Weinig recensies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hama

Stamgast
Forumpionier
540
04/07/21
375
Bij wie valt het ook op dat er de laatste tijd zo weinig recensies over Gangbangs verschijnen? Vreemd, want dit is en zal steeds mijn favoriete bezigheid blijven. Het is ook bijzonder kalm op dit vlak. Heel weinig aankondigingen op de diverse sites.
 
Als er weinig gangbangs zijn, dan kan je ook weinig recensies verwachten toch?
Maar hoe komt het dat er zo weinig GB's zijn?
Eerder had Sexjobs wel 4 pagina's vol. Tegenwoordig amper 2. Had het weekend van 30 juni alle tijd en vrijheid om eens helemaal los te gaan. Maar kan in dat weekend niks vinden dat de moeite waard is. Krashzone had een geweldig feestje staan, maar geannuleerd....
Verder in heel NL en Be weinig aanbod.
Weet iemand een oorzaak?
 
Er zijn gewoon een hoop organisaties waar meerdere meiden aan gekoppeld zaten gestopt om wat voor reden dan ook.
En vaak zijn gangbangs ook doordeweeks.

Als meiden v organisaties gestopt zijn met gangbangs en ze komen er achter dat 1 op 1 in verhouding veel meer geld opleverd, waarom zou je je dan suf laten neuken door heel veel kerels voor minder 🤷

Het commerciele gb wereldje draait altijd om geld, maar als je voor 3 uur 450 euro ( of zelfs meer ) kan krijgen met 3 losse mannen of 3 uur 30 of meer mannen voor hetzelfde bedrag.. dan stop je toch met feestjes?
 
Er zijn gewoon een hoop organisaties waar meerdere meiden aan gekoppeld zaten gestopt om wat voor reden dan ook.
En vaak zijn gangbangs ook doordeweeks.

Als meiden v organisaties gestopt zijn met gangbangs en ze komen er achter dat 1 op 1 in verhouding veel meer geld opleverd, waarom zou je je dan suf laten neuken door heel veel kerels voor minder 🤷

Het commerciele gb wereldje draait altijd om geld, maar als je voor 3 uur 450 euro ( of zelfs meer ) kan krijgen met 3 losse mannen of 3 uur 30 of meer mannen voor hetzelfde bedrag.. dan stop je toch met feestjes?
En daar zijn ze pas onlangs achter gekomen? Kan me herinneren dat je een jaar of 3 geleden GB's voor het uitkiezen had....
Ik vind je uitleg heel duidelijk hoor. Én logisch. Maar waar zit het verschil van toen en nu?
Mocht iemand nog een feestje weten... of sites waar deze geadverteerd worden...... ?welkom!!!
 
De hele grote organisaties zijn er niet meer, die adverteerden juist met veel feesten per maand.
Daar tegenover staat dat veel grote vergunde clubs gesloten zijn en dat parenclubs zonder bordeelvergunning hun pootjes niet willen branden aan onververgunde meiden in hun club te laten 'werken'

Dan zijn er waarschijnlijk ook politie invallen geweest en stoppen ook de kleinere organisaties.
 
Had het weekend van 30 juni alle tijd en vrijheid om eens helemaal los te gaan. Maar kan in dat weekend niks vinden dat de moeite waard is.
Wat dacht je van de party bij Fun4two.

 
Je geeft aan dat er weinig recensies zijn.

Je claim in 1 van je bericthten dat je al aan wel 200 gangbangs hebt deelgenemen.

Aantal recensies, op dit forum, door u gestart -> 0

Zie daar het probleem :)
1. Je moet me de les niet spellen omtrent mijn inbreng op dit forum. Want ik merk dat je tot dusver amper 4 berichten op dit forum aanbracht.

2.Ik heb, in tegenstelling met wat je beweert, wel al verschillende maal mijn idee over één of andere gangbang geventileerd. Goed kijken, beste heer. En dan oordelen.
 
Je spreekt zelf over weinig recensies.
Dan kun je dit dus terug verwachten waarom jij er 0 hebt.
Je kunt wel een gewoon bericht plaatsten in recensie topic.
Maar dat maakt het nog geen recensie.
Beste moderator. Vooreerst wil ik mijn dank uitspreken voor je tijd die je in dit medium steekt. Verdient waardering! Maar het klopt wat je oppert. In mijn stukjes hou ik het idd nogal algemeen. Doch niet steeds. Maar idd: recensies met een ster heb ik nog nooit vermeld. Ik het vervolg zal ik daar zorgvuldig over waken. Alhoewel het aanbod hier in West-Vlaanderen momenteel bijzonder bedroevend is. Noch op kinky of afspraakjes vind je iets terug. En een ander medium ken ik niet.
 
Misschien is de magie van de gangbangs in het algemeen wat weg zowel voor de bezoekers die misschien de lat wel hoog leggen als de organisators die amper iedereen tevreden kunnen houden zowel vrouwen als klanten. om dan nog niet te spreken van de moeilijkheid om een locatie te vinden die geschikt is.
 
Maar hoe komt het dat er zo weinig GB's zijn?
Eerder had Sexjobs wel 4 pagina's vol. Tegenwoordig amper 2. Had het weekend van 30 juni alle tijd en vrijheid om eens helemaal los te gaan. Maar kan in dat weekend niks vinden dat de moeite waard is. Krashzone had een geweldig feestje staan, maar geannuleerd....
Verder in heel NL en Be weinig aanbod.
Weet iemand een oorzaak?
Ik vond het aanbod de laatste tijd juist nogal oververvoerd en dat zal de aanloop van sommige feestjes geen goed hebben gedaan. Een aantal is dus wellicht gestopt wegens te weinig aanloop, te veel no shows of gelazer met de buurt/controlerende instanties. Organisatoren zonder eigen accomodatie zijn soms gedwongen al dan niet tijdelijk te stoppen omdat hun locatie niet langer meer beschikbaar is of eigen ambities heeft.

Komt bij dat het wat mooier weer begint te worden waardoor dames die van een mannetje meer houden ook buiten aan hun trekken kunnen komen en/of op (sex)vakantie zijn. In het clubcirquit schijnt het in de zomermaanden ook altijd wat stiller te zijn qua aanloop en sommigen gooien hun deuren gedurende de zomermaanden wellicht zelfs helemaal dicht of schrappen bepaalde thema's.

Een enkeling heeft wellicht besloten wat meer ondergronds te gaan. Minstens een koppel zag ik de afgelopen maanden aangegeven dat ze met adverteren gaan stoppen met de toevoeging dat liefhebbers zich konden aanmelden voor hun mailinglijst. Eenmaal ondergronds krijgen alleen zij die dat deden de data nog in hun mailbox.

Voor wie zowel bare als niet bare parties bezoekt en over de grenzen kijkt is er in de advertentieladders van sexjobs en afspraakjes overigens nog steeds vrijwel dagelijks een feestje te vinden, zo niet meerdere per dag.

30 juni kun je als gezegd terecht bij Fun4Two voor een spinoff van Ramon's catastrofaal verlopen Nymphomaniaparty, dit keer met een beperkt aantal alleenstaande heren. Voorgaande editie schijnt erg leuk te zijn geweest.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan