Wel of geen gevoelens bij een dvp bezoek?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wel of geen gevoelens bij een dvp bezoek?

• Ja ik ben opzoek naar gevoelens als ik een dvp bezoek .

Stemmen: 10 29,4%
  • Nee mij gaat het puur om de seks zonder gevoelens.

Stemmen: 24 70,6%

• Totaal aantal stemmers
    34
Nu... ik ben meestal meer 'zen' als ik naar m'n (vooraf geplande) sexdate ga!
Eenmaal daar verandert dat (erg) snel! Haha! Dan 'lusten & drifter'...
En dan... opnieuw 'afkoelen'... en samen nog even nagenieten...
Ik ben ook zen voor een sexdate en tijdens de date is dat idd ook lusten & drifter😍 maar na de orgasme, wil ik toch zsm wegwezen. Vooral dat ik betaald heb voor de seks vind ik iets onnatuurlijks ofzo geen idee

Wat definieer je als 'gevoelens'? Ik voel bij mijn vaste dames vertrouwdheid en sympathie..Ook gevoelens, maar niet die van verliefdheid, dat voel ik niet. Niet nu tenminste.

Deze gevoelens (vertrouwdheid, rust, veiligheid,) zijn voor mij randvoorwaarden voor een goede date. Want ja, natuurlijk kom ik om te seksen, maar de omstandigheden daarvoor moeten prettig zijn. Fijn communiceren van mens tot mens is daarvoor belangrijk. Alleen maar geld in haar hand douwen, mijn ding doen en weer vertrekken, daar voel ik me naar bij.

Je gaat naar mijn mening naar een dvp voor de sex & niet voor gevoelens. Wat er wel normaal is is waneer je paar keer bezocht hebt. Dat er een soort band komt.

Het is belangrijk dat je in ziet waneer de dvp of dame achter de kassa etc. Vriendelijk is tegen je uit elementaire beleefdheid. Het is niet omdat ze je naam onthoud en vriendelijk tegen je is dat er gevoelens ofz zijn.

Het is belangrijk dat je in ziet waneer de dvp of dame achter de kassa etc. Vriendelijk is tegen je uit elementaire beleefdheid. Het is niet omdat ze je naam onthoud en vriendelijk tegen je is dat er gevoelens ofz zijn.
Ik kreeg van een van mijn favorietjes een felicitatie-appje op mijn verjaardag. Maanden eerder had ik haar verteld wanneer dat was. Is ongetwijfeld klantbinding, maar toch: als je een gentleman bent, gaan ze je wel mogen.

Dat is ook het hoogst haalbare in het contact met een DVP: dat ze je graag mag. Uitzonderingen daargelaten van verliefdheden die echt wederzijds bleken en uitliepen op een huwelijk dat tot op heden voortduurt. De verhalen staan hier op de site. Maar dit zijn echt uitzonderingen.

De verstandhouding met mijn vaste dames is vriendschappelijk te noemen en op bed gaat het dak eraf. 'Vriendschappelijk contact' wil niet zeggen dat het een vriendschap is. Want het contact staat of valt met de dates. Zodra ze stopt met het werk, houdt alles op. Zo is het al vaker gegaan en soms was dat pijnlijk.

Het is ook mijn keuze. Ik laat ze niet verder in mijn leven dan die ene date in de zoveel tijd. Geen bioscoopje, geen uit eten, alleen de seksdate. Op die manier blijft het in te passen in mijn leven als gebonden man. Ga ik verder, dan komt ze te veel in mijn leven. Dat is gewoon niet verstandig.

Soms moet je je hoofd gebruiken. Je gevoel heeft niet altijd gelijk.

Terug
Bovenaan Onderaan