks meer. Herentals heb je alleen nog wat langs de baan waar dit topic over gaat.

Vet is van de soep helaas. Limburg is de keuze wat ruimer.
 
Galjoen is ook een dancing voor de derde leeftijd, geen hoerenkot. :)

In de Antwerpse Kempen is er wat dat betreft niet veel meer te vinden. Je hebt een Thai in Mol, maar daar zitten alleen wat oude Thaise dames.

Verder maar weinig dat ik weet. Turnhout zit alleen de Caesars Club nog, maar dat is geen goedkoop privé-huis. Geel zit volgens mij niks meer. Herentals heb je alleen nog wat langs de baan waar dit topic over gaat.

Vet is van de soep helaas. Limburg is de keuze wat ruimer.
Van Virginia, Chardon en Hazenpad, is amper informatie of reviews terug te vinden. Niemand ervaring met deze huizen van plezier?
 
Net in het rozenhofke . Kom hier zelden op een zaterdag en passeerde hier dus ik dacht , effe een koffie. Het is hier kalm . 10 auto's op de parking . Dames zitten er verveeld bij . Vaste klik ( geen blonde Melissa , geen Annie ( verlof ) en aisha zie ik ook niet maar die kan op de kamer zijn . Voor de gilfs liefhebbers een kleintje met zwart lange haren en ik denk dat ze een auto heeft met nederlandse nummerplaat. Groetjes en fijne feestdagen.
 
Van Virginia, Chardon en Hazenpad, is amper informatie of reviews terug te vinden. Niemand ervaring met deze huizen van plezier?
Jawel.

Virgina ben ik in het verleden een paar keer geweest. Daar kun je ook zonder te drinken direct naar boven, maar was toen wel 250 euro per uur. Kon kiezen uit 3 dames. Zagen er niet heel slecht uit. Voor dat geld kun je natuurlijk wel mooier en beter vinden.

Hazenpad paar jaar geleden voor het laatst geweest. Is een stripbar. Er is een separé, maar met de dame waar ik toen mee achter het gordijn ben gedoken was niet heel veel mogelijk. Heb van horen zeggen dat je nu met dames naar Virginia kunt om daar te vogelen.

Chardon ben ik één keer geweest. Kon kiezen uit één dame en een opdringerige gastvrouw, naar eigen zeggen een Russische. Beneden kon alles, boven moest er voor alles bij betaald worden of kon het alleen als je ook champagne bestelde. Een van de slechtste sessies die ik ooit heb gehad. Was ook iets van 200 euro per uur, dus niet eens goedkoop. Vond ook dat er een nare sfeer hing daar. Ben niet bang aangelegd, maar voelde wel iets van opluchting toen ik weer in de auto zat. Bij het naar buiten gaan kwam er een of ander lichtgetint louche figuur iets afgeven aan de gastvrouw. Hij kende haar bij haar voornaam.
 
Van Virginia, Chardon en Hazenpad, is amper informatie of reviews terug te vinden. Niemand ervaring met deze huizen van plezier?
Virginia en Chardon zijn afriptenten, wegblijven daar. Hazepad is nu een ambiancecafé maar dan zonder ambiance. De Roemeense dames van Rozenhof verkassen na middernacht naar daar om te zuipen en te snuiven met in hun zog een schare Roemenen, Albanezen en Turken. Als brave Vlaming blijf je er beter weg.
 
Net in het rozenhofke . Kom hier zelden op een zaterdag en passeerde hier dus ik dacht , effe een koffie. Het is hier kalm . 10 auto's op de parking . Dames zitten er verveeld bij . Vaste klik ( geen blonde Melissa , geen Annie ( verlof ) en aisha zie ik ook niet maar die kan op de kamer zijn . Voor de gilfs liefhebbers een kleintje met zwart lange haren en ik denk dat ze een auto heeft met Nederlandse nummerplaat. Groetjes en fijne feestdagen.
Het kleintje met zwarte haren is de Colombiaanse Laura, een pittige dvp.
Prettige feestdagen, Eric!
Jawel.

Virgina ben ik in het verleden een paar keer geweest. Daar kun je ook zonder te drinken direct naar boven, maar was toen wel 250 euro per uur. Kon kiezen uit 3 dames. Zagen er niet heel slecht uit. Voor dat geld kun je natuurlijk wel mooier en beter vinden.

Hazenpad paar jaar geleden voor het laatst geweest. Is een stripbar. Er is een separé, maar met de dame waar ik toen mee achter het gordijn ben gedoken was niet heel veel mogelijk. Heb van horen zeggen dat je nu met dames naar Virginia kunt om daar te vogelen.

Chardon ben ik één keer geweest. Kon kiezen uit één dame en een opdringerige gastvrouw, naar eigen zeggen een Russische. Beneden kon alles, boven moest er voor alles bij betaald worden of kon het alleen als je ook champagne bestelde. Een van de slechtste sessies die ik ooit heb gehad. Was ook iets van 200 euro per uur, dus niet eens goedkoop. Vond ook dat er een nare sfeer hing daar. Ben niet bang aangelegd, maar voelde wel iets van opluchting toen ik weer in de auto zat. Bij het naar buiten gaan kwam er een of ander lichtgetint louche figuur iets afgeven aan de gastvrouw. Hij kende haar bij haar voornaam.
Dus deze instellingen best te vermijden!
 
Laatst bewerkt:
Virginia en Chardon zijn afriptenten, wegblijven daar. Hazepad is nu een ambiancecafé maar dan zonder ambiance. De Roemeense dames van Rozenhof verkassen na middernacht naar daar om te zuipen en te snuiven met in hun zog een schare Roemenen, Albanezen en Turken. Als brave Vlaming blijf je er beter weg.
Virginia vond ik geen echte afriptrent. Wel wat duur voor wat je krijgt, maar niet agressief upsellen, niet agressief zeuren om drank te kopen, etc. Je kon gewoon zonder champagne te zuipen naar de kamer. Dat is weliswaar een stuk duurder dan bij het Rozenhofke, maar soit...

Chardon vond ik wezenlijk anders. Daar was het van alles beloven, maar boven niks waarmaken. Alleen als er flink bijbetaald zou worden of champagne besteld zou worden en dan vermoedelijk achteraf toch weer niet.

Bij Virginia hing nog wel een relaxte sfeer. Zat daar op mijn gemak. Dat was bij Chardon niet zo.
 
Virginia vond ik geen echte afriptrent. Wel wat duur voor wat je krijgt, maar niet agressief upsellen, niet agressief zeuren om drank te kopen, etc. Je kon gewoon zonder champagne te zuipen naar de kamer. Dat is weliswaar een stuk duurder dan bij het Rozenhofke, maar soit...

Chardon vond ik wezenlijk anders. Daar was het van alles beloven, maar boven niks waarmaken. Alleen als er flink bijbetaald zou worden of champagne besteld zou worden en dan vermoedelijk achteraf toch weer niet.

Bij Virginia hing nog wel een relaxte sfeer. Zat daar op mijn gemak. Dat was bij Chardon niet zo.
In de Chardon heb ik een vergelijkbare ervaring opgedaan. Dus nooit meer!
Voor de Virginia pas ik sowieso: wegens te weinig kwaliteit en te duur.
 
In de Chardon heb ik een vergelijkbare ervaring opgedaan. Dus nooit meer!
Voor de Virginia pas ik sowieso: wegens te weinig kwaliteit en te duur.
Wel mee eens, ja.

Chardon kon ik kiezen uit één dame en de erg opdringerige gastvrouw. Kan me niet voorstellen dat die tent goed draait met klanten. Na één keer heb je daar gegeten en gedronken.

Iemand recentelijk nog in de 2love geweest?
 
Fin de carrière in het Rozenhof? Het valt me de laatste maanden op dat Victoria en zwarte Melissa bijzonder weinig kamertjes maken. Ze vervelen zich rot en worden helaas ook wat nukkiger… Nee, het leven van een dvp is niet te benijden…
 
Terug
Bovenaan Onderaan