Welk horloge draag jij tijdens je bezoek aan een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Welk horloge draag jij tijdens je bezoek aan een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    154
Leuk je verhaaltje over je horloge-verzameling, maar daar ging de vraag niet over. Zoals ik ook al in bericht #116 schreef, was de vraagstelling erg onduidelijk en ging het eigenlijk om de vraag: Hoe houdt je de tijd in de gaten waarvoor je betaald hebt? Oftewel, ben je een klokkenkijker?
Geen dank het is idd een prachtige collectie! Zag idd. dat mijn laatste zin omtrent gebruik maken van horloges voor het wandelen niet was meegenomen bij de reactie. Ergo, door mijn drukke agenda maak ik wel gebruik van mijn horloge/klokkijken tijdens het bezoeken van DVP's anderzijds ook om de tijd in de gaten te houden of de desbetreffende dame niet de afgesproken tijdsduur volmaakt.

Ik heb een betere hoeveel heb je op de bank.

persoonlijk ben ik van het gedacht als een persoon kijkt naar wat voor horloge je om je pols hebt ofz. Loop verder die is niet geintresseerd in jou als persoon.

DVPs zijn alleen in je geïnteresseerd als je betaald als cliënt dat lijkt mij evident, natuurlijk afhankelijk van hoe goed hun service is kunnen ze de illusie wekken dat ze "echt of oprecht" interesse in de cliënt hebben. Het dragen van bepaalde accessoires zoals horloges kan helpen om de interesse bij de DVP te vergrootten.

DVPs zijn alleen in je geïnteresseerd als je betaald als cliënt dat lijkt mij evident, natuurlijk afhankelijk van hoe goed hun service is kunnen ze de illusie wekken dat ze "echt of oprecht" interesse in de cliënt hebben. Het dragen van bepaalde accessoires zoals horloges kan helpen om de interesse bij de DVP te vergrootten.
Maar dan nog heeft ze geen intresse in jou maar in die horloge of andere accessoire(s). Omdat ze van uit gaat amai die kan hem dat permitteren, daar zit er geld.

Ik ben ook van het stapunt iedereen kan zich een dure horloge betalen. De vraag is enkel heb kan je dat geld missen en vind je dat het waard? En des noods zie je het zitten om daar voor even droog brood te eten.

Terug
Bovenaan Onderaan