Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klink leuk, de 'mile high club'. Maar waar het feitelijk op neerkomt is dat je neukt in een piepklein chemisch toilet.
Naaah ik heb voor werk een aantal keer business class gevlogen ....ook eens zo met zo een afsluitbare kleine ruimte.....daar Kun je alles doen....of onder een dekentje.....ik Ben trouwens wat dat betreft veel te onervaren..... Slechts twee keer in publiek iets gedaan (Los van gangbang)....wel beide met cubanas ...mmmmm...een keer in Cuba en een keer in parijs in een steegje van ons Airbnb zoldertje
 
Mijn fantaasie is om toch nog eens mijn eigen record langdurig beffen te verbeteren. Staat nu op ongeveer 3 uren met een geil sletje dat destijds thuis niet meer aan haar trekken kwam. Nadien nog wel altijd heerlijk gebeft maar nooit meer een dame gehad die het zolang volhield, er moest dan altijd geneukt worden.

En om dit bij een dvp te gaan doen wordt kostbaar, ik mik op een hele nacht, tenminste 5 uren of meer. En naast het geld moet je ook de klik met deze dame hebben om het zelf zolang vol te houden. Zomaar een willekeurige dame hiervoor kiezen is dus geen optie.
 
Mijn fantaasie is om toch nog eens mijn eigen record langdurig beffen te verbeteren. Staat nu op ongeveer 3 uren met een geil sletje dat destijds thuis niet meer aan haar trekken kwam. Nadien nog wel altijd heerlijk gebeft maar nooit meer een dame gehad die het zolang volhield, er moest dan altijd geneukt worden.

En om dit bij een dvp te gaan doen wordt kostbaar, ik mik op een hele nacht, tenminste 5 uren of meer. En naast het geld moet je ook de klik met deze dame hebben om het zelf zolang vol te houden. Zomaar een willekeurige dame hiervoor kiezen is dus geen optie.
3 uur, dat is lang!
Wel een keertje een uur het kutje gelikt van een bloedmooie Caraïbische petite... met heel fraaie lippen. En heerlijk Cava likken van haar kutje. Vond ze geweldig! En... daarna nog 3 uur fun met die mooie meid! (was toen het privehuis nog "speciale acties" deed op maandag)
 
Mijn ultieme fantasie: trio met 2 dames die niet vies zijn van elkaar, en die ook plasseks doen, zowel geven als ontvangen, wiens tieten en kutjes ik mag onderplassen en die mij ook tegelijk onderplassen. En als er dan nog een squirtkutje bijzit is dat helemaal mooi meegenomen. En oh ja, dit alles moet liefst ook in bed gebeuren en niet in een te kleine douche... als iemand tips heeft waar ik dit vind, feel frre om te delen maar denk dat het een naald in een hooiberg is 😅
 
De goedkoopste fantasie is natuurlijk een meid neuken en haar wijsmaken dat je vriend zo dadelijk ook nog komt en dat hij jouw date mee betaalt omdat het jouw verjaardag is. :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Zou dit ergens in België te vinden zijn? Milking table.....

We kijken uit naar je recensie hierover !
 
De laatste jaren groeit mijn interesse in bondage.
Daar zou ik wel eens willen mee experimenteren, de dominante rol.
Een dame die zich laat vastbinden of aan een schandpaal oid laat ketenen om zich vervolgens volledig over te geven aan jou.
Moet toch geweldig zijn als iemand jou zo vertrouwd om dat toe te laten.
Mss is dat nog wel mijn grootste fascinatie, dat vertrouwen dat de "sub" in jou stelt.
 
Een lieve vriendin krijgen die recht door zee is, zelfde geld verdiend als ik, die om je geeft, je een beter mens wil maken zonder enige voorwaardes, eentje die voor jou door vuur en vlam gaat. Waar vind je die tegenwoordig nog?

Oh wacht dit is een sprookje, geen fantasie sorry.
 
Dag mede wandelaars
Ik ben benieuwd wat jullie op de to do list hebben staan op erotisch gebied. Heb je altijd al een stoute gedachte maar nog nooit in werkelijkheid uitgevoerd. Als jullie ideeën hebben en met mij willen delen dan kan ik mijn lijst wellicht aanvullen 🤗
Hier dan alvast mijn top 3:
1. Sex met BNer (kan ik hopelijk binnenkort afvinken met Barbie)
2. Sex met mijn coördinator
3. In het vliegtuig
4. in een volle zwembad
5. Oraal bevredigd worden op een loopbrug boven een snelweg 🤣🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan