Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het zou mij immens verbazen moest 10% of meer van de dvp's hun werk 'vrijwillig' doen. Dat geloof ik nooit.
Geen enkele DVP in rozenhof komt voor het plezier, enkel en alleen om te overleven. Ik herinner nog steeds het antwoord van een DVP op de vraag "hallo, alles goed?" "Nee man, als alles goed was, was ik hier niet" Dat is de realiteit!!
 
Geen enkele DVP in rozenhof komt voor het plezier, enkel en alleen om te overleven. Ik herinner nog steeds het antwoord van een DVP op de vraag "hallo, alles goed?" "Nee man, als alles goed was, was ik hier niet" Dat is de realiteit!!
Een intriest antwoord :-( Was het een Vlaamse milf/gilf die dit zei?
In zekere zin geldt dat ook voor de eenzame wandelaars die thuis niet aan hun trekken komen…
 
Laatst bewerkt:
Een intriest antwoord :-( Was het een Vlaamse milf/gilf die dit zei?
In zekere zin geldt dat ook voor de eenzame wandelaars die thuis niet aan hun trekken komen…
Klopt, maar ik kan mij niet voorstellen dat het gros van de meiden dit doen voor hun eigen "pleziertje".
Mij trekt eerder een dame aan die het " in eigen beheer" doet, dan een meid die deel uitmaakt van een groep
 
Vandaag in het rozenhofke geweest en daar horen zeggen dat de rio maandag terug open zou gaan . Anders zou die voor 1 dag open doen omdat Rio op zaterdag altijd gesloten is .
 
En was er gisteren veel actie in het Rozenhofke, Eric?
Ik was er rond 14.00 en vertrokken om 17.30 . Tot 16.30 ongeveer was het een gezellig drukte en dan opeens alles leeg . De vrouw zal het eten 🥘 klaar gemaakt hebben rond 17.00 zeker 😬🤐🤪. De dames van de rio hadden hun kamertjes wel en van het rozenhofke was Aisha het bedrijvigst ( 2 kamers ) . Om 17.30 precies afwisseling van de wacht , een paar vrouwen naar huis en een paar nieuwe binnen . Groetjes
Rio is toch open vandaag !!!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ook geweest . Rio terug open en dat was eraan te zien . Ik was er van 13.30 tot 16.30. Ik denk op heel die tijd 15 heren , wat heel weinig is voor een vrijdag . Er waren 3 dames zwarte Melissa en Aisha en dan de geen die ik bijna niet gezien heb Blonde Melissa . Deze had 2 kamers en de derde klant zat braaf te wachten tot ze beneden kwam 😜🫣😂. Straks rond 21.00 zal de tent wel weer vol zitten .
 
Vandaag ook geweest . Rio terug open en dat was eraan te zien . Ik was er van 13.30 tot 16.30. Ik denk op heel die tijd 15 heren , wat heel weinig is voor een vrijdag . Er waren 3 dames zwarte Melissa en Aisha en dan de geen die ik bijna niet gezien heb Blonde Melissa . Deze had 2 kamers en de derde klant zat braaf te wachten tot ze beneden kwam 😜🫣😂. Straks rond 21.00 zal de tent wel weer vol zitten .
Eric, je bedoelt denkelijk dat je aanwezig was in het Rozenhofke, toch 😳? En Annie nog altijd niet terug?
En waar was den geilen Jef? De dames wachten op U .
Ben op bezinning Josmmmm 🙈
 
Gisteren avond ook nog is langs het roze hof gepasseerd. Was er redelijk druk. Naar de kamer geweest met een zeker Laila had een roze kleedje aan. Slechtste kamer die ik al gedaan heb in het roze hof. Mocht nergens aankomen pijpen met condoom dat op niets trok en dat voor 150€ plus kamer. Heeft er iemand daar ervaring met een grote blode vrouw met dikke borsten zie ze telkens in het weekend als ik er kom maar zie ze zelden naar de kamer gaan.
 
Ben er gisterenavond ook eens binnengesprongen. Redelijk wat vrouwen aanwezig maar daar is dan ook alles mee gezegd. Roemense die er waren zaten constant op hun gsm met hun …… . Ik was er dan ook snel weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan