Ik heb een dame eeneeneen dan kijken we samen naar mijn hartslagAltijd een Apple-watch en die zet ik op coretraining. En achteraf bekijk ik het hartslag diagram. En dat varieert sterk met de ervaring die de dienstdoende DVP biedt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb een dame eeneeneen dan kijken we samen naar mijn hartslagAltijd een Apple-watch en die zet ik op coretraining. En achteraf bekijk ik het hartslag diagram. En dat varieert sterk met de ervaring die de dienstdoende DVP biedt.
Ik zou willen zeggen stompzinnig. Maar blijkbaar vind het toch wel vermakelijk gezien ik hier nu alweer rondhang.Nee
Wat vinden jullie van alle polls op dit forum ?
AltijdGenieten jullie nog wel van de sex zelf? Al die aandacht voor mijn inziens onzinnige bijzaken, omg
Geen dank het is idd een prachtige collectie! Zag idd. dat mijn laatste zin omtrent gebruik maken van horloges voor het wandelen niet was meegenomen bij de reactie. Ergo, door mijn drukke agenda maak ik wel gebruik van mijn horloge/klokkijken tijdens het bezoeken van DVP's anderzijds ook om de tijd in de gaten te houden of de desbetreffende dame niet de afgesproken tijdsduur volmaakt.Leuk je verhaaltje over je horloge-verzameling, maar daar ging de vraag niet over. Zoals ik ook al in bericht #116 schreef, was de vraagstelling erg onduidelijk en ging het eigenlijk om de vraag: Hoe houdt je de tijd in de gaten waarvoor je betaald hebt? Oftewel, ben je een klokkenkijker?
Ik heb altijd mijn junghans pendule me met slag op heel uur en half uur wel handigMan out of time
Ik heb mijn zandloper mee
Niet erg handig
Ik heb een betere hoeveel heb je op de bank.
persoonlijk ben ik van het gedacht als een persoon kijkt naar wat voor horloge je om je pols hebt ofz. Loop verder die is niet geintresseerd in jou als persoon.
Maar dan nog heeft ze geen intresse in jou maar in die horloge of andere accessoire(s). Omdat ze van uit gaat amai die kan hem dat permitteren, daar zit er geld.DVPs zijn alleen in je geïnteresseerd als je betaald als cliënt dat lijkt mij evident, natuurlijk afhankelijk van hoe goed hun service is kunnen ze de illusie wekken dat ze "echt of oprecht" interesse in de cliënt hebben. Het dragen van bepaalde accessoires zoals horloges kan helpen om de interesse bij de DVP te vergrootten.