Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben eerder het romantische type. Mijn fantasie is toevallig (bv. op de trein) met een mooi en sympathiek meisje aan de praat gaan, "toevallig" allebei in hetzelfde station afstappen en even "toevallig" in (haar?) bed belanden. Stomende seks beleven, samen slapen tot het ochtendgloren, daarna weg gaan en elkaar nooit meer zien. Dan blijven enkel nog herinneringen over aan ver verleden tijden ....

Doet me trouwens een beetje denken aan "Annabel" van Hans De Booij :)
 
Je bent bekend met de cultuur aldaar? Elke dag moeten aanhoren dat een neef, nichtje vage bekende geld nodig heeft, en dan bij jou komen aankloppen : want wandelende ATM?

Voor vakantie prima, maar er echt wonen....?

Tijdens mijn bezoeken aldaar menig persoon gesproken die de move wel maakte. Kan niet van hen allen zeggen dat zij een gelukkige indruk maakte.
Mocht je de move maken, ik wens jou alle plezier maar ook zeker veel sterkte toe.
ja bekend , je generaliseert ietwat .... niet elke hollander zit aan de wiet toch?
 
Wie weet lukt het je ooit nog 😆
Een leraar/lerares is toch wel een leuke ervaring hoor.
(Been there done that) 😅
Zoveel jaren later heb ik nog steeds een "crush" op mijn lerares Engels uit het middelbaar. Heel af en toe kom ik ze nog eens tegen. Ze is vele jaren ouder intussen (de 50 gepasseerd) maar straalt nog steeds iets mysterieus uit ...

Edit: zojuist op FB gemerkt dat ze al jaren getrouwd is ... maar met iemand die een stuk jonger is dan zij (van mijn leeftijd, geen klasgenoot van mij maar toch iemand die ik ken en waar ze ook les aan gegeven heeft).
 
Laatst bewerkt:
Je bent bekend met de cultuur aldaar? Elke dag moeten aanhoren dat een neef, nichtje vage bekende geld nodig heeft, en dan bij jou komen aankloppen : want wandelende ATM?

Voor vakantie prima, maar er echt wonen....?

Tijdens mijn bezoeken aldaar menig persoon gesproken die de move wel maakte. Kan niet van hen allen zeggen dat zij een gelukkige indruk maakte.
Mocht je de move maken, ik wens jou alle plezier maar ook zeker veel sterkte toe.
tis maar hoe je erin staat ......
 
Waar vind je deze😍

Contact opnemen met Joëlle en vragen of "haar vriendinnetje" mee wil doen.
Die adverteert niet meer en haar echte naam zet ik hier niet neer.

Evt via pb te verkrijgen.

Op Venery nog een Hookers review te lezen.


En Giselle ook teruggevonden daar, nog slechts sporadisch actief, niet meer via Bureau dus.

 
Laatst bewerkt:
Jammer dat Benno Buch niet meer leeft.
Die zorgde er destijds met zijn tv programma "sex voor de Buch" voor dat dit soort wensen uitkwamen.
Ooit eens (ongewild) in terecht gekomen. Het zal ergens in de tweede helft van '98 zijn geweest. Ik had toen een punt gezet achter mijn relatie met een knappe dame qua uiterlijk maar iets minder leuk om mee te leven. Ze heeft ook ooit de cover van (ik meen) Penthouse gesierd als Zeeuws meisje en wat foto's in het tijdschrift zelf. Kan ook de Playboy zijn geweest.
Ze wilde me graag terug dus dat probeerde via Menno Buch. (niet Benno)
Zij inclusief Pekineeshondje in de studio bij Sex voor de Buch om wat te praten en vervolgens belde hij me op met het verhaal dat er iemand was en die had een boodschap voor me.
Die boodschap was dus een erotische videoclip van haar in een paardenstal waarin ze masturbeerde met een hoefijzer en ook deed alsof ze een paard besloeg.
Ik was zelf niet in de studio dus maar via de telefoon wel m'n stem.
Lang verhaal in het kort ; Als de beslissing is gemaakt kom ik er niet meer op terug dus de relatie heeft nooit een herstart gekregen. Kom ze nog wel eens tegen. Nog steeds een lekker wijf. Dat dan weer wel. ;)
 

Contact opnemen met Joëlle en vragen of "haar vriendinnetje" mee wil doen.
Die adverteert niet meer en haar echte naam zet ik hier niet neer.

Evt via pb te verkrijgen.

Op Venery nog een Hookers review te lezen.


En Giselle ook teruggevonden daar, nog slechts sporadisch actief, niet meer via Bureau dus.

Inderdaad uitzonderlijk mooi en topsegment , maar spijtig genoeg iets te topsegment voor deze bescheiden werkman. Ik heb mijn grenzen en iedereen mag vragen wat hij of zij wilt maar dit betaal ik alleen als ik er zeker van ben dat als ik aan hun poesje lik er goud uit komt😁 dan zou ik het overwegen😉
 
Ah, weer zo één die haar gouden kut liever reserveert voor oliedollars van vrouwonvriendelijke sjeiks. Dit Vlaams boerke zal wel elders zijn goesting vinden. Photoshop is trouwens ook een geweldige uitvinding.
 
