Welk excuus gebruik jij thuis?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik gebruik geen smoesjes thuis.
Ik ben van mening in een relatie ga je niet naar een andere dame toe voor seks.
Of je moet er onderling goede afspraken over hebben gemaakt, maar ik hou het dan toch liever bij de vrouw waarmee ik een relatie heb :)
 
Ik gebruik geen smoesjes thuis.
Ik ben van mening in een relatie ga je niet naar een andere dame toe voor seks.
Of je moet er onderling goede afspraken over hebben gemaakt, maar ik hou het dan toch liever bij de vrouw waarmee ik een relatie heb :)

Maar je hebt 17 recensies geschreven? Hoe moet ik dat rijmen met wat je hierboven schrijft?

Of zijn die uit je vrijgezellentijd?
 
Ik heb genoeg momenten in de week dat ik na werk ergens an kan wippen.
Veel afspraken in het westen en zuiden van Nederland. Ben nooit op vaste tijden thuis. Op het werk vinden ze het dus ook niet gek als ik een keer om 1400 weg ga voor een "afspraak". Ben blij met mijn vrije werk voor meerdere redenen dus. 😉
 
Toen ik nog bij mijn ouders woonde ging ik gewoon als hun een avond weg waren. Of nadat ik bij vrienden was geweest. Nooit een excuus hoeven bedenken.
Nu woon ik lang alleen, dus nog makkelijker.
 
Niet dat ik er zelf echt problemen mee heb thuis maar ik vraag me wel af welke creative excuses jullie hebben om ineens 's avonds te gaan wandelen?
Zelf ben ik van de classic "drinken met een buddy".
Ik ga nooit in de avond opeens het huis uit. Mijn vrouw weet dat ik af en toe naar een dvp ga. Vindt ze geen probleem. Ze mag van mij ook een encounter hebben met een andere pik zo af en toe, maar dat wil ze niet. En ook dat mag. Beetje vrijheid en begrip tov elkaar en dan heb je gewoon een top leven, voor en met elkaar.
 
Vaak zeg ik haar :

* Ik ga eten met collegas (ze kent mijn vrienden, maar niet mijn collegas). De restaurant is nog niet gekozen. Eerst ga we iets drinken, daarna zullen we zien. - Zo kan ze mij niet bellen naar de onbekende restaurant...

* Ik moet naar de universitaire bibliotheek gaan (geopend tot 22u00), om informatie te vinden voor mijn projekt (niet alles is op Internet). Vaak kom ik terug terug de volgende dag vòòr het ontbijt, met de excuus van na het slapen op de sofa van een zuip-vriend die ze niet kent, en dus kan niet bellen...

* Dom is ze niet. - Vaak, herinert ze mij, mijn zakje te nemen, in geval van hoge acolhol consumptie, zodat ik op plaats de nacht kan blijven..., en zo heeft ze een rustige nacht, zonder mij te moeten vertellen dat ze van een hoofdpijn lijdt...

* Wat ze doet, of niet, gedurende de nacht dat ze vermoed dat ik niet zal terugkomen vòòr het ontbijt, is haar vrijheid...

(glimlach)
 
Laatst bewerkt:
Hoort misschien onder de rubriek humor. 3 vrienden aan de toog bespreken "bedriegen". No 1 vermoedt dat zijn vrouw hem bedriegt met voetballer. Waarom? "Ik heb hem niet gezien maar er stonden voetbalschoenen in de kast en ik voetbal niet". No 2 hetzelfde verhaal maar ditmaal met een golfer. No 3 vermoedt dat zijn vrouw hem bedriegt met een paard. Waarom? "Ik kwam thuis en er lag een jockey onder mijn bed"
 
Terug
Bovenaan Onderaan