Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een trio MMV of VVM.
Maar ik wil de eerste keer niet betalend doen
Vroeger in de tijd van advertenties in X-kiss en Flirt (als deze magazines nog bestaan?) waren zulke zaken gratis... ben ik een fossiel nu? ;)... Een kameraad toen had ongevraagd mijn telefoonnummer gebruikt, en ik heb daar destijds met graagte aan deelgenomen, vele rare zaken gezien en meegemaakt..
 
Vroeger in de tijd van advertenties in X-kiss en Flirt (als deze magazines nog bestaan?) waren zulke zaken gratis... ben ik een fossiel nu? ;)... Een kameraad toen had ongevraagd mijn telefoonnummer gebruikt, en ik heb daar destijds met graagte aan deelgenomen, vele rare zaken gezien en meegemaakt..
Waarschijnlijk bedoelt ze dat het "in the heat of the moment" gebeurd.

Als vrouw zou je het via sdc makkelijk gratis kunnen regelen. Als man is dat wat moeilijker (hoezo ongelijkheid tussen man en vrouw 😅)
 
Zal denk ik niet gauw gebeuren maar het is ook niet onmogelijk. Maar zou weleens een knappe dvp die kickt op onderdanigheid- op z'n Rocco's willen nemen☺
 
Ik zou eens graag een tweeling gelijktijdig wensen te verwennen graag dan een tweeling van rond de dertig jaar ,moeder mag dan ook eventueel kijken of meedoen 😊
Ik ken een tweeling waarvan 1 adverteert op RL. De zus zou zeldzaam en bij vaste klanten soms meedoen. Heb het een keer gevraagd. Nog niet van gekomen door allerlei dingen die er tussen kwamen.
 
Een vrouw vinden die lenig genoeg is om dit standje mee te doen
Kende er eentje, maar helaas uit zicht verdwenen. Had een hoog "Cirque du Soleil" gehalte dat bezoekje aan haar. Dingen gezien waar ik nu nog over nadenk hoe ze dat voor elkaar kreeg. Als ik toen vrijgezel geweest was had ik haar graag mee naar huis genomen, wat zij graag wilde... 😁

Paar extremere fantasieen die had zijn verdwenen en verder alles gedaan waar ik ooit over gefantaseerd heb en dat was een lange lijst. Keelneuken met de juiste dame is zeker voor herhaling vatbaar, maar bij sommige dingen was de fantasie mooier als de werkelijkheid. Mede daarom ook besloten bepaalde dingen niet echt te doen.

Hoop gewoon op een nieuwe vaste relatie, maar eerst scheiding regelen. Heb nog een fantasie maar die zou ik niet willen beleven in werkelijkheid als ik weer een vaste relatie heb.

Sinds ik in 1990 in Noorwegen een heerlijke roodharige meid gezien heb met de mooiste groene ogen ooit, had zo een topmodel kunnen zijn, fantaseer ik over een trio met 2 van zulke dames, liefst een identieke tweeling maar dat hoeft niet per se.
 
•trio met 2 dames
•moeder en dochter
•facesitting bij mij
•squirten
•sex in openbaar (bos o.d.)
•CFMN party of groep studenten

en ik vind Shemales ook wel geil, nog nooit gedaan, twijfel enorm
 
Terug
Bovenaan Onderaan