Welk horloge draag jij tijdens je bezoek aan een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Welk horloge draag jij tijdens je bezoek aan een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    68
Geen horloge.

Wel maak ik vaak een screenshot van mijn phone als ik binnenkom, en ook weer eentje als ik naar buiten loop. Zo kan ik zien hoe lang het feestje geduurd heeft.

Tijdens het bezoek houdt de dvp de tijd wel in de gaten 🙂, en hoe ze daar mee omgaat bepaalt mede of ik bij haar terug zal komen.

Het fairste was mijn eeste dvp ooit. Die starte een timer op haar gsm eens ze naakt op het bed lag. Fair voor haar en mij.

Voorts ben ik geen klok kijker ik vraag soms wel eens tussen de rondes of naar het einde van de date hoeveel tijd er nog is.

Eens ik buiten ben kijk eens hoelang ik binnen was. Dat steekt niet op 5 min maar meer moet het niet zijn.

In mijn werk is het verdienmodel mijn expertise en niet de tijd dat ik ergens mee bezig ben. Wat ik wil zeggen, ik betaal een DVP voor lekkere sex. Natuurlijk wil ik dat de dame tijd voor mij neemt en aandacht heeft voor mijn wensen. Maar ik ga zeker niet op de tijd letten.

Het fairste was mijn eeste dvp ooit. Die starte een timer op haar gsm eens ze naakt op het bed lag. Fair voor haar en mij.

Voorts ben ik geen klok kijker ik vraag soms wel eens tussen de rondes of naar het einde van de date hoeveel tijd er nog is.

Eens ik buiten ben kijk eens hoelang ik binnen was. Dat steekt niet op 5 min maar meer moet het niet zijn.
Sowieso heb ik een hekel aan dames, die een timer gebruiken.

Ik draag geen horloge.

Ik bekijk altijd buiten pas hoelang ik binnen ben geweest. Komt toch regelmatig voor dat dat maar 50 minuten waren. Blijkbaar denken ze dat je een kwartier nodig hebt om je aan te kleden. Als het dan echt heel goed was wil ik misschien nog wel eens terug komen, maar bij middelmatigheid zeker niet.

Als een dame het echt te bont maakt haal ik op theatrale wijze mijn telefoon tevoorschijn, toon haar het beeldscherm, met mijn vinger wijzend op het klokje, terwijl ik haar al hoofdschuddend een misnoegde blik toewerp.

Maar meestal ziet ze het dan niet eens omdat haar eigen telefoon alle aandacht opeist.
Daar kom ik dus nooit meer terug. 😜

Ik doe mijn horloge ook altijd af en vertrouw erop dat de dame de tijd in de gaten houdt. Meestal staat de klok ook wel in het zicht en kijk ik soms tussendoor mee. Maar meestal is het: zij "Het is bijna tijd, schat!" en ik "Nee he, nu al...."

Het allermooist is natuurlijk als een dame zelf de tijd helemaal vergeet. Maar anders vind ik het wel zo prettig als ze aangeeft dat er nog tien minuten op de klok staan, en vraagt hou je die zou willen invullen.

Bij een goeie klik blijf ik het liefst nog 10 min naknuffelen. Bij een middelmatige soms nog een hj, of ik hou het zelf voor gezien.

ik doe mijn horloge altijd af. Dames hebben meestal / bij mij altijd een timer op de telefoon die 50 minuten na binnenkomst afgaat.
Dan is er nog 10 minuten over.
Is prima voor mij.

Gedoe over tijd heb ik nooit. Ik lees hier ook verhalen dat ik denk: als je in dat scenario terecht komt is er van enig plezier geen sprake meer.

Smartwatch die ik op vliegtuigstand zet als ik zelf de tijd niet kan bijhouden, dan krijg ik stress. Al een paar gehad dat ze mijn pols draaien en zeggen: "Bijbetalen of er een eind aan breien."

Ik draag geen horloge, wat ik wel ooit meemaakt,was in Hoogezand-Sappemeer.
Een 25 jaar terug. Ik had gebeld,en de telefoniste zei dat de dame te laat was. Ze zegt: ze is onderweg,dus kom alvast maar.
Ik de flat in,doorverwezen naar slaapkamertje. En maar wachten.
Zonder horloge.
Voor mn gevoel kwam 20 minuten later de dame hijgend binnen,ze had thuis gedoucht en moest direkt komen werken.
Dus had ze extra snel gefietst.
Had 45 minuten afgesproken.
Hele fijne tijd gehad,met een stevige roodharige dame,van begin 20. Super!
Echt girl next door ervaring,en beide genoten.

Na 40 minuutjes werd er netjes op de deur geklopt, nok nok. Jullie hebben nog 5 minuutjes, of wilt u verlengen?

Op zich een persoonlijke benadering, en ook nog nooit weer zoiets meegemaakt🤣

De dame had ik graag nog eens bezocht maar kwam helaas de maand erna nooit meer online.

Terug
Bovenaan Onderaan