Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een meid of dame vinden die samen met mij onlyfans of f2f content wil maken
Er zijn zat meiden die je kan daten met een OF of F2F.
Soms laten ze je ook filmen, tegen betaling.

Maar wat velen niet realiseren is dat hun OF/F2F een brand is.
Velen hebben alleen girl content, of alleen bepaalde soort kinks.
De succesvolle zijn best kieskeurig want ze uploaden.

Hij kan natuurlijk zijn eigen pagina openen en zich dan door een meid laten filmen. Die meid blijft dan verder uit beeld, maar dan heb je wel samen de content gemaakt. Zijn vast genoeg dames voor te vinden.

Oehh! Met een andere vrouw spelen in de nattigheid. Overvallen worden door haar. Dan standje 69 ontdekken. Lekker veel klaarkomen en squirten. Dan genomen worden door die dame mr een strapon..en man mag het filmen.
Eentje die ik nog eens wil overdoen is een 24u sexmarathon en zo vaak mogelijk klaarkomen.
Ooit gedaan met een ex. Teller voor mij stond op 11 orgasmes in 24u.
Dat record wil ik graag scherper stellen ☺
Teller voor haar stond op 13 orgasmes, waaronder 1x squirten (waarvan ze zelf niet wist dat ze dat kon).
Haha dat kan ik beter...16 x in 3 uur 8x clitoraal 8x squirten .daarna 2 dagen buikpijn en poespijn. Maar het was top.

Laatst bewerkt:
Oehh! Met een andere vrouw spelen in de nattigheid. Overvallen worden door haar. Dan standje 69 ontdekken. Lekker veel klaarkomen en squirten. Dan genomen worden door die dame mr een strapon..en man mag het filmen.

Haha dat kan ik beter...16 x in 3 uur 8x clitoraal 8x squirten .daarna 2 dagen buikpijn en poespijn. Maar het was top.

Dat aantal haal ik niet. Mijn meeste was, tijdens vaginale sex dus niet masturberen, 7x in 6 uur en mijn partner had 8 orgasmes in diezelfde tijd. Ik was toen wel 25 jaar jonger en we waren hevig verliefd, dat lukt nu bij lange niet meer.

Ik heb wel afgelopen vrijdag een dingetje van mijn bucketlist geschrapt.
Sex met een transvrouw waarbij mijn vriendin toekeek en alles filmde.
Pijpen bij elkaar, ook in 69. Deepthroat-fucking.
Daarna top en bottom gedaan, waarbij de bottom-positie nieuw was voor mij.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan