Welk excuus gebruik jij thuis?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mir

Vaste klant
103
16/07/23
139
6
Niet dat ik er zelf echt problemen mee heb thuis maar ik vraag me wel af welke creative excuses jullie hebben om ineens 's avonds te gaan wandelen?
Zelf ben ik van de classic "drinken met een buddy".
 
Er is altijd wel een uurtje waarin ik thuis niet gemist word. Afgelopen dinsdag bijvoorbeeld had ik een cursus van mijn werk. Ik ben anderhalf uur eerder vertrokken om via mijn favoriete dvp naar de cursus te gaan.

Ik had die dag alleen lekker geneukt, maar ook nog wat geleerd.
 
heb meetings in het hele land, ze weet nooit hoe laat die gedaan zijn.
Of ik heb zogezegd nog een zakendiner.
Als ik een buitenland trip heb en de nood is hoog als daar niks te beleven was dan heeft mn vlucht wat vertraging of mn bagage kwam te laat.
In het weekend doe ik wel eens een rommelmarkt, daar ben ik meestal niet heel lang
 
heb meetings in het hele land, ze weet nooit hoe laat die gedaan zijn.
Of ik heb zogezegd nog een zakendiner.
Als ik een buitenland trip heb en de nood is hoog als daar niks te beleven was dan heeft mn vlucht wat vertraging of mn bagage kwam te laat.
In het weekend doe ik wel eens een rommelmarkt, daar ben ik meestal niet heel lang
Ik weet uit ondervinding vroeg of laat loop je tegen de lamp , is het dat dan allemaal waard geweest , ik heb dat ook gedaan , en de gevolgen zijn huis verkopen en een berg misère , dus denk maar eens goed na ,dan maar te zwijgen als er kinderen bij zijn . nu heb ik een losse partner die weet wat ik doe maar trouwen doe ik nooit meer en praat met de dame over alles .
 
Ik weet uit ondervinding vroeg of laat loop je tegen de lamp
Ik doe het al meer dan 20jaar zo. Doe het ook niet wekelijks. En heb in het echt ook zakendiners en vergaderingen die uitlopen zonder dat ik daarbij scheefpoep.
Vaak heb ik ook geen uitvlucht nodig om er eens tussen uit te zijn. Ik werk enkel op weekdagen tijdens de kantooruren, mijn vrouw in shifts en ook in het weekend.

Maar je hebt zeker gelijk, er is een groot risico om tegen de lamp te lopen en kan me de miserie heel goed voorstellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan