Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Momenteel heel kalm , nog rustiger dan vorige week . Aisha, Annie, zwarte Melissa en nog een donkere dame aanwezig . De prijzen zijn nog steeds het zelfde 35€ voor de kamer en bij de meeste dames 100/30 en 150/1uur
18.30 de zaak verlaten en er waren iets meer dames aanwezig , heren waren er niet veel en zaten aan de toog te drinken of op de bingkast te spelen . Veel plezier voor de geen nog later gaan 👍😜
Het was zeer kalm vanavond, lang geleden dat er de vrijdagavond zo weinig volk was, geen ambiance, geen sfeer, oersaai.
 
Te veel Oost Europeanen en Turken. Verleden zondag opvallend veel Belgen uit de regio gespot in Sixsens. Ken persoonlijk vele bezoekers van jaren die Rozenhof nu beu zijn
Waar is de tijd van fijne Vlaamse milfjes en gilfjes? Ze lijken wel van de aardbodem verdwenen… 🥵
Of het zijn boeren, en ze staan ze op de baan
Ze staan toch niet langs de baan?
Te veel Oost Europeanen en Turken. Verleden zondag opvallend veel Belgen uit de regio gespot in Sixsens. Ken persoonlijk vele bezoekers van jaren die Rozenhof nu beu zijn
Is Sixsens zo veel beter?
 
Laatst bewerkt:
Waar is de tijd van fijne Vlaamse milfjes en gilfjes? Ze lijken wel van de aardbodem verdwenen… 🥵

Ze staan toch niet langs de baan?

Is Sixsens zo veel beter?
@Jef als je eens een dag vrij hebt moet je eens zeker naar sixsens gaan . Is wel een heel andere beleving dan het rozenhofke . Keuze uit 50 vrouwen of meer . Praten aan de bar met mede wandelaars en etc . Maar je moet er echt voor een langere tijd naartoe moeten kunnen dan pas is het een geweldig concept. Ps je gaat er geen vrouwen vinden die 50 jaar of ouder zijn . Rond de 45 is de max denk . En ja je loopt rond in een badjas. 😜
 
@Jef als je eens een dag vrij hebt moet je eens zeker naar sixsens gaan . Is wel een heel andere beleving dan het rozenhofke . Keuze uit 50 vrouwen of meer . Praten aan de bar met mede wandelaars en etc . Maar je moet er echt voor een langere tijd naartoe moeten kunnen dan pas is het een geweldig concept. Ps je gaat er geen vrouwen vinden die 50 jaar of ouder zijn . Rond de 45 is de max denk . En ja je loopt rond in een badjas. 😜

@Eric vb en van welke origine zijn deze dames meestal? Welke vergoeding vragen ze meestal?
 
Daarom blijven de Vlaamse dames er ook weg, de buitenlanders zijn opdringerig en handtastelijk en hebben geen respect voor vrouwen
Dit klopt zoals een bus , thuis mogen die vrouwen niet buiten of ze moeten gesl…terd zijn de mannen mogen niet roken geen bier drinken en doen het wel en zoveel meer , maar aanpassen aan onze cultuur vergeet het ( geef me nu maar een ban , geen probleem mee ! )maar is wel de waarheid !
 
Dit klopt zoals een bus , thuis mogen die vrouwen niet buiten of ze moeten gesl…terd zijn de mannen mogen niet roken geen bier drinken en doen het wel en zoveel meer , maar aanpassen aan onze cultuur vergeet het ( geef me nu maar een ban , geen probleem mee ! )maar is wel de waarheid !
De patron ziet ze vast liever ook niet binnen, maar weigeren kan je dan ook weer niet. Maar zo gaat je zaak er rap aan , en je doet er niks aan.
 
Veelal zijn de dames daar 20ers of 30ers.
Ietske te jong voor deze oude rakker…
En de dames zijn waarschijnlijk allemaal van buitenlandse origine?
Daarom blijven de Vlaamse dames er ook weg, de buitenlanders zijn opdringerig en handtastelijk en hebben geen respect voor vrouwen
Overdag zie je zowel in het Rozenhofke als in de Rio weinig tot geen mannen van buitenlandse origine. Dat moet dan vooral op vrij- en zaterdagavond zijn, toch?
 
Laatst bewerkt:
Ietske te jong voor deze oude rakker…
En de dames zijn waarschijnlijk allemaal van buitenlandse origine?

Overdag zie je zowel in het Rozenhofke als in de Rio weinig tot geen mannen van buitenlandse origine. Dat moet dan vooral op vrij- en zaterdagavond zijn, toch?
Ja, in het weekend en dan in de avond.
 
Wat op dit forum 'Weg tussen Herentals en Lier' ontbreekt: te weinig recente reviews van de dvp in de Rio.
Ik offer me op en zal daar binnenkort eens een pensionada eraan vijzen.
Dat zal voor een andere keer zijn jongens. Het rozenhofke is de zondag nooit open.
Dat wordt dan niet braaf zijn op de parking van het Rozenhofke.
 
We hebben wel zin om Rozenhof in de namiddag eens te bezoeken. Kan er ook in het café al wat gespeeld worden of moet het er daar braaf aan toe gaan?
In het café kan wat in andere café's kan. Normaal ga je daar ook niet vrijen maar wat stiekem gestreel kan ook daar. Ik heb nog nooit geweten dat er daar veel verder gegaan wordt maar ik denk niet dat iemand gechoqueerd gaat zijn😉. Zondag zijn ze wel dicht.
 
In het café kan wat in andere café's kan. Normaal ga je daar ook niet vrijen maar wat stiekem gestreel kan ook daar. Ik heb nog nooit geweten dat er daar veel verder gegaan wordt maar ik denk niet dat iemand gechoqueerd gaat zijn😉. Zondag zijn ze wel dicht.
Iemand nog recent ervaringen opgedaan met gilfje Amber opgedaan? De laatste keren dat ik haar bezocht was het met haar fel achteruit gegaan 🤧
 
Terug
Bovenaan Onderaan