Wel of geen gevoelens bij een dvp bezoek?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wel of geen gevoelens bij een dvp bezoek?

• Ja ik ben opzoek naar gevoelens als ik een dvp bezoek .

Stemmen: 18 33,3%
  • Nee mij gaat het puur om de seks zonder gevoelens.

Stemmen: 36 66,7%

• Totaal aantal stemmers
    54
Nu... ik ben meestal meer 'zen' als ik naar m'n (vooraf geplande) sexdate ga!
Eenmaal daar verandert dat (erg) snel! Haha! Dan 'lusten & drifter'...
En dan... opnieuw 'afkoelen'... en samen nog even nagenieten...
Ik ben ook zen voor een sexdate en tijdens de date is dat idd ook lusten & drifter😍 maar na de orgasme, wil ik toch zsm wegwezen. Vooral dat ik betaald heb voor de seks vind ik iets onnatuurlijks ofzo geen idee

Wat definieer je als 'gevoelens'? Ik voel bij mijn vaste dames vertrouwdheid en sympathie..Ook gevoelens, maar niet die van verliefdheid, dat voel ik niet. Niet nu tenminste.

Deze gevoelens (vertrouwdheid, rust, veiligheid,) zijn voor mij randvoorwaarden voor een goede date. Want ja, natuurlijk kom ik om te seksen, maar de omstandigheden daarvoor moeten prettig zijn. Fijn communiceren van mens tot mens is daarvoor belangrijk. Alleen maar geld in haar hand douwen, mijn ding doen en weer vertrekken, daar voel ik me naar bij.

Je gaat naar mijn mening naar een dvp voor de sex & niet voor gevoelens. Wat er wel normaal is is waneer je paar keer bezocht hebt. Dat er een soort band komt.

Het is belangrijk dat je in ziet waneer de dvp of dame achter de kassa etc. Vriendelijk is tegen je uit elementaire beleefdheid. Het is niet omdat ze je naam onthoud en vriendelijk tegen je is dat er gevoelens ofz zijn.

Het is belangrijk dat je in ziet waneer de dvp of dame achter de kassa etc. Vriendelijk is tegen je uit elementaire beleefdheid. Het is niet omdat ze je naam onthoud en vriendelijk tegen je is dat er gevoelens ofz zijn.
Ik kreeg van een van mijn favorietjes een felicitatie-appje op mijn verjaardag. Maanden eerder had ik haar verteld wanneer dat was. Is ongetwijfeld klantbinding, maar toch: als je een gentleman bent, gaan ze je wel mogen.

Dat is ook het hoogst haalbare in het contact met een DVP: dat ze je graag mag. Uitzonderingen daargelaten van verliefdheden die echt wederzijds bleken en uitliepen op een huwelijk dat tot op heden voortduurt. De verhalen staan hier op de site. Maar dit zijn echt uitzonderingen.

De verstandhouding met mijn vaste dames is vriendschappelijk te noemen en op bed gaat het dak eraf. 'Vriendschappelijk contact' wil niet zeggen dat het een vriendschap is. Want het contact staat of valt met de dates. Zodra ze stopt met het werk, houdt alles op. Zo is het al vaker gegaan en soms was dat pijnlijk.

Het is ook mijn keuze. Ik laat ze niet verder in mijn leven dan die ene date in de zoveel tijd. Geen bioscoopje, geen uit eten, alleen de seksdate. Op die manier blijft het in te passen in mijn leven als gebonden man. Ga ik verder, dan komt ze te veel in mijn leven. Dat is gewoon niet verstandig.

Soms moet je je hoofd gebruiken. Je gevoel heeft niet altijd gelijk.

Denk dat gevoelens niet het juiste woord is, maar zou het wel waarderen als het oprecht over komt, en getoond wordt dat ze weer blij is om mij weer te zien.
En nog weet wie ik ben, uiteraard niet alleen de naam maar de persoon daar achter.

Maar gevoelens als iets van een relatie daar geloof ik niet in.

In navolging van enkele reacties hiervoor.
Gevoelens zoals verliefdheid enz nee.
Een soort van wederzijdse appreciatie ja.
Dvp en klant die zorgen dat ze alletwee fris gewassen zijn. Respect. Een goede zakelijke deal.
De dvp die blij is dat ze een betrouwbare klant heeft en de klant die blij is dat hij een betrouwbare dvp heeft.

Zo had ik eens een dvp die jong en knap was. We hebben seks gehad op een manier dat het makkelijk onbetaalde seks kon zijn. Steengoede service met knuffelen, aanrakingen overal, diepe tongzoenen, beffen, pijpen. Maar bij de tweede keer klaarkomen, was het oprotten op kille koude manier met uitlachende blik.
Dat is dan bijvoorbeeld te zakelijk.
Gewoon nog een afscheidskus en een bedankt of een: volgende keer zit ik in die stad, gebeurt het vaakst. En dat is perfect.

Daar ík enkele vaste dames heb waar ik een band mee heb zijn er wel " vriendschappelijke gevoelens ". In de zin van blij je terug te zien en te voelen.
Als ik sporadisch een voor mij nieuwe dame bezoek zijn er enkel gevoelens aan mijn generaaltje.

Ik heb gevoelens voor mijn vaste DVP's en dat is ook wat ik zoek. Ik zie ze graag en het is wederzijds (tenminste van 1 ben ik zeker) Zonder gevoelens is het geen geslaagde afspraak (buiten dringende behoefte van mijn jongeheer)

Daar ík enkele vaste dames heb waar ik een band mee heb zijn er wel " vriendschappelijke gevoelens ". In de zin van blij je terug te zien en te voelen.
Als ik sporadisch een voor mij nieuwe dame bezoek zijn er enkel gevoelens aan mijn generaaltje.
Ik had het zlef niet beter kunnen verwoorden, dit geldt ook zo voor mij. En vriendschappelijke gevoels houd dan ook in dat er best eens iets buiten een date om kan, keer een terrasje doen ofzo, gewoon om dat ik ze dat wel gun want veel liefde krijgen de meeste dvp's niet echt. Gewoon een keer ze laten blijken dat ze er ook toe doen.

Hoe gaan jullie om met gevoelens als jullie een dvp bezoeken staan jullie open om gevoelens te krijgen voor een dvp of gaat het alleen puur om de seks?
Ik als dame van plezier met 7 jaar ervaring
Kan ik zeggen dat de meeste mannen vanuit lust besluiten om de dvp te bezoeken.
Uit eigen ervaring zeg ik als je als dvp werkt en er voor kan zorgen dat hij geniet en na zijn bezoek met een lach op zijn gezicht vertrekt doe je het goed maar als jij als dvp in dat moment ook zelf kan genieten en hem dat laat horen en merken je gegarandeerd er een vaste klant bij hebt.
Ik ben bij mijn klanten altijd heel duidelijk en direct.
Heb een man, heb een gezin, hou van sex en doordat mijn man het goed en zelfs geil vind dat ik als dvp werk kan ik dan ook echt genieten met de klanten waarbij die klik er is.
Dat is op wat voor manier dan ook altijd een sexuele lustige klik. Ja sommige klanten zie je graag snel weer komen maar als ze niet terug komen is dat net zo prima.
Ben benieuwd wat jullie van mijn bericht vinden aangezien ik de vraag heb beantwoord als dvp met 7 jaar ervaring.

e gaan jullie om met gevoelens als jullie een dvp bezoeken staan jullie open om gevoelens te krijgen voor een dvp of gaat het alleen puur om de seks?

Ik als dame van plezier met 7 jaar ervaring
Kan ik zeggen dat de meeste mannen vanuit lust besluiten om de dvp te bezoeken.
Uit eigen ervaring zeg ik als je als dvp werkt en er voor kan zorgen dat hij geniet en na zijn bezoek met een lach op zijn gezicht vertrekt doe je het goed maar als jij als dvp in dat moment ook zelf kan genieten en hem dat laat horen en merken je gegarandeerd er een vaste klant bij hebt.
Ik ben bij mijn klanten altijd heel duidelijk en direct.
Heb een man, heb een gezin, hou van sex en doordat mijn man het goed en zelfs geil vind dat ik als dvp werk kan ik dan ook echt genieten met de klanten waarbij die klik er is.
Dat is op wat voor manier dan ook altijd een sexuele lustige klik. Ja sommige klanten zie je graag snel weer komen maar als ze niet terug komen is dat net zo prima.
Ben benieuwd wat jullie van mijn bericht vinden aangezien ik de vraag heb beantwoord als dvp met 7 jaar ervaring.

e gaan jullie om met gevoelens als jullie een dvp bezoeken staan jullie open om gevoelens te krijgen voor een dvp of gaat het alleen puur om de seks?
Welkom hier, Hettie!

Hoe gaan jullie om met gevoelens als jullie een dvp bezoeken staan jullie open om gevoelens te krijgen voor een dvp of gaat het alleen puur om de seks?
Ik ga voor de seks. De rest interesseert me niet. Ik ben niet op zoek naar een relatie. Even los van dat als ik dat wel zou zijn, ik die niet in het bordeel zou gaan zoeken.

Een babbeltje met een dvp? Ja, dat doe ik uiteraard wel. Vaak vooral beleefdheid, niet dat haar sores me echt interesseren. Het gaat er vaak ene oor in en het andere vrijwel meteen weer uit.

Natuurlijk ga je bij een dvp langs voor seks, maar voor mij hoort een leuk praatje voor en na, er zeker bij. Gevoelens of dit nu van lust is, en/of gevoel van 'ik mag jou graag' tillen voor mij de hele date naar een hoger level.

Wat ik niet zoek, is dat dame in mijn hoofd blijft zitten. Dit bij 2 dames gehad bij het heropstarten van de hobby na einde van mijn relatie. Kwam denk ik ook wel door stuk ervaring nog te missen.

Inmiddels acht ik de kans stuk kleiner dat ik hier nog tegenaan loop. Is ook de ervaring die er inmiddels wel is. Vind geweldig even leuke tijd te hebben met een mooie dame, en oh zeker mag ze me gek maken, graag zelfs! Maar zodra ik weer buiten sta, koppie erbij houden :)

doordat mijn man het goed en zelfs geil vind dat ik als dvp werk kan ik dan ook echt genieten met de klanten waarbij die klik er is
Lekker. Op dit moment denk ik wel eens bij mijzelf. Ik zou best een dvp als relatie willen, ik wordt namelijk ook heel geil als ik weet dat ze iedere dag geniet van geneukt worden en dan daarna lekker met mij gaat neuken.

hoe gaan jullie om met gevoelens als jullie een dvp bezoeken staan jullie open om gevoelens te krijgen voor een dvp of gaat het alleen puur om de seks?
Niet alleen om de sex.

Het zegt niet altijd iets maar de tekst in de advertentie is voor mij al de eerste indruk en een indicatie of er een klik zou kunnen komen. Zinnen als "ik ben zo geil, slet dit of dat en m'n kut is zo nat" in de titel, skip ik snel.

Tot nu toe heb ik alleen maar heel positieve ervaringen gehad. Ik heb het dan over 4 verschillende dames die ik ooit heb bezocht. Ik ben dus misschien wat afwijkend in mijn wandelgedrag want als die klik er is kom ik graag terug bij de desbetreffende dame.

Gevoelens, alleen vriendschappelijk, naast de sex ook een praatje over van alles, werk familie, hobbies en natuurlijk de vraag wat zij zelf fijn vindt om te doen tijdens onze date.

(ben ik de enige die nieuwsgierig snel even op de naam Hettie heeft gezocht op Kinky, SJ en RL, 🤭)

Het zegt niet altijd iets maar de tekst in de advertentie is voor mij al de eerste indruk en een indicatie of er een klik zou kunnen komen. Zinnen als "ik ben zo geil, slet dit of dat en m'n kut is zo nat" in de titel, skip ik snel.

Tot nu toe heb ik alleen maar heel positieve ervaringen gehad. Ik heb het dan over 4 verschillende dames die ik ooit heb bezocht. Ik ben dus misschien wat afwijkend in mijn wandelgedrag want als die klik er is kom ik graag terug bij de desbetreffende dame.

Gevoelens, alleen vriendschappelijk, naast de sex ook een praatje over van alles, werk familie, hobbies en natuurlijk de vraag wat zij zelf fijn vindt om te doen tijdens onze date.
...

Welkom Hettie!
Mooi uitgelegd de gang van zaken bij je/jullie.
Wat ik me dan nog afvraag, geen dvp zijnde, heb je dan nog wel zin om thuis dingen met je man te doen op seksueel vlak? Vagina verdient ook beetje rust denk ik? Geen idee hoe het werkt hoor. Maar als ik 3 uur lang onder handen genomen ben dan heeft het toch ff een dag of 2 nodig om tot rust te komen haha.

Voor mij is het meer alles eromheen; een vluggertje waarbij de dame me in sneltreinvaart tot een hoogtepunt zal helpen is aan mij net besteed.
Aangeraakt worden en haar aanraken is wezenlijk onderdeel van het verhaal, als de dame (zoals bij één afspraak) het niet toestaat dat ik haar borsten aanraak is voor mij de ontmoeting al een heel stuk minder geslaagd.
Omgekeerd; als de dame zin heeft om op mij los te gaan (lees: zelf een hoogtepuntje bereiken) telt dat zeker mee in de beleving.

Ik wil alleen het gevoel hebben dat ik als klant welkom ben om samen met haar mijn geile lusten te botvieren en mijn behoeften te bevredigen; napraatje is wel leuk tijdens het aankleden anders is het zo ongemakkelijk stil maar voor de rest interesseert het me eigenlijk weinig bij de meeste dvp's om heel eerlijk te zijn. Uitzonderingen daargelaten.

Terug
Bovenaan Onderaan