Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In Vth Avenue PUB, betalen we 50 €/30 minuten, dus 100 €/uur, plus 50 € supplement voor anaal en/of CIM.

Een aantal klanten zijn jonge mannen van Marokaanse of Pakistanese afkomst, van Molenbeek. Ze nemen bijna altijd de laagste mogelijke prijs, en 50 €/uur
Iets klopt niet in uw optelsom. Aan 50 € per 30 minuten is het dus 100 per uur niet 50.
Of bedoel je dat ik rozenhof er gekamerd wordt aan 50€ per uur?

plus 30 € voor een kamer zonder douche is lager dan 100 €/30 minuten in de Rode Buurt van Aerschotstraat.
Wie ooit begonnen is met die zotte prijzen van 100€/30 min in Aerschotstraat heeft echt wel geld te veel. De dames zeggen niet neen uiteraard. Maar ik laat mij niet graag pluimen. Ik betaal daar reeds decennia lang 40 voor 20 minuten, zelfs blijf ik langer voor die prijs als ik de dame wat langer ken. Alleszins ruimschoots de tijd om mijn ding te doen.

Dus, om 100 tot 150 Euros te verdienen, moeten de DVPs van Vth Avenue PUB 2 à 3 keren meer naar boven gaan dan bij 't Rozenhof.

2 à 3 keer?? Hoe kom je daar aan? Je vertelt zelf dat in Rozenhof het 100 à 150 is per uur + 50 voor anaal e.d. Dat is dezelfde prijs als in Fifth.
 
Iets klopt niet in uw optelsom. Aan 50 € per 30 minuten is het dus 100 per uur niet 50.
Of bedoel je dat ik rozenhof er gekamerd wordt aan 50€ per uur?

Het blijkt dat u te snel hebt gelezen. Ik heb gescgreven: "In Vth Avenue PUB, betalen we 50 €/30 minuten, dus 100 €/uur,"

Wie ooit begonnen is met die zotte prijzen van 100€/30 min in Aerschotstraat heeft echt wel geld te veel. De dames zeggen niet neen uiteraard. Maar ik laat mij niet graag pluimen. Ik betaal daar reeds decennia lang 40 voor 20 minuten, zelfs blijf ik langer voor die prijs als ik de dame wat langer ken. Alleszins ruimschoots de tijd om mijn ding te doen.

Wel, volgens Youppie en Ijsberenforum in Aerschotstraat :

* 50 Euros = ± 15 minuten,
* 100 Euros = ± 30 minuten, en
* 200 Euroe = ± 60 minuten

2 à 3 keer?? Hoe kom je daar aan? Je vertelt zelf dat in Rozenhof het 100 à 150 is per uur + 50 voor anaal e.d. Dat is dezelfde prijs als in Fifth.

Nogmaals, blijkt het dat u te snel gelezen hebt.

Ik heb geschreven : "In 't Rozenhof, betalen we 100 €/uur voor een GILF, tot 150 €/uur voor een jonge DVP, anaal en CIM meestal inbegrepen."

In Vth Avenue PUB, is het 50 €/30 minuten. Dus, om 100 à 150 Euros te verdienen, moet een meisje van de Vth 2 à 3 keer naar boven.

;)
 
Uiteindelijk voor de 1ste keer naar de Rio gegaan. Ik wou gewoon eens zien hoe het daar was.

Ik zat nog maar net aan mijn tafel met mijn drankje of er kwam al een dame vragen of ze bij mij mocht zitten. Leuke babbel mee gehad. Ik had haar direct verteld dat ik kwam kijken en ook niet genoeg geld bij had om mee naar de kamer te gaan. Toch bleef ze bij mij aan tafel zitten.

Een heel positieve ervaring dus en ik ga zeker terug. En deze keer met genoeg geld op zak.

Er waren ook enkele Afrikaanse dames aanwezig. Heeft iemand al ervaring met deze dames?
 
Uiteindelijk voor de 1ste keer naar de Rio gegaan. Ik wou gewoon eens zien hoe het daar was.

Ik zat nog maar net aan mijn tafel met mijn drankje of er kwam al een dame vragen of ze bij mij mocht zitten. Leuke babbel mee gehad. Ik had haar direct verteld dat ik kwam kijken en ook niet genoeg geld bij had om mee naar de kamer te gaan. Toch bleef ze bij mij aan tafel zitten.

Een heel positieve ervaring dus en ik ga zeker terug. En deze keer met genoeg geld op zak.

Er waren ook enkele Afrikaanse dames aanwezig. Heeft iemand al ervaring met deze dames?
Heb je ook Belgische damens gezien daar met grote borsten. En was je er in de namiddag?
 
Wel, volgens Youppie en Ijsberenforum in Aerschotstraat :

* 50 Euros = ± 15 minuten,
* 100 Euros = ± 30 minuten, en
* 200 Euroe = ± 60 minuten
Ja, dit zijn de prijzen die de ronde doen. Compleet crazy. Betaal maar zou ik zeggen. Ik doe aan dit opbod niet mee.
Nogmaals, blijkt het dat u te snel gelezen hebt.

Ik heb geschreven : "In 't Rozenhof, betalen we 100 €/uur voor een GILF, tot 150 €/uur voor een jonge DVP, anaal en CIM meestal inbegrepen."

In Vth Avenue PUB, is het 50 €/30 minuten. Dus, om 100 à 150 Euros te verdienen, moet een meisje van de Vth 2 à 3 keer naar boven.
Neen, ik heb niet te snel gelezen. Je vergelijjkt iemand die voor 30 min naar boven gaat, met iemand die voor 1 uur naar boven gaat. Twee maten twee gewichten. Echter, als een dame van Vth voor een uur naar boven gaat dan vangt ze ook 100 euro. En je schrijft zelf dat ze nog 50 extra krijgt voor anaal. Dit is dus dezelfde prijs als in Rozenhof. Dus ze werken beide even lang voor hetzelfde geld.
 
Ja, dit zijn de prijzen die de ronde doen. Compleet crazy. Betaal maar zou ik zeggen. Ik doe aan dit opbod niet mee.

Neen, ik heb niet te snel gelezen. Je vergelijjkt iemand die voor 30 min naar boven gaat, met iemand die voor 1 uur naar boven gaat. Twee maten twee gewichten. Echter, als een dame van Vth voor een uur naar boven gaat dan vangt ze ook 100 euro. En je schrijft zelf dat ze nog 50 extra krijgt voor anaal. Dit is dus dezelfde prijs als in Rozenhof. Dus ze werken beide even lang voor hetzelfde geld.

Well, ... even lang voor hetzelfde geld, OK.

Maar in de Vth, gaan ze naar boven meestal voor 30 minuten, terwijl bij 't Rozenhof, gaan ze bijna altijd naar boven voor een uur.

In de Vth, plus uw 30 of 60 minuten, als u anaal of CIM wenst, dan moet u 50 Euros meer bij-betalen.

In 't Rozenhof, is het meestal in de prijs inbegrepen.

Dit zijn de nuances tussen de twee cafés met DVPs en kamers boven.
 
Op deze zaterdag namidag, 7 mei 2022, was ik in de buurt van Grobbendonk en Herentals.

Komend van Antwerpen, dan uitrit # 20 van E313, en rond de hoek is er de Rio. Om 15h30, was het dicht, en de barrière van de parking was dicht.

Bon, OK, richting 't Rozenhof, met de hoop dat het geopend is...

Op de parking van 't Rozenhof, zijn er een 20-tal autos.

Eens binnen, zie ik Maria achter de bar, een 15-tal klanten en 4 jonge DVPs van ± 30-35. Ik erken Melissa de brunette (zie recensie), en Victoria de slanke met de lange benen.

Klanten gaan buiten en nieuwe klanten komen binnen. Enkele DVPs van ± 30-35 komen ook aan.

Victoria is echt gedetermineerd: elke keer dat ik kom en dat ze aanwezig is, doet ze haar best om mij te verleiden. Zoals 65+, ga ik liefst naar boven met rijpere vrouwen, Milfs en Gilfs.

Maar wel, op deze zatersag, was er geen Milf en/of Gilf, en met haar persistencie, is Victoria geslagen mij naar boven te verleiden.

Voor meer zie haar recensie dat zal volgen.

:)


:love:😋
 
Het verbaast me dat er hier zo weinig te vinden is over de weg tussen Herentals en Lier. Om precies te zijn de N13.

Daar is van oudsher het nodige vertier te vinden. Tegenwoordig wat minder dan voorheen, maar toch nog alleszins behoorlijk.

Vanaf Herentals heb je in deze volgorde:

- 't Rozenhofke: café met dames van plezier.
- 2Love: café met dames van plezier, vooral 's avonds geopend.
- Hazepad: stripclub
- Sauna Virgina: privé club
- Chardon: privé club

En dan aan de andere kant van het viaduct over de E313:
- Rio: café met dames van plezier
- Pure Love: privé club

Voorheen had je hier nog veel meer, zoals bijvoorbeeld privé clubs als The New Cave, Charisse, Privilige, de saunaclub Queenies en café's met kamerverhuur zoals Barbados en De Nijl. Maar zoals overal, wordt het ook aan de N13 met de jaren minder.
Sauna Virgina- privé club, nu te koop: https://www.heylenvastgoed.be/nl/kopen/commercieel-te-koop-in-grobbendonk/25474
 
Gisteren naar het rozenhofke geweest zonder snode plannen , dus alleen voor iets te drinken . Maar het was weer heel gezellig aan de toog . Goed gelachen en een paar shots gedronken.😜👍😛Ben er geweest van 16.15 tot 18.30 en het was er heel kalm !!! Mijn volgend bezoekje zal wel terug met snode plannen zijn .
 
Ben nu al 2 x naar de Rio geweest vroeger wekelijks maar das 10a15 j geleden ging toen met een zekere Sandra steeds naar boven maar die is daar jammer genoeg niet meer te vinden maar heb daar nu geen enkele dame gezien die ik zou willen namelijk een dame tussen 45en55j met heel grote natuurlijke borsten en een stevige kont kortom een mollig type.
Komen die daar of moet ik ergens anders zijn ?
Nog bij vermelden dat ik daar op een dinsdag en donderdag was telkens rond 17 u ben ik daar dan te laat of te vroeg?
Kan er mij iemand helpen?
 
Ben nu al 2 x naar de Rio geweest vroeger wekelijks maar das 10a15 j geleden ging toen met een zekere Sandra steeds naar boven maar die is daar jammer genoeg niet meer te vinden maar heb daar nu geen enkele dame gezien die ik zou willen namelijk een dame tussen 45en55j met heel grote natuurlijke borsten en een stevige kont kortom een mollig type.
Komen die daar of moet ik ergens anders zijn ?
Nog bij vermelden dat ik daar op een dinsdag en donderdag was telkens rond 17 u ben ik daar dan te laat of te vroeg?
Kan er mij iemand helpen?
17h is voor de Rio idd te laat, meeste kans heb je van 11h tot 15h30
 
Vorige dinsdag gepasseerd in de Rio en was super bevallen. Was de week ervoor eens polshoogte gaan nemen en een colaatje gaan drinken. Daar gebabbeld met (in mijn ogen) 'De Verborgen Parel van de Kempen'. Kon dinsdag dus recht op doel af. Eerst rond de middag gepasseerd maar toen trok ze net naar boven. Terug om 15h en direct prijs! Ze zag me komen, blikken wisselen en hop naar de kamer. Zalig halfuurtje beleefd met deze lekker Kempense MILF 😀.

Rio is een leuk concept, waar ik zeker nog eens iets ga drinken. Het vrijblijvende karakter van de zaak spreekt me aan. Ideaal als je geil bent. Prima bereikbaar en ongedwongen sfeer!
 
Vorige dinsdag gepasseerd in de Rio en was super bevallen. Was de week ervoor eens polshoogte gaan nemen en een colaatje gaan drinken. Daar gebabbeld met (in mijn ogen) 'De Verborgen Parel van de Kempen'. Kon dinsdag dus recht op doel af. Eerst rond de middag gepasseerd maar toen trok ze net naar boven. Terug om 15h en direct prijs! Ze zag me komen, blikken wisselen en hop naar de kamer. Zalig halfuurtje beleefd met deze lekker Kempense MILF 😀.

Rio is een leuk concept, waar ik zeker nog eens iets ga drinken. Het vrijblijvende karakter van de zaak spreekt me aan. Ideaal als je geil bent. Prima bereikbaar en ongedwongen sfeer!
Heb je ook nog een naam en recensie van deze lekkere Kempense milf 😋?
 
Terug
Bovenaan Onderaan