Wel of geen gevoelens bij een dvp bezoek?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wel of geen gevoelens bij een dvp bezoek?

• Ja ik ben opzoek naar gevoelens als ik een dvp bezoek .

Stemmen: 7 29,2%
  • Nee mij gaat het puur om de seks zonder gevoelens.

Stemmen: 17 70,8%

• Totaal aantal stemmers
    24

Rimon

Meubelstuk
4.152
09/10/21
5.736
21
Hoe gaan jullie om met gevoelens als jullie een dvp bezoeken staan jullie open om gevoelens te krijgen voor een dvp of gaat het alleen puur om de seks?

Laatst bewerkt:
Het gaat mij om sex waarbij ik ook graag wil dat het een beetje gezellig is. Een soort kortstondige gevoelens. Ik weet niet welke van de twee opties dit is, in de ogen van de vraagsteller.
Moeilijk te zeggen in jouw geval maar ik neig dat je meer voor gevoelens gaat, althans zo komt het bij mij over als ik je bericht lees.

Laatst bewerkt:
Naar een DVP ga ik voor de sex! Liefst lekkere, geile, passionele sex!
En... als dat lukt... zeker meerdere keren bij dezelfde vrouw... dan ontstaat er wel degelijk een 'connectie'!

Maar... 'romantische gevoelens' horen daar voor mij niet bij.
Juist! Een seksuele connectie, maar dit is wat mij betreft ook een zakelijke connectie😍

Noem het geen gevoelens maar ik zoek wel een persoonlijke\seksuele connectie. Iemand die jou alleen laat opfrissen, zichzelf opfrist\uitkleed en dan met de hand onder het hoofd op bed gaat liggen, en ''ga je gang maar' houding, vind ik echt niet aantrekkelijk. Of de dames die je heel stapsgewijs, zonder spanning afwerken. Dan kan ik nog zo opgewonden er naar toe leven maar dan is de zin ook gauw weg.

Ik heb veel liever de dames die hun best doen, enthousiast en passievol zijn. De kus als je op de kamer bent, iemand die samen wil douchen of in bad wil, (tong)zoenen. De seksuele energie/ klik hebben kan dan wel bepaalde gevoelens voor dat moment opleveren. Ik behandel uiteindelijk de dame met respect , en heel belangrijk accepteer de discretie dat het niet meer is dan een zakelijke afspraak.

Ik heb laatst ook weer een verhaal gehoord van een dvp dat een klant grenzen niet respecteerde.

Laatst bewerkt:
Voor sommige dvp's die ik bezoek heb ik inderdaad een vorm van gevoelens. Maar let wel dat zijn zeker geen gevoelens van verliefdheid. Daarvoor ben ik veel te nuchter om te beseffen dat je nooit verliefd moet worden op een dvp , want dat is nooit wederkerig. Ik heb het dan wel over gevoelens van vriendschap zoals ik die ook heb voor mijn vrienden. En die gevoelens heb ik dus ook niet bij iedere dvp, dat is een uitsluitend klant - leverancier relatie, meer niet. Maar bij enkel van mijn vaste dames waar ik al vele jaren kom heb ik dus wel die vriendschapsgevoelens. Ook niet meer. Zij hebben hun eigen privé leven en het is niet omdat zij dit beroep uitoefenen dat ze ook beschikbaar zijn voor meer. Dus weet ik ook dat ik niet meer moet verwachten dan eventueel een vriendschappelijke relatie. Maar die gaat zeker niet zover als bij je beste vrienden. Hoe dan ook, enige afstand moet je in zo'n geval toch houden. Wees bij als je met zo'n dame goed overeenkomt, maar tracht nooit naar meer of om er beslag erop te leggen.
En ja ik weet het, nu ga ik zeker weer massa's kritiek krijgen van wandelaars die dan toch verliefd geworden zijn op hun dvp en dat die liefde beantwoord werd. Maar bij hoeveel dat echt zo is? Ik betwijfel het zeer sterk maar zeg ook niet dat het onmogelijk is. Uitzonderingen bevestigen altijd de regel.

Op zoek niet, maar ik hoop altijd wel op wat romantische gevoelens. Niet te verwarren met amoureuze gevoelens.
Ik hou van een rustige opbouw, beetje knuffelen, zoenen, strelen, elkaar diep in de ogen kijken, langzame penetratie, de spanning opbouwen...... bla, bla, bla. Keihard finishen in doggy en dan nog even de tijd volmaken met een cooling down, lekker nakietelen.

Bij een onbekende dame merk je snel genoeg of dit erin zit of niet, en dat is vaker niet dan wel het geval. Maar dan gaan we gewoon over op plan B ; Lekkere platte, rauwe, ranzige sex. Blik op oneindig, en meters maken. Ook lekker.

Maar waar de TS op doelt is denk ik verliefd worden dvp. Het is mij in een ver verleden ook eens overkomen en ondanks het wederzijds was heeft mij alleen maar ellende opgeleverd.

Gelukkig beheers ik tegenwoordig de vaardigheid om voor een uurtje verliefd te zijn en daarna weer verder te gaan.

Maar waar de TS op doelt is denk ik verliefd worden dvp. Het is mij in een ver verleden ook eens overkomen en ondanks het wederzijds was heeft mij alleen maar ellende opgeleverd.
Verliefdheid ook maar ook gevoelens dat je haar wilt blijven bezoeken zonder dat je verliefd hoeft te zijn. Een soort van een goede band tussen dvp en klant maar dan met meer gevoelens voor haar als persoon, zonder dat je haar als een pure lustobject ziet. Ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.

Ik begrijp zeker wat je bedoelt. Maar besef heel goed dat je je daar in een volkomen onnatuurlijke situatie bevindt. Je kent haar alleen maar gekleed in lingerie of helemaal naakt met haar benen wijd. Voor haar ben jij misschien verademing in tegenstelling tot alle andere klanten die ze heeft gezien die dag. Maar meer dan dat wordt het meestal ook niet.

Ik begrijp zeker wat je bedoelt. Maar besef heel goed dat je je daar in een volkomen onnatuurlijke situatie bevindt. Je kent haar alleen maar gekleed in lingerie of helemaal naakt met haar benen wijd. Voor haar ben jij misschien verademing in tegenstelling tot alle andere klanten die ze heeft gezien die dag. Maar meer dan dat wordt het meestal ook niet.
Ik ben niet van plan om gevoelens re krijgen voor een dvp, maar bedoelde daar andere wandelaars mee die dat gevoelens wel hebben en daar open voor staan als ze een dvp bezoeken.

Ik vind het altijd heel grappig iemand in de totaal omgekeerde situatie leren kennen dan in het dagelijks leven. Binnen 5 minuten staan jij en de dvp allebei naakt en leer je elkaar razendsnel kennen. Erg bijzonder moment altijd als je iemand voor de 1e keer ziet.

Soms is er ook wel iets meer dan alleen iets zakelijks. Zelfde humor of gewoon net iets meer gevoel. Het is niet liefde of verliefdheid maar soms wel van beide kanten een bijzonder gevoel. Dat is mooi om mee te maken.

Het is inderdaad de omgekeerde wereld. Zoals die lekkere vrouw die je in de supermarkt ziet. waarvan je denkt ik wil niet met jou praten, maar verder wil ik alles met je doen.
Het gaat nooit gebeuren. Maar met een dvp weet je één ding zeker; het gaat wel gebeuren. 😜

Terug
Bovenaan Onderaan