Ah, weer zo één die haar gouden kut liever reserveert voor oliedollars van vrouwonvriendelijke sjeiks. Dit Vlaams boerke zal wel elders zijn goesting vinden. Photoshop is trouwens ook een geweldige uitvinding.
:sleep:🥱😴🥱

Zullen vast gesjopt zijn die foto's, echter blijkt ze in werkelijkheid gewoon echt mooi, lief, geil etc.

owja, ook "duur".

En tja, liever duur dan niet te koop. 😇
 
Inderdaad uitzonderlijk mooi en topsegment , maar spijtig genoeg iets te topsegment voor deze bescheiden werkman. Ik heb mijn grenzen en iedereen mag vragen wat hij of zij wilt maar dit betaal ik alleen als ik er zeker van ben dat als ik aan hun poesje lik er goud uit komt😁 dan zou ik het overwegen😉
Klopt, geldt voor mij ook, maar dit wilde ik een keertje hebben meegemaakt.

Herstel......., meerdere keren. 🤭
 
Klopt, geldt voor mij ook, maar dit wilde ik een keertje hebben meegemaakt.

Herstel......., meerdere keren. 🤭
Nu ik zou het me ook kunnen veroorloven 1keer per maand maar ga toch liever elke week een paar uur ipv 1 keer en de rest van de maand op de kin te kloppen of de hand aan mezelf te slaan😁
 
Gepijpt worden door een vrouw met een gespleten tong. Lijkt me interessant!
Dan moet je bij deze dame navragen of ze nog ontvangt:


(kinky link geeft hier verkeerde omschrijving, site zelf lijkt beter te kloppen)
 
Wat verdere een fantasie is, tja, ik hoop nog ooit een leuke meid te treffen die in omgang leuk is en initiatief toont en er goed uit ziet waarbij squirten en anaal mogelijk is. Er onder gespoten worden terwijl je d'r anaal neemt.

Verder lijkt me het ook leuk eens deel te nemen aan een GB, maar aan de andere kant weet ik niet of het wel iets voor mij is.
Mss een moeilijk standje maar dit kan geholpen worden met een of twee kussentjes onder haar rug. Je neemt d'r anaal, gebruik je vingers om haar G-spot te vinden. Dan kan ze zich echt ontspannen om daarna te squirten. Als vingeren moeilijk is, zou een rabbit (G-spot massager) de vinger vervanger kunnen zijn. Ze kan ook de rabbit vasthouden en richten op de juiste punten. 😊
 
Dan moet je bij deze dame navragen of ze nog ontvangt:

Gvd wist niet dat zij ontvangt , die staat vanaf nu op mijn lijst. Hetwas eigenlijk ook een fantasie van mij om haar eens onder handen te nemen
 
Ik heb wel een fantasie die ik nog niet ervaren heb:

Alleen lesbische of biseksuele vrouwen op een leuke avond. Wij zouden wel een ober of twee kunnen gebruiken maar wij bepalen als hij (of ze) mee kan(kunnen) doen.

Gangbangs, trios, kleine groepen, buitenseks, cardates, BDSM, plasseks, een man anaal neuken, een vrouw met strap-on of dildo neuken..heb veel dingen meegemaakt 🤭.
 
Inderdaad uitzonderlijk mooi en topsegment , maar spijtig genoeg iets te topsegment voor deze bescheiden werkman. Ik heb mijn grenzen en iedereen mag vragen wat hij of zij wilt maar dit betaal ik alleen als ik er zeker van ben dat als ik aan hun poesje lik er goud uit komt😁 dan zou ik het overwegen
Wat een mager scharminkel 55 kilo bij 1meter 67 , ik heb ze liever met wat meer vlees op de botten
Mij niet gezien zo'n gratenbaal
 
Ik zou toch nog wel een keer 'food sex' met 1 of 2 dames met echt grote borsten willen hebben, en dan vooral met veel slagroom en chocoladesaus.
Heb het al een paar keer gehad met Erika (de laatste tijd uit Amstelveen), maar die heb ik sinds de corona helaas niet meer gezien. Ook deed die niet alles wat ik wilde helaas. Nu heb ik het wel aan diverse gevraagd, maar dan kom je niet verder dan een klein toefje op de tepel.🙈
 
Ik heb wel een fantasie die ik nog niet ervaren heb:

Alleen lesbische of biseksuele vrouwen op een leuke avond. Wij zouden wel een ober of twee kunnen gebruiken maar wij bepalen als hij (of ze) mee kan(kunnen) doen.

Gangbangs, trios, kleine groepen, buitenseks, cardates, BDSM, plasseks, een man anaal neuken, een vrouw met strap-on of dildo neuken..heb veel dingen meegemaakt 🤭.
Ted doet momenteel een horeca opleiding, waar spreken we af? 😌
 
Ik heb wel een fantasie die ik nog niet ervaren heb:

Alleen lesbische of biseksuele vrouwen op een leuke avond. Wij zouden wel een ober of twee kunnen gebruiken maar wij bepalen als hij (of ze) mee kan(kunnen) doen.

Gangbangs, trios, kleine groepen, buitenseks, cardates, BDSM, plasseks, een man anaal neuken, een vrouw met strap-on of dildo neuken..heb veel dingen meegemaakt 🤭.
God ja! Jij, Belleds en Joke privé samen en ik die mag toekijken….😍🥂🤩
 
Terug
Bovenaan Onderaan