Dat is hoe ik er ook in sta.Als ik een dame leuk vind kom ik daar vaker en onstaat er een gevoel van 'elkaar graag zien' en dat is wat ik zoek.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is hoe ik er ook in sta.Als ik een dame leuk vind kom ik daar vaker en onstaat er een gevoel van 'elkaar graag zien' en dat is wat ik zoek.
Ja ik snap je helemaalVoor mij is het meer alles eromheen; een vluggertje waarbij de dame me in sneltreinvaart tot een hoogtepunt zal helpen is aan mij net besteed.
Aangeraakt worden en haar aanraken is wezenlijk onderdeel van het verhaal, als de dame (zoals bij één afspraak) het niet toestaat dat ik haar borsten aanraak is voor mij de ontmoeting al een heel stuk minder geslaagd.
Omgekeerd; als de dame zin heeft om op mij los te gaan (lees: zelf een hoogtepuntje bereiken) telt dat zeker mee in de beleving.
Ja ik snap jeNiet alleen om de sex.
Het zegt niet altijd iets maar de tekst in de advertentie is voor mij al de eerste indruk en een indicatie of er een klik zou kunnen komen. Zinnen als "ik ben zo geil, slet dit of dat en m'n kut is zo nat" in de titel, skip ik snel.
Tot nu toe heb ik alleen maar heel positieve ervaringen gehad. Ik heb het dan over 4 verschillende dames die ik ooit heb bezocht. Ik ben dus misschien wat afwijkend in mijn wandelgedrag want als die klik er is kom ik graag terug bij de desbetreffende dame.
Gevoelens, alleen vriendschappelijk, naast de sex ook een praatje over van alles, werk familie, hobbies en natuurlijk de vraag wat zij zelf fijn vindt om te doen tijdens onze date.
(ben ik de enige die nieuwsgierig snel even op de naam Hettie heeft gezocht op Kinky, SJ en RL,)
Ik denk er zeker zo over en kom daarom maar bij een beperkt aantal dames.Ja ik snap je helemaal
Ja ik snap je
Ik denk als je als man bij een dvp komt wil je geen standaard programma van dvp ervaren maar wil je die menselijkheid voelen.
Maar zo denk ik er over, weet niet of dat de heren er echt zo over denken.
Is mooi om even gezien te worden. Als het dan ook van twee kanten 'losgaat', dan heb je een topdate.Ik denk als je als man bij een dvp komt wil je geen standaard programma van dvp ervaren maar wil je die menselijkheid voelen.
HiWelkom Hettie!
Mooi uitgelegd de gang van zaken bij je/jullie.
Wat ik me dan nog afvraag, geen dvp zijnde, heb je dan nog wel zin om thuis dingen met je man te doen op seksueel vlak? Vagina verdient ook beetje rust denk ik? Geen idee hoe het werkt hoor. Maar als ik 3 uur lang onder handen genomen ben dan heeft het toch ff een dag of 2 nodig om tot rust te komen haha.
Ik denk als je als man bij een dvp komt wil je geen standaard programma van dvp ervaren maar wil je die menselijkheid voelen.
Maar zo denk ik er over, weet niet of dat de heren er echt zo over denken.
Ja het is lastig want je kiest op basis van stukje tekst en of op foto's een dvp uit maar dat is geen garantie voor een fijne ervaring zowel voor de man als voor dvp nietIk denk er zeker zo over en kom daarom maar bij een beperkt aantal dames.
Ben ik met je eensIs mooi om even gezien te worden. Als het dan ook van twee kanten 'losgaat', dan heb je een topdate.
Daar omschrijf je het heel aardig mee; in plaats van als een acteur te horen krijgen dat je nog zoveel minuten hebt tot het hoogtepunt geeft een uur tenminste de gelegenheid om in een ontspannen tempo alles te ondergaan.Mijn ervaring is als een man 1 uur of meer betaald voor een dvp wil hij de tijd hebben om relaxed te kunnen genieten.
Maar wil niet zeggen dat het altijd zo is alleen ik heb daar geen andere ervaringen mee