Algemeen Huize Sandra Breda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vroeger vaste klant maar al lang niet geweest.
Het is hit en miss daar, zelfs met iemand waar je de vorige keer wel goede ervaring mee hebt.

- Emma is type bimbo, best wel lekker qua uiterlijk maar service is wel echt slecht
- Steffie is nederlands girlnextdoor type, service.. zo zo..
- Nathalie zou in vorige leven een model kunnen zijn.. Dwz dat ze best wel oke eruitzien maar glory days zijn wel achter de rug. Heb van de 5x toch 3x erg goede ervaring, dus qua service mss gemiddeld gezien de beste die ik heb gehad
- Julia, romeense type, ooit mn favourite omdat ze lekker tongzoende, maar laatste tijd plichtmatig. Seks doet ze op een manier dat je niet kan stoten, heel vervelend
- Mandy, had bezocht toen ze nog prive ontvangt, best oke service maar uiterlijk eigenlijk niet mijn type

Heb je ervaring met Nicky ? Ze werkt daar nog niet zo lang
 
Ik ben een wekelijkse gast , bij huize Sandra , maar de laatste tijd , zijn de dames een stuk minder van service , er wordt niet meer gezoend , vingeren mag bij vele niet pzc ook bij vele niet , minder intimiteit meer beetje afstand en het wordt duurder nee ik ga daar niet meer spreek liever privé af op kinky . NL is veel beter top
 
Ik ben een wekelijkse gast , bij huize Sandra , maar de laatste tijd , zijn de dames een stuk minder van service , er wordt niet meer gezoend , vingeren mag bij vele niet pzc ook bij vele niet , minder intimiteit meer beetje afstand en het wordt duurder nee ik ga daar niet meer spreek liever privé af op kinky . NL is veel beter top
Bedankt hier voor ,kom daar ook eens per maand maar ga ook eens ergens anders kijken dan ,
 
Bedankt hier voor ,kom daar ook eens per maand maar ga ook eens ergens anders kijken dan ,
Duurder is het nog altijd niet en ik zou me ook niet blindstaren op één mening. Tot nu toe is mijn ervaring in ieder geval niet die van Mercedes 200.
☹️Sophia is van de website af. Heeft iemand enig idee of ze ergens anders te bezoeken is?
Ja, paar weken al helaas. Was wel één van mijn favoriete dames daar. Geloof niet dat ze ergens anders aan de slag is.
 
Duurder is het nog altijd niet en ik zou me ook niet blindstaren op één mening. Tot nu toe is mijn ervaring in ieder geval niet die van Mercedes 200.

Ja, paar weken al helaas. Was wel één van mijn favoriete dames daar. Geloof niet dat ze ergens anders aan de slag is
Duurder is het nog altijd niet en ik zou me ook niet blindstaren op één mening. Tot nu toe is mijn ervaring in ieder geval niet die van Mercedes 200.

Ja, paar weken al helaas. Was wel één van mijn favoriete dames daar. Geloof niet dat ze ergens anders aan de slag is.
Oké ik vond het ook al raar dat het zo ineens anders was wat ik heb ervaring met vlinder en die is voor mij super .ze is lief en aardig en vind veel goed , ze houd alleen niet van tong zoenen , vind ik jammer maar oké nee is nee en verders is ze super leuk
 
Nee die doet niet aan tongzoenen heeft haar kontje oplaten spuiten je moet er van houden.
Veel te veel van dit soort zonde-van-je-geld dames daar. Ik bel tegenwoordig eerst of een van mn favoriete dames er is , meestal niet, en dan sla ik over. Ik hoop dat Sandra meeleest. Kan ze gelijk Duitse Sofie bellen of ze terug wil komen.
 
Veel te veel van dit soort zonde-van-je-geld dames daar. Ik bel tegenwoordig eerst of een van mn favoriete dames er is , meestal niet, en dan sla ik over. Ik hoop dat Sandra meeleest. Kan ze gelijk Duitse Sofie bellen of ze terug wil komen.
En het mooiste is dat dan Samanta vaak de telefoon beantwoordt, prima telefoniste maar als dvp minder.
 
Veel te veel van dit soort zonde-van-je-geld dames daar. Ik bel tegenwoordig eerst of een van mn favoriete dames er is , meestal niet, en dan sla ik over. Ik hoop dat Sandra meeleest. Kan ze gelijk Duitse Sofie bellen of ze terug wil komen.
Hee,een like van Sophia zelf, via die like zie je waar ze nu zit, in Rotterdam.
 
Als dat de Sophia is en niet iemand die op de naam gezocht heeft om volk naar haar toe te trekken en dezelfde werknaam gekozen heeft. Ik ben sceptisch.
Fotos volgen nog, staat op de site van Bella Donna. Wachttee
Als dat de Sophia is en niet iemand die op de naam gezocht heeft om volk naar haar toe te trekken en dezelfde werknaam gekozen heeft. Ik ben sceptisch.
Hmm, dat werkt eenmalig.. maar op de site van Bella Donna staat dat de fotos volgen. Wachten we die af.
 
Hmm, dat werkt eenmalig.. maar op de site van Bella Donna staat dat de fotos volgen. Wachten we die af.
Precies, en als ik dan nog niet zeker ben, dan stuur ik wel een dm met mijn echte voornaam en als ze het echt is kan ze ongetwijfeld iets persoonlijk over mij vertellen wat hier niet op het forum staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan