Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHelemaal mee eens. Goed omschrevenNaar een DVP ga ik voor de sex! Liefst lekkere, geile, passionele sex!
En... als dat lukt... zeker meerdere keren bij dezelfde vrouw... dan ontstaat er wel degelijk een 'connectie'!
Maar... 'romantische gevoelens' horen daar voor mij niet bij.
Moeilijk te zeggen in jouw geval maar ik neig dat je meer voor gevoelens gaat, althans zo komt het bij mij over als ik je bericht lees.Het gaat mij om sex waarbij ik ook graag wil dat het een beetje gezellig is. Een soort kortstondige gevoelens. Ik weet niet welke van de twee opties dit is, in de ogen van de vraagsteller.
Juist! Een seksuele connectie, maar dit is wat mij betreft ook een zakelijke connectieNaar een DVP ga ik voor de sex! Liefst lekkere, geile, passionele sex!
En... als dat lukt... zeker meerdere keren bij dezelfde vrouw... dan ontstaat er wel degelijk een 'connectie'!
Maar... 'romantische gevoelens' horen daar voor mij niet bij.
Kan kloppen, optie 1 gekozen dus.Moeilijk te zeggen in jouw geval maar ik neig dat je meer voor gevoelens gaat, althans zo komt het bij mij over als ik je bericht lees.