Dit klinkt als een tijdloze wip.Achter blijven haken tijdens een dvp-bezoek? Dat moet een wild avontuurtje zijn geweest!Misschien toch maar die zandloper meenemen
...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit klinkt als een tijdloze wip.Achter blijven haken tijdens een dvp-bezoek? Dat moet een wild avontuurtje zijn geweest!Misschien toch maar die zandloper meenemen
...
Sowieso heb ik een hekel aan dames, die een timer gebruiken.Het fairste was mijn eeste dvp ooit. Die starte een timer op haar gsm eens ze naakt op het bed lag. Fair voor haar en mij.
Voorts ben ik geen klok kijker ik vraag soms wel eens tussen de rondes of naar het einde van de date hoeveel tijd er nog is.
Eens ik buiten ben kijk eens hoelang ik binnen was. Dat steekt niet op 5 min maar meer moet het niet zijn.
Waarom? Fair voor beideSowieso heb ik een hekel aan dames, die een timer gebruiken.
Het wachten is tot iemand zich meld met de mededeling dat hij een Greubel Forsey draagt en naar de tippelzone gaat...De allerduurste Phillipe Patek, en dan sta ik bij de ramen en probeer er nog een tientje van de prijs af te troggelen.
Ze hakken je hand ervoor af denk ik.Het wachten is tot iemand zich meld met de mededeling dat hij een Greubel Forsey draagt en naar de tippelzone gaat...