welk privehuis raden jullie aan

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

frankievdv

Newbie
4
12/08/21
0
Hoi allemaal,

Heb laatst voor het eerst thuisontvangst gedaan en wat viel dat tegen, in een goedkoop flatje naar een kamer begeleid (terwijl er ook nergens volgens mij een gast in dat huis was), totaal niet op mijn gemak en mijn piemel had er dus ook geen zin in :)

Nu denk ik dat een privehuis toch meer iets voor mij is, ik woon wel meer in het oosten, welke privehuis (of privehuizen) zouden jullie aanraden? Ik zat zelf te kijken naar club de villa omdat ik woon in de buurt van Apeldoorn, maar prijs is relatief hoger en de fotos op de website niet per se veel beter dan andere privehuizen.

Kan iemand mij raadgeven? Van thuisontvangst ben ik wel afgestapt ook al leek me dat makkelijker.

Thanks!
 
In Apeldoorn zou ik naar Huize Fleur Kweekweg 10 gaan.


Persoonlijk erg genoten met/van Cindy.

Dichterbij dan Utrecht kun je goed terecht in Amersfoort bij House of Dreams.

 
Huize Fleur in Apeldoorn. Top DVP's zijn Sabine, Cindy, Daisy en Amber.
Daar is het gewoon goed.

Wil je echt topkwaliteit, kies dan voor House of Dreams in Amersfoort (best te doen vanuit Apeldoorn). Daar zijn voor mij de toppers: Lieve, Esmee, Lola, Isabel. Op citygirl.nl staan uitgebreide recensies.

Wil je verder tijden dan is La Cloche in Utrecht een huis met toppers: Romy, Roxy, Cynthia. Zie ook citygirl.nl.

Bij La Cloche en House of dreams betaal je voor bepaalde zaken extra. Extra's zijn: tongzoenen, beffen, pijpen zonder condoom (eventueel klaarkomt de mond), anaal.
 
Prive 2000 in Apeldoorn
Goedkoopste privehuis in NL, en was net onder renovatie(maar heb ik nog niet mezelf gezien).
Dames zijn ouder en niet "top model", maar ik was met Saskia een keer en het was prima.
Zoek je iets "beter" Huize Fleur of een andere privehuis zijn een beter keus.
 
er is een nieuwere ontwikkeling waarbij sommige bordelen "FKK" (een niet-vakgebonden term) in hun naam gebruiken (betreurenswaardig, naar mijn mening). Dit is natuurlijk een heel ander soort "club", aangezien nudisme expliciet niet-seksueel is (naaktheid volledig van seksualiteit tracht te scheiden)
 
//Mod edit:
Reactie aangepast nav forumregels:

Reclame strikt verboden!
In berichten op ons forum is reclame (ook negatieve "reclame"), zonder uitdrukkelijke toestemming van de forumleiding, strikt verboden! Eveneens verboden is het via PB "spammen" van gebruikers!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
House of Dreams kom ik erg graag. Gereserveerd voor paar uurtjes aankomende zaterdag bij Angelique. Angelique en Lieve zijn mij favorieten bij H.o.D. en bij Park 118 Kimberly en bij La Cloche Bella en Emma en bij Utrecht Prive Vleutenseweg - Didi een mooie Marokkaanse Jongedame en Nieuw voor mij 😘
 
Hoe werkt het trouwens bij zo een privehuis?

Is het mogelijk om een afspraak te maken of moet je gewoon geluk hebben dat de dame op dat moment niet bezet is..
Bij Casa Cherda in Den Haag kan je vooraf een afspraak maken
Of de dames worden aan je voorgesteld in de gang en je maakt een keuze en gaat dan naar een kamer
Je kan daar ook kiezen voor de huiskamer
Je krijgt dan een badjas en je mag daar zo lang blijven als je wilt
Daar kan je dan een keuze maken uit de aanwezige dames
 
Hoe werkt het trouwens bij zo een privehuis?

Is het mogelijk om een afspraak te maken of moet je gewoon geluk hebben dat de dame op dat moment niet bezet is..

Als je een specifieke dame wilt is een afspraak maken een goed idee.
Ik doe dat zelf kort tevoren (reistijd + kleine marge) . Doe je het langer tevoren, bevestig dan nog even voor vertrek dat de afspraak er (nog) in de agenda staat, dat je gaat komen - en of de dame er ook is.

Sommige dames zijn vrij wispelturig in hun aanwezigheid, en niet alle huizen updaten dan de website . Een klant met staande afspraak bellen dat dame niet gekomen is zullen ze zelden of nooit doen .

Ook met afspraak vraag ik vaak even een voorstelrondje van dames die er op dat moment ook zijn - zeker omdat sommigen niet met foto op de site staan, en ik dan een beeld krijg of ik die de volgende keer wil reserveren.

Ga je op de bonnefooi, dan worden de op dat moment beschikbare dames aan je voorgesteld , en kies je er een. Of bedank je en zeg je dat je type er helaas niet tussen zat.
Heb je echt pech en kom je op moment dat er niemand beschikbaar is - dat kan ook. Misschien kun je wachten totdat de eerstvolgende klaar is.

Veel privehuizen hebben een apart kamertje waar je wacht en de dames komen om zich voor te stellen.
Sommige hebben een soort van "huiskamer" waar je ook andere klanten tegen kunt komen (bv DS in Den Haag) om te wachten en kennis te maken met de dames .
Vaak is het wel op de site van het huis te vinden hoe een bezoek gaat, en anders in de recensie sectie onder "<privehuis> algemeen "

Heb je een keus gemaakt dan betaal je daarna meteen voor de afgesproken tijd aan de gastvrouw/gastheer.
Dan neemt de dame je mee naar de kamer.

Extras bovenop het standaardpakket betaal je op de kamer aan de dame zelf .
Welke extras een dame wil doen hangt af van de dame en de klant (hygiene, klik)
 
Als je een specifieke dame wilt is een afspraak maken een goed idee.
Ik doe dat zelf kort tevoren (reistijd + kleine marge) . Doe je het langer tevoren, bevestig dan nog even voor vertrek dat de afspraak er (nog) in de agenda staat, dat je gaat komen - en of de dame er ook is.

Sommige dames zijn vrij wispelturig in hun aanwezigheid, en niet alle huizen updaten dan de website . Een klant met staande afspraak bellen dat dame niet gekomen is zullen ze zelden of nooit doen .

Ook met afspraak vraag ik vaak even een voorstelrondje van dames die er op dat moment ook zijn - zeker omdat sommigen niet met foto op de site staan, en ik dan een beeld krijg of ik die de volgende keer wil reserveren.

Ga je op de bonnefooi, dan worden de op dat moment beschikbare dames aan je voorgesteld , en kies je er een. Of bedank je en zeg je dat je type er helaas niet tussen zat.
Heb je echt pech en kom je op moment dat er niemand beschikbaar is - dat kan ook. Misschien kun je wachten totdat de eerstvolgende klaar is.

Veel privehuizen hebben een apart kamertje waar je wacht en de dames komen om zich voor te stellen.
Sommige hebben een soort van "huiskamer" waar je ook andere klanten tegen kunt komen (bv DS in Den Haag) om te wachten en kennis te maken met de dames .
Vaak is het wel op de site van het huis te vinden hoe een bezoek gaat, en anders in de recensie sectie onder "<privehuis> algemeen "

Heb je een keus gemaakt dan betaal je daarna meteen voor de afgesproken tijd aan de gastvrouw/gastheer.
Dan neemt de dame je mee naar de kamer.

Extras bovenop het standaardpakket betaal je op de kamer aan de dame zelf .
Welke extras een dame wil doen hangt af van de dame en de klant (hygiene, klik)
Thx voor de uitleg, waardeer t enorm.
Wil niet zo een plek bezoeken zonder enige kennis vd gang van zaken

Wachten tot de dame klaar gaat m niet worden. Ben bewust dat ik niet de enige ben maar hoef t liefst geen mede wandelaars te zien🤣

Ook het uitkiezen alsof ik boodschappen aan t doen ben lijkt me niks, dus denk dat ik in de komende weken ergens gewoon een afspraak maak en als de dame alsnog niet komt opdagen dat k er vandoor ben.
 
Thx voor de uitleg, waardeer t enorm.
Wil niet zo een plek bezoeken zonder enige kennis vd gang van zaken

Wachten tot de dame klaar gaat m niet worden. Ben bewust dat ik niet de enige ben maar hoef t liefst geen mede wandelaars te zien🤣

Ook het uitkiezen alsof ik boodschappen aan t doen ben lijkt me niks, dus denk dat ik in de komende weken ergens gewoon een afspraak maak en als de dame alsnog niet komt opdagen dat k er vandoor ben.

Altijd goed om je voor te bereiden voor eerste keer dingen.

Als je op de dag zelf je afspraak maakt zit het haast altijd wel goed . Maar een aantal dagen vooruit heeft wel een risico dat de planning anders gelopen is .
Ik zou je echt wel aanraden om - ook met een afspraak - te vragen of je even voorgesteld mag worden bij de andere dames, of tevoren of na afloop.

Het gaat heel snel (ze loopt binnen, "ik ben <sharon/anita/mila>" en bijna meteen weer door - maar je zult toch zien dat je bij sommige een idee hebt "ja lijkt me een leuke meid" en bij andere "haar zie ik niet zo zitten" - en misschien anders dan je op basis van foto of beschrijving van de site gedacht had.
 
Ik ben alleen bij House of Dreams, Amersfoort Prive, Dynamite Prive, Utrecht Prive en La Cloche geweest.

Utrecht Prive 1 keer geweest. Zeer leuke dame,aar geen reden om terug te keren.

Bij Dynamite Prive zijn de prijzen lager, maar moet je maar zien wie er aanwezig is.

House of dreams en La Cloche onderscheiden zich met een professionele website met up to date foto's en anders goede beschrijvingen van de dames.

Bij Amersfoort Prive is het pluspunt dat op de homepage goed wordt aangegeven wie er op dat moment aanwezig is. (dikgedrukt)

Zo heeft elke privehuis haar plus en minpunten.

Ze hebben allemaal een goede sfeer voor een perfecte date met een dame naar keuze
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan