Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mja, je bevestigt dus mijn vrees dat het aantal mannen die graag kijken, graag snel klaarkomen en zich niet geïntimideerd voelen door andere mannen behoorlijk klein is 🙃

Blij dat mijn vriend (en minstens één date die ik via hier heb gehad) er helemaal anders over denken.

Ik zit dus al aan twee deelnemers voor mijn fantasie-gangbang, lol 😂
Ik doe mee 😋
 
Geneukt worden door een groep mannen die er een kwestie van maken om zo snel mogelijk af te wisselen.. In plaats van een half uur monotoon rauwgeneukt te worden door de eerste kerel, eens het genot voelen van een stijve pik die me één minuutje lekker neukt, al dan niet spuit, en meteen opgevolgd wordt door de volgende stijve pik.. :love:

(PS: mijn vorige fantasie in deze thread is ondertussen uitgekomen, dus waag ik mijn kans opnieuw met deze fantasie, lol)
Mocht je nog mannen zoeken, ik houd me aanbevolen 😄
 
Ik heb een voet fetish en mijn fantasie is eigenlijk niet waar te maken... Ik als tiny geplet worden door de stinkende blote voeten van een giantess... maar als ik het zou kunnen waarmaken, graag...!! 😅😇
 
Laatst bewerkt:
Een van de fantasieën die ik nog eens wil kunnen waarmaken is een geile sessie met een vrouw in de sling. Dat lijkt me zo ongelooflijk geil te zijn. Een tijdje terug heb ik eens de kans gehad, maar dat is toen helaas niet doorgegaan.
Een kopel had me laten weten dat ze een zekere dag in een sexcinema te zijn en of ik ook kwam. En die bewuste dag was ik op de afspraak. En tot mijn grote verbazing hing daar in die cinema en sling. Dus dit had mijn avond kunnen worden. Helaas is het die avond niet gelukt. Ik was al een eeuwigheid niet meer in een sexcinema geweest, en u had ik een afspraak met een mij onbekend koppel. Maar door die hele situatie in die cinema was ik zo zenuwachtig dat het mij niet lukte een condoom om te doen op mijn vriend die ook niet veel energie had om zich op te richten. En hoe minder het lukte hoe zenuwachtiger ik werd en het nog moeilijker ging. Eindresultaat, van mijn kant is er dus niks gebeurd. Enkele anderen hebben die vrouw wel kunnen neuken in de gynaeco-stoel.
Dus blijft de sling hoog op mijn fantasie lijstje staan. Hopelijk komt er toch nog een keertje en gelegenheid.
Maar daarnaast zijn er nog wel enkele andere dingetjes die ik nog zou willen beleven, daarover later misschien meer.

p.s. Weet iemand een (rijpere) privé-dame of huis waar ze een sling hebben? Liefst in de zeer ruime regio Antwerpen.
 
mijn ultieme sexdroom : me een zeilboot in een zuiders land de zee op met een aantal leuke mannen en vrouwen, allen ongeremd en geil, kleren niet toegestaan, zon op de huid, iedereen doet het met iedereen, 's avonds baaitje,muziekje, zachtjes tipsy worden, orgie…
Kleren moet je toestaan, Henrix, veel te leuk om uit te doen 😋
Voor de rest helemaal mee 😍
 
mijn ultieme sexdroom : me een zeilboot in een zuiders land de zee op met een aantal leuke mannen en vrouwen, allen ongeremd en geil, kleren niet toegestaan, zon op de huid, iedereen doet het met iedereen, 's avonds baaitje,muziekje, zachtjes tipsy worden, orgie…
Je vergeet het plezier om een vrouwenlichaam helemaal in te smeren met een zonnebrandcrème. Lekker glad en glimmend. ;)
 
De prostaatmassages die ik tot op heden heb gehad deden met niet zo gek veel, maar ik zou nog wel eens door een vrouw met een strapon van achter genomen willen worden.
Mocht iemand tips hebben voor een dame die hier ervaring mee heeft dan hoor ik het graag.
 
Het lijkt me enorm geil als ik met een DVP seks heb, terwijl er iemand toekijkt (collega / vriend(in))
Ik net omgekeerd. Bij mijn favorite DVP toekijken als ze met een andere klant seks heeft.
Ik zou graag filmen als ik met mijn favoriete DVP seks heb.
Ik heb het recent bij een andere DVP gedaan.
Dat was zeer opwindend maar het is niet makkelijk om te filmen terwijl je daar ligt te genieten. POV.
 
De prostaatmassages die ik tot op heden heb gehad deden met niet zo gek veel, maar ik zou nog wel eens door een vrouw met een strapon van achter genomen willen worden.
Mocht iemand tips hebben voor een dame die hier ervaring mee heeft dan hoor ik het graag.
De kinkydames bij House of Dreams Amersfoort zijn daar goed in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan