Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor mij mijn grootste fantasie is een dame boven de 70 of 80...

Toen ik een tiener was wil ik dat al.
Helaas is het nog niet gedaan want... waar ik een oudere dame bezoeken...

Weinig keuze, en beetje moeilijk om te vinden (oudere dames/omas gaan niet op date met jongere mannen zelfde als ik).

Ik blijf maar hopen.
 
De meeste oudere dames zullen inderdaad zelden nog met jongere mannen afspreken. Meestal zullen ze toch wel een ondergrens van 40 à 45 jaar leggen. Maar wie een beetje zoekt gaat zeker nog dames van 65+ en ouder vinden die ook nog open staan om jongere mannen te ontvangen, hoewel erg talrijk zijn ze niet meer.
 
Voor mij mijn grootste fantasie is een dame boven de 70 of 80...

Toen ik een tiener was wil ik dat al.
Helaas is het nog niet gedaan want... waar ik een oudere dame bezoeken...

Weinig keuze, en beetje moeilijk om te vinden (oudere dames/omas gaan niet op date met jongere mannen zelfde als ik).

Ik blijf maar hopen.
Loop gewoon eens een doorsnee bejaardencentrum binnen. Stel je vriendelijk en behulpzaam op en je zult succes hebben. Beroepshalve kom ik in diverse bejaardencentra en je zult versteld staan van de toenaderingen die gedaan worden. Ik ga er niet op in, is niet mijn doelgroep zeg maar.
 
Lijkt mij wel geil om een afspraak te maken met een transvrouw en een vrouw tegelijk, trio MMV en VMV tegelijk.
Er zijn dvp die dat wel doen. Een dvp die ik vaak bezocht heeft daar bij mij regelmatig om gezeurd (ik weet eigenlijk niet waarom ze steeds dacht dat ik daar wel interesse in zou hebben :ROFLMAO: ).
 
Laatst bewerkt:
Voor mij mijn grootste fantasie is een dame boven de 70 of 80...

Toen ik een tiener was wil ik dat al.
Helaas is het nog niet gedaan want... waar ik een oudere dame bezoeken...

Weinig keuze, en beetje moeilijk om te vinden (oudere dames/omas gaan niet op date met jongere mannen zelfde als ik).

Ik blijf maar hopen.
De meeste oudere dames zullen inderdaad zelden nog met jongere mannen afspreken. Meestal zullen ze toch wel een ondergrens van 40 à 45 jaar leggen. Maar wie een beetje zoekt gaat zeker nog dames van 65+ en ouder vinden die ook nog open staan om jongere mannen te ontvangen, hoewel erg talrijk zijn ze niet meer.
Er is best een kans dat je er eentje vindt en, in tegenstelling tot een man die een jongere vrouw zoekt, die kans vergeleken daarmee een stuk groter is.
Als het meezit, hoeft het je niet eens geld te kosten.
 
ik zou graag een keer een dame fisten en daarna m'n leuter er ook nog bij proppen. Mijzelf dus een soort handjob geven in haar vagina. Ooit jaren terug een video van gezien en het heeft mij altijd geintrigeerd.

Lijkt me een lastige, dan heb ze toch een slappe sluitspier nodig.

Wat ik wel vaker doe is de dame doggystyle nemen en dan 1 of 2 vingers in haar kont doen die dan over de schacht van mijn pik wrijven. Is maar een heel dun velletje tussenin. 😋
 
Een golden shower van een mooie bbw met een ongeschoren kut. Dat lijkt mij zeer geil
Ben zelf niet into BBW's maar wel het genoegen gehad om golden showers te ontvangen van enkele ongeschoren dames.

De enige fantasie die ik tot nu toe nog niet heb waargemaakt is het bed delen met een Aziatische deerne.
 
Laatst bewerkt:
De meeste oudere dames zullen inderdaad zelden nog met jongere mannen afspreken. Meestal zullen ze toch wel een ondergrens van 40 à 45 jaar leggen. Maar wie een beetje zoekt gaat zeker nog dames van 65+ en ouder vinden die ook nog open staan om jongere mannen te ontvangen, hoewel erg talrijk zijn ze niet meer.
ik was deze week aan het werk bij een dame 70+ . Toen ze voorovergebukt stond en zelf opmerkte dat dit een "rare" houding was, antwoordde ik dat ze er inderdaad nogal uitnodigend bijstond. Dat had ze maar al te goed begrepen en zei ze iets terug dat dit inderdaad wel lekker was zo. :) :)
Helaas waren haar twee zussen ook nog in de buurt, of het werd wel eens een héél boeiende conversatie.
 
Ik hoop ooit een Gloryhole te ervaren. En dan niet met een vent aan de andere kant van het muurtje. Maar juist heerlijk klaar gepijpt worden door een wild vreemde vrouw, die hopelijk ook nog slikt :)
 
Laatst nog een fantasie kunnen waar maken en het was dat een dame op mijn gezicht zit en ik of zij mij af trek en mijne buik onder spuit . Maar de volgende is dat ik me aftrek en ze mastrubeerd en ik denk dat ik dat wel bij dezelfde dame kan doen . Nog een is dat 2 dames aan t scissoring doen en dat mijne jongen tussenin zit en natuurlijk met veel olie dat zou ook nen fontein geven .
 
Fantasie:

Mijn eigen mooie blonde slanke vrouw met 3 kerels gangbangen. Eerst rustig teder, daarna van stevig naar harder, van heftig naar ruw tot grof.

Met z'n 4en naakt om haar heen staan, en haar langzaam uitkleden. Onze handen over ieder stukje nieuw bloot laten gaan; voelen, pakken en keuren. Tot zij helemaal naast is en zelf de lichamen van de vreemde mannen gaat ontdekken. Met haar ene hand houdt ze een paar ballen vast, met haar andere hand een harde pik. Ik open haar door haar als eerste te neuken. Zij ligt op haar rug, met opgetrokken benen, die links en rechts door ieder een andere man wordt vastgehouden. Ondertusse houdt mij vrouw in iedere hand een andere stijve pik vast terwijl ik haar in-neuk. Dan na een minuut of 10 stop ik.

Dan de kamer uitlopen en haar over laten aan de 3 gasten die haar gedurende anderhalf uur echt he-le-maal verrot neuken en meerder malen volspuiten, tot het langs de binnenkant van haar benen uit haar sijpelt. Ik beneden tv kijken en boven hoor ik mijn vrouw eerst keunen, dan gillen en uiteindelijk mijn naam roepend en om help schreeuwen met een lichte toon van paniek. 3 mannen die elkaar aanmoedigen: "kom op, dek haar, dek haar", "wisselen ik kom bijna", "Hey! Hou die vrouw nou stevig in bedwang en hou haar armen achter haar rug vast... dan probeer ik die kut kapot te neuken!

Ondertussen het constante snelle gebonk van het bed dat tegen de muur stoot, wat maar door gaat en door gaat... met een korte onderbreking tijdens een wissel.

Bij mijn terugkomst in de slaapkamer ligt daar wat over is van mijn vrouw, na te hijgen. Sperma van anderen op haar hals, rug en onderbuik. Haar lange blonde haren door de war wat her en der aan elkaar plakt, verdoofd, wat versufd, met rode billen, rode borsten, en plekken die de volgende dag waarschijnlijk blauw worden door het ruwe vastpakken en in bedwang houden.

De kamer riekt naar sex en vers zweet en de laatste man zie ik nog van mijn vrouw af klimmen. Ik zie nog net zijn leeggespoten pik uit een knal roze kut floepen. Terwijl zijn lul onbedoeld op het bovenbeen van min vrouw rust, en een fikse kloozak tussen zijn benen bungelt, veegt hij met een handdoek het neukzweet van zijn hoofd af.

De 3 kerels met 3 slappe lullen en lege ballen gaan zonder iets te zeggen weg. Zo kan ik zelf nog even neuken, van 'wat er aan mijn vrouw voor mij overgelaten' is. Lepeltