Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Over Eva . Ebony met krullen . Niet erg groot met mooie borsten. Vriendelijke en slimme vrouw , heeft de taal in Nederland geleerd.
Op de kamer gemiddeld. Kan niet nalaten de handen te gebruiken met pijpen ook al zeg je dat . Wel lekker klaargekomen en toen sprong ze gelijk de douche in. Een keer was goed voor mij.

In Rozenhofke waren meest Oost Europese. Toch beetje twijfel om mee te gaan van mijn kant.
 
Prijsverhoging van de kamers zal ongetwijfeld tot een prijsverhoging bij de dames leiden. Hetzelfde gebeurde in de saunaclubs. Inkom verhoogt, eerste halfuur naar boven met
"Trop is te veel"
Kamers Rozenhofke opgeslagen naar 35 € Toch 15 % erbij.
Een te veel aan Hebzucht zou in deze wel is het begin van achteruitgang kunnen zijn... Zowel voor de uitbaters als voor de dames!! Trop is teveel!
 
De kosten zullen voor het Rozenhofke ook wel stijgen. O.a. de elektriciteit. Die kamers waren al een tijdje € 30, dus op zich valt van € 30 naar € 35 bekeken over een langere periode nog wel mee.
Ik geef liever de 5€ Extra aan de dame dan aan de kamer waar niets aan veranderd is , ieder zijn ding …volgende week volgt de drank en dan is het aan de dames die ook zullen meer vragen ,waar stopt dit ? Er zal nu minder gedronken worden denk ik , maar de prijs van de kamer is zwart geld 💰
 
"Trop is te veel"

Een te veel aan Hebzucht zou in deze wel is het begin van achteruitgang kunnen zijn... Zowel voor de uitbaters als voor de dames!! Trop is teveel!
Ja Jef ik deel uw mening deze opslag zal volgens mij ook een achteruitgang zijn voor iedereen ik denk dat het nu echt de moment niet is voor opslag.
Dit gaat alleen maat leiden tot minder consumptie ( minder kamergangen ) zoveel is zeker.
En laat ons eerlijk zijn aan 1 kamer voor 30 € voor 2 uren word nog heel goed verdient het is niet dat de uitbater daarmee al op zijn tandvlees zit hoor.
 
Heren rustig !!! We zijn over 5€ bezig he. 🤪
Jaja 5€ hier + 10€ daar + dit en dat ( benzine of diesel ) = op het einde misschien 50 € dit zijn dan ook netto uitgeven hé mannen.
Ik denk dat er al genoeg mannen zijn die daar al een half dagje serieus voor moeten werken. Netto hé.
En dit is nog niet de kamergang maar enkel de prijs opslag hoor.
Bij deze stop ik ook deze discussie daarover !!
 
Ik geef liever de 5€ Extra aan de dame dan aan de kamer waar niets aan veranderd is , ieder zijn ding …volgende week volgt de drank en dan is het aan de dames die ook zullen meer vragen ,waar stopt dit ? Er zal nu minder gedronken worden denk ik , maar de prijs van de kamer is zwart geld 💰
Mij maakt het niet zoveel uit aan wie ik die € 5 geef. Rozenhofke vind ik een geweldig etablissement en ben blij dat er nog zoiets is in België. Kamers vind ik verder prima, o.a. met een douche. Die douche is er in de Rio niet en daar betaalde je, tot deze verhoging van de prijs dan, dezelfde prijs als in het Rozenhofke.

De prijzen van de drank vallen ook wel mee.
 
Mij maakt het niet zoveel uit aan wie ik die € 5 geef. Rozenhofke vind ik een geweldig etablissement en ben blij dat er nog zoiets is in België. Kamers vind ik verder prima, o.a. met een douche. Die douche is er in de Rio niet en daar betaalde je, tot deze verhoging van de prijs dan, dezelfde prijs als in het Rozenhofke.

De prijzen van de drank vallen ook wel
Heren rustig !!! We zijn over 5€ bezig he. 🤪
In de Rio kost de kamer met douche al jaren €35
 
Net toegekomen voor een koffie . 7 vrouwen en 10á15 mannen, allemaal van oudere leeftijd. Ik was de jongste en ben ook al 45 plus 🙈😂. De vlaamse dames waren aanwezig( 3 stuks ) zwarte Melissa. De jonge dame met geblondeerde haren ( vroeger zwart) 1 donkere dame en de rest ken ik niet .
 
In de Rio of het Rozenhof?
Ik was in het rozenhofke. Vertrokken rond 15.15 . Iets meer volk zowel heren als dames bijgekomen . Voorbij rio gereden en parking stond aardig vol. Precies dat die een beetje profiteren van de sluiting van het rozenhofke de voorbije weken . Of heb ik het mis . Ik kom wel niet in de rio maar het was er vroeger kalmer dacht ik.
 
Ik was in het rozenhofke. Vertrokken rond 15.15 . Iets meer volk zowel heren als dames bijgekomen . Voorbij rio gereden en parking stond aardig vol. Precies dat die een beetje profiteren van de sluiting van het rozenhofke de voorbije weken . Of heb ik het mis . Ik kom wel niet in de rio maar het was er vroeger kalmer dacht ik.
Dat kan maar ik denk eer een moment opname.
 
Ik was in het rozenhofke. Vertrokken rond 15.15 . Iets meer volk zowel heren als dames bijgekomen . Voorbij rio gereden en parking stond aardig vol. Precies dat die een beetje profiteren van de sluiting van het rozenhofke de voorbije weken . Of heb ik het mis . Ik kom wel niet in de rio maar het was er vroeger kalmer dacht ik.
Vraag me af waar je of in de Rio of in het Rozenhofke de meeste Vlaamse dames kan vinden?
 
Ik was in het rozenhofke. Vertrokken rond 15.15 . Iets meer volk zowel heren als dames bijgekomen . Voorbij rio gereden en parking stond aardig vol. Precies dat die een beetje profiteren van de sluiting van het rozenhofke de voorbije weken . Of heb ik het mis . Ik kom wel niet in de rio maar het was er vroeger kalmer dacht ik.
Ja, dat zijn communicerende vaten. 2love vroeger ook. Als een van de etablissementen dicht was, werd het meteen wat drukker bij de ander. Ook wel wat dames die overdag in de Rio klussen en dan later op de middag of avond naar "de overkant" gaan.
 
Ooit in Den Tip in Maaseik geweest?

Omgeving Diest zijn ook 'n stel gelegenheden waar "café-kamers" op de gevel hangt. Maar nooit binnen geweest.
Ja ,maar dat is heel lang geleden en vlak bij over de grens in Roosteren vond je knappere vrouwen
De oude baan Diesr Leuven is al lang in verval, heb de glorietijden meegemaakt
 
Vandaag ook weer gaan tooghangen naar het rozenhofke met een vriend. Eerst voorbij de rio gereden ,parking goed vol. Parking rozenhof cava. Meer mannen dan vrouwen . Die waren er precies niet veel. Het gespreksonderwerp dat ik links en rechts hoorde bleef toch de kamerprijs 🙈. 35€. Heb me niet gemoeid omdat iedereen hier toch een andere mening over heeft. In ieder geval, wij hadden een leuke tijd omdat blonde Melissa toch een 2 tal uurtjes bij ons is komen zitten . Kletsen, lachen en drinken 🙃
 
Wie heeft er recent nog op donderdag in de vroege namiddag in de Rio geweest?
En Was er dan wat volk aanwezig (damens) .
Want vorige week was er op maandag weinig te beleven amper 2 damens .
 
Wie heeft er recent nog op donderdag in de vroege namiddag in de Rio geweest?
En Was er dan wat volk aanwezig (damens) .
Want vorige week was er op maandag weinig te beleven amper 2 damens .
Wel Femidipal62...

Wegens Paas verlof, zijn veel klanten op vakantie met hun familes, en dus t.o.v. lage business, komen ook minder DVPs...
 
Terug
Bovenaan Onderaan