Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zag een advertentie om een sm setting mee te maken. Dat had ik graag een keer live gezien. Niet meedoen, een vrouw pijn doen kan ik gewoonweg niet (oké, ik ben een watje). Helaas is mijn 'vrije week' voorbij zonder dat ik antwoord kreeg.
Gemiste kans.
 
Ik zag een advertentie om een sm setting mee te maken. Dat had ik graag een keer live gezien. Niet meedoen, een vrouw pijn doen kan ik gewoonweg niet (oké, ik ben een watje). Helaas is mijn 'vrije week' voorbij zonder dat ik antwoord kreeg.
Gemiste kans.
Er worden regelmatig feesten georganiseerd in de BDSM-wereld waar je i.p. ook naartoe kunt gaan. Je kunt kijken hoe anderen spelen. Te veel kijken is niet de bedoeling, maar als je er echt wat mee hebt, kun je ook denken om wat actiever te worden in die wereld.
 
Het is niet echt een fantasie meer, ik heb het jaren geleden al een keer of 2 mogen meemaken, maar ik hoop nog eens een echt (amateur) cuckold koppel tegen te komen met een bom van een hotwife.

Van de 2 keer dat ik het ooit al heb meegemaakt was de eerste keer nogal saai, zij wilde wel maar kon zich niet laten gaan. Het was ook hun eerste keer. Hij kickte er ook meer op dan zij.

De 2de keer was heel anders. Ook doorsnee koppel, hij werd vastgebonden door haar op een stoel in de slaapkamer, en toen ging zij compleet los.

Ondanks dat het jaren geleden is word ik nog steeds geil als ik er aan terugdenk.

Dus als het kan... die laatste ervaring wil ik graag nog eens opnieuw...
 
Een date met een shemale .maar durf niet goed .lijkt mij spannend ben al wat ouder ,want hoe reageerd zo,n persoon op een oudere man
Die reageert hetzelfde op een oudere man als een natuurlijke vrouw. Het gaat er vooral om dat je bij het maken van een afspraak eerlijk en duidelijk zegt wie je bent en wat je zoekt.

En een afspraak met een shemale (of ts dame)? Doen! Ik doe het ook af en toe met (dezelfde) dame en het is heerlijk. Je moet natuurlijk wel een klik hebben met de dame.
 
Afspreken met milf rond de 50 slank verzorgd waar ik haar thuis afhaal de man thuis blijft en we eerst gaan eten wa teasen elkaar wa beter leren kennen en dan misschien samen de nacht doorbrengen
mag betaaldate zijn ook

Die bestaan... Ouder koppel, mss niet echt een milf, op chatbabe. "xxx en anita" (xxx is naam man maar weet ik niet meer), die zijn daarvoor te vinden denk ik..
 
Ik zou graag eens voor minstens een uur, maar beter nog 1,5 of twee uur, bij een raamdame gaan in een pand dat als een mooie bar is ingericht. Daar dan eerst samen redelijk wat drankjes (bier, cava, cocktails,...) drinken en gezellig babbelen, en daarna alles doen wat ik maar wil - diverse standjes, vingeren, in het achterste knijpen, aan haar borsten zuigen, kussen,...
 
Ik zou graag eens voor minstens een uur, maar beter nog 1,5 of twee uur, bij een raamdame gaan in een pand dat als een mooie bar is ingericht. Daar dan eerst samen redelijk wat drankjes (bier, cava, cocktails,...) drinken en gezellig babbelen, en daarna alles doen wat ik maar wil - diverse standjes, vingeren, in het achterste knijpen, aan haar borsten zuigen, kussen,...
Dat klinkt meer als Villa Weizigt en dat soort clubs, dan moet je niet bij de ramen zijn
 
Nog wel fantasie, een echte blinddate, niet weten wie er met je aan de gang gaat, wat er gaat gebeuren, en of je alleen met haar of mss wel hem bent, en na afloop zegt een vrouw, "ik zie je zo beneden, ga douchen en je aankleden, tot zo" Je komt aangekleed beneden, en je ziet 3 dames en 2 heren in de kamer, ze kijken je aan, maar zeggen niets, je krijgt een briefje van een van de heren, "leg het geld op de salontafel en vertrek" Zoiets zou ik eens willen meemaken.
 
Als alles goed zit zou deze fantasie volgende week in vervulling gaan.
Niet met een dvp maar een amateurdame die dit scenario ook zeer aansprak.
Goed van je.
Ik heb het vorige week gedaan met m'n vriendin. Ik had ook wat nieuwe attributen gekocht om het effect uit te proberen op haar.
Daar waren 2 pijnijkere dingen bij.
Ze was achteraf niet zo gecharmeerd van de tepelklemmen. Die waren wel erg strak, maar ze heeft niet geklaagd en ik zag het toen ik ze later weer verwijderde. Terwijl ze toch echt voor beginners waren, had het nagevraagd in de winkel.
Ze is een bikkel.
Het kaarsenvet vond ze supergeil en dat was ook heet (had het zelf uitgeprobeerd op mijn hand vooraf, dus ik wist dat het niet op tè gevoelige plekjes kon), maar op haar bilspleet en billen kon goed.
Alle andere dingen waren lekker en zeer teasend.
 
Goed van je.
Ik heb het vorige week gedaan met m'n vriendin. Ik had ook wat nieuwe attributen gekocht om het effect uit te proberen op haar.
Daar waren 2 pijnijkere dingen bij.
Ze was achteraf niet zo gecharmeerd van de tepelklemmen. Die waren wel erg strak, maar ze heeft niet geklaagd en ik zag het toen ik ze later weer verwijderde. Terwijl ze toch echt voor beginners waren, had het nagevraagd in de winkel.
Ze is een bikkel.
Het kaarsenvet vond ze supergeil en dat was ook heet (had het zelf uitgeprobeerd op mijn hand vooraf, dus ik wist dat het niet op tè gevoelige plekjes kon), maar op haar bilspleet en billen kon goed.
Alle andere dingen waren lekker en zeer teasend.
Kaarsenvet en tepelklemmen zullen niet van de partij zijn🙂
Is echt meer het vastbinden en blinddoeken en dan de dame tot (meerdere) hoogtepunten brengen dmv oa vibrator dat mij interesseert.

Nu we zien wel hoe het loopt. Eerst kijken of er een klik is tussen mijzelf en de dame en indien er voldoende vertrouwen is.

We hebben elkaar nog niet ontmoet en ik vind het toch wel een grote stap om je als dame tijdens een eerste date al te laten vastbinden.
Maar ze vroeg wat mijn fantasie was en was hier heel enthousiast over.

Maar we forceren niets en zien wel hoe de namiddag verloopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan