Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Geen reacties of ervaringen met Monique in de Rio?
Al een paar keer mee op kamer geweest, doet zeker haar best. Niet van dat fake gedoe.
T is misschien niet de mooiste dame die er zit( leeftijd heeft ook z'n kenmerken), maar figuur mag er zeker zijn.
Ik ben er al elke keer met een goed gevoel door gereden
 
Gisteren nog in rozenhof geweest, rond kwart na 4 .
Was ni gek veel volk, zowat de zelfde meiden.
Eentje had ik nog ni gezien, blonde, goed in t vlees en schat ze met moeite 30 jaar, ik denk zelfs jonger
 
Net nog eens in de gestopt. Een viertal dames, waaronder een Russische Olga die direct afkwam, nog voor ik mijn drankje betaald had. Ik vond ze wel ok qua uiterlijk en zeker voor haar leeftijd, maar omdat ze net iets te pushy was, toch maar vrij snel weer vertrokken. Een dame met donker haar leek op het eerste zicht wel aantrekkelijk, maar ze was al druk in gesprek.
 
Net nog eens in de gestopt. Een viertal dames, waaronder een Russische Olga die direct afkwam, nog voor ik mijn drankje betaald had. Ik vond ze wel ok qua uiterlijk en zeker voor haar leeftijd, maar omdat ze net iets te pushy was, toch maar vrij snel weer vertrokken. Een dame met donker haar leek op het eerste zicht wel aantrekkelijk, maar ze was al druk in gesprek.
Mogelijks is de zwarte dame Teresa geweest. Rond welk uur was je daar?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
100+30
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Komende week zeer wss beroepshalve nog eens in de omgeving van Rio/Rozenhof. Ik vermoed dat het eerder late namiddag/vroege avond zal zijn gezien de betreffende job.

Bepaalde dames die er zeker niet of mogelijk wel te treffen zijn?

Het is ook weer vakantieperiode ondertussen, dat lijkt ook veel verschil te maken.

Ineens klein verslag van een ontmoeting met Sabrina enkele weken geleden in de Rio... :cool:

Ik hoef er geen heel verhaal bij te schrijven denk ik. Had deze dame nog nooit eerder ontmoet, nu wel. Zeer leuke, geile dame, mooi figuur, zalig tongzoenen, lekker pijpen, en lekker neuken als afsluiter.

De scores zouden eigenlijk allemaal 4.5 mogen zijn, maar die optie is er niet.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar moest ik haar nog eens treffen... (y)
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag laat in de avond nog eens binnen gesprongen in rozenhofke. Niet overdreven veel volk aanwezig . Denk vele vaste dames naar huis voor Pasen 🐣. Er werd niet zo veel gekamert . blonde Melissa zoals altijd druk bezet 😜. Roemeense Mia ook nog eens gezien maar deed weinig moeite dan maar naar boven geweest met Colombiaanse Emma ( jong en lekker kontje ) was wel ok maar niet wauw. Kleine kans op herhaling .
 
Gisteren avond een bezoekje gebracht aan het rozenhof. Waren wel een aantal knappe vrouwen aanwezig. Zelf naar de kamer geweest met een zekere Anja, blond haar, zeker 1m75 groot . Denk leeftijd tussen 40 en 45j oud. Was zeker geen slechte ervaring eerst een lekkere massage gehad, intussen taeste ze lekker en streelde ze mijn balletjes geregeld waarna een lekkere pijp beurt volgde die voor mij wel wat langer had mogen duren daarna haar kutje gelikt. En dan 3 standjes gedaan. Door condoom niet kunnen klaarkomen en heeft ze mij klaar getrokken intussen mocht ik nog met haar kutje spelen. Als afsluiter nog een klein massage en een lekkere douche samen genomen. Al bij al zeker een goede 1u 15 min op de kamer geweest. Ze zegde na afloop wel dat ze niet wekelijks daar komt. Zeker als ik ze er nog eens tegen kom dat ik er nog mee op de kamer ga gaan
 
Vrijdag eerst langs RIO geweest maar daar was het weer armoe troef.
Er vertrok wel net een mooie zwartharige Limburgse met een klant naar Rozenhof om daar te kameren. Iemand ervaring met deze milf?
Dan naar Rozenhof.
Gaan kameren met een Albanese Nina. Prachtlichaam dat veel goedmaakte. Ik mocht haar uitgebreid likken wat me wel opgeilde. Zelf pijpte ze goed maar met condoom. Niet echt mijn ding…Niet geneukt.
 
Vrijdag eerst langs RIO geweest maar daar was het weer armoe troef.
Er vertrok wel net een mooie zwartharige Limburgse met een klant naar Rozenhof om daar te kameren. Iemand ervaring met deze milf?
Dan naar Rozenhof.
Gaan kameren met een Albanese Nina. Prachtlichaam dat veel goedmaakte. Ik mocht haar uitgebreid likken wat me wel opgeilde. Zelf pijpte ze goed maar met condoom. Niet echt mijn ding…Niet geneukt.
Is Karina, Italiaanse afkomst, terug van weggeweest, is een geldwolf. Nina idd bloedmooi maar magere service, voor mij ook één keer en nooit meer.
 
Te straks in het rozenhofke geweest van 13.30 tot 16.00 . Aisha geen kamer ( raar ) zwarte Melissa 1 kamer . Dan nog een dame zwarte langer haren 1 kamer en dan kwam er een mooie jonge dame binnen met zwarte haren en mooi figuur . Maar heb precies gelezen dat haar diensten niet zo goed zijn . Persoonlijk wel de mooiste dame die aanwezig is vind ik en ze praat goed nederlands. Maar het was er heel kalm .
 
Terug
Bovenaan Onderaan