Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb nog een hele lange bucketlist.

Sommige dingen heb ik hier bij andere discussies al genoemd, sommige toen bij hookers.nl

- Moeder/dochter (18+)
- Threesome/Foursome/Fivesome/Sixsome met mij als M in de MVV/VVV/VVVV/VVVVV
- alle landenpunten verzamelen
- tweeling neuken (extra punten voor redhead tweeling)
- piramide of toren neuken met drie/vier/zes dames
- nieuwslezeres tijdens de uitzending onder de tafel beffen/ vrouwelijke rechter tijdens rechtszitting onder de tafel beffen
- een kringetje van dames maken die elkaar beffen en dan tussen twee gaan liggen (boven beffen, beneden gebeft worden)
- mile high club
- de drie beste vriendinnen van mijn vrouw neuken (evt met haar erbij)
- een hele reeks van DVP die het prima gedaan hebben weer neuken
- de dames uit "de mooiste" die een like krijgen neuken
- een vrouw met enorme reuzetieten (silicone) russisch neuken - max was tot nu toe cup-J
- een week in de Czech Harem opgesloten worden
- mijn eigen Playboy mansion bezitten
- een lilliputter (v) neuken - max (of beter min tot nu toe) was 145 cm
- gewoon heel veel neuken met mooie vrouwen
- nog meer neuken met mooie, sexcrazy, nimfomane vrouwen
- bepaalde handelingen (ATM, laten rimmen, ballen likken terwijl ik een andere vrouw neuk)
- een hele lange film van mij maken met de dames van een deepthroat compilatie

En ten slotte alles doen wat ik vergeten ben hier op te schrijven
 
Ik heb nog een hele lange bucketlist.

Sommige dingen heb ik hier bij andere discussies al genoemd, sommige toen bij hookers.nl

- Moeder/dochter (18+)
- Threesome/Foursome/Fivesome/Sixsome met mij als M in de MVV/VVV/VVVV/VVVVV
- alle landenpunten verzamelen
- tweeling neuken (extra punten voor redhead tweeling)
- piramide of toren neuken met drie/vier/zes dames
- nieuwslezeres tijdens de uitzending onder de tafel beffen/ vrouwelijke rechter tijdens rechtszitting onder de tafel beffen
- een kringetje van dames maken die elkaar beffen en dan tussen twee gaan liggen (boven beffen, beneden gebeft worden)
- mile high club
- de drie beste vriendinnen van mijn vrouw neuken (evt met haar erbij)
- een hele reeks van DVP die het prima gedaan hebben weer neuken
- de dames uit "de mooiste" die een like krijgen neuken
- een vrouw met enorme reuzetieten (silicone) russisch neuken - max was tot nu toe cup-J
- een week in de Czech Harem opgesloten worden
- mijn eigen Playboy mansion bezitten
- een lilliputter (v) neuken - max (of beter min tot nu toe) was 145 cm
- gewoon heel veel neuken met mooie vrouwen
- nog meer neuken met mooie, sexcrazy, nimfomane vrouwen
- bepaalde handelingen (ATM, laten rimmen, ballen likken terwijl ik een andere vrouw neuk)
- een hele lange film van mij maken met de dames van een deepthroat compilatie

En ten slotte alles doen wat ik vergeten ben hier op te schrijven
Ik kreeg net een telefoontje van onze nationale TV zender, Ze zoeken een scenarioschrijver voor de categorie 'fiction'. Mag ik jouw naam doorspelen?
:ROFLMAO:

Een een aantal van jouw fantasieen heb ik trouwens wel eens gedaan, en dat was best heerlijk. LoL
 
ik zou graag naar de filipijnen willen emigreren
Je bent bekend met de cultuur aldaar? Elke dag moeten aanhoren dat een neef, nichtje vage bekende geld nodig heeft, en dan bij jou komen aankloppen : want wandelende ATM?

Voor vakantie prima, maar er echt wonen....?

Tijdens mijn bezoeken aldaar menig persoon gesproken die de move wel maakte. Kan niet van hen allen zeggen dat zij een gelukkige indruk maakte.
Mocht je de move maken, ik wens jou alle plezier maar ook zeker veel sterkte toe.
 
Daarom denk ik dat het bij een fantasie zal blijven.

Alleen op vakantie gaan en daar een dame oppikken om mee te sexen mag ik ook doen. Dat zal het denk ik ook wel worden
Het zouden twee dingen kunnen zijn ,ofwel is je vrouw er een uit de duizend of het tweede kan zijn , als je terug uit vakantie komt dat thuis alles weg is 😉
 
Het zouden twee dingen kunnen zijn ,ofwel is je vrouw er een uit de duizend of het tweede kan zijn , als je terug uit vakantie komt dat thuis alles weg is 😉
ik mag van mijn vrouw buiten de deur snoepen. Dan is niet anders dan eerlijk dat zij dat ook mag.

We zijn beide niet jaloers aangelegd.

Als ik naar Sixsens ga dan plaagt ze door te zeggen "Ga je weer naar je vriendinnetjes 😜?" En wens ze me een leuke dag toe.
 
Kun jij dan ook verdragen dat zij een andere man opzoek en er met naar bed gaat ? Of weet je dat niet ?
Heb al dikwijls gezegd om het te doen ,maat heeft er geen behoefte aan zegt ze. Ze heeft al last genoeg met mij zegt ze altijd 🤣. Maar waarom zou ik dat niet kunnen verdragen als ik het mag wie Ben ik dan om het haar te verbieden. Wel heb ik al voorgesteld om mee te gaan naar de dvp en voor het moment twijfelt ze er nog over maar wie weet op termijn
 
Brrrr die stem..... AFKNAPPER!!!!!!!! Je bent een beetje dom..
Onderstaand hoe je dit kan vragen aan Wim-Lex.

Majesteit,

Geruime tijd voel ik een sterke sexuele aantrekkings kracht jegens uw echtgenote.
Daarom verzoek ik u om toestemming om Hare Majesteit, uw echtgenote, in al haar lichaamsopeningen te nemen, volledig uit te wonen en uit elkaar te trekken. Hierdoor heeft u meer tijd over om staatszaken te behandelen.

Uiteraard heb ik voor het samenzijn met Hare Majesteit een passende vergoeding over.

Hoogachtend,

Je naam en adres en eventueel mobiel nummer.


Succes en schrijf een recensie. 😂😂😂
 
Volledig Gelijkwaardig MMV of MMVV.
Big boobs Becky in alle gaatjes.
Echte fantasie : een leuke dame die niet zo moeilijk, preuts en bezitterig is.
Nooit meer betalen voor sex (maar het wel hebben)
 
Ik denk dat je opgepakt wordt. Diegene die een paar jaar geleden een waxinelichtje naar de Gouden Koets gooide heeft jaren vast gezeten en daarna nog flink last van gehad. ;);););)
Waarom ? als je het toch netjes vraagt , een net respectvol verzoek tot een intieme relatie met een lid van onze monarchie is toch heel wat anders dan een terroristische aanslag met brandbaar materiaal

Nee heb je "ja "kan je krijgen zei mijn opa altijd

Overigens leven we in 2022 ondertussen is het niet erg geëmancipeerd dat de vraag aan haar echtgenoot gesteld wordt , de juiste weg is het direct aan onze vorstin vragen , die is oud en wijs genoeg om haar eigen beslissingen te nemen tenslotte , en hoe ze dit met haar man regelt is een privékwestie die ons niet aangaat
 
Waarom ? als je het toch netjes vraagt , een net respectvol verzoek tot een intieme relatie met een lid van onze monarchie is toch heel wat anders dan een terroristische aanslag met brandbaar materiaal

Nee heb je "ja "kan je krijgen zei mijn opa altijd

Overigens leven we in 2022 ondertussen is het niet erg geëmancipeerd dat de vraag aan haar echtgenoot gesteld wordt , de juiste weg is het direct aan onze vorstin vragen , die is oud en wijs genoeg om haar eigen beslissingen te nemen tenslotte , en hoe ze dit met haar man regelt is een privékwestie die ons niet aangaat
Ik zou het proberen!!! Als ik jou was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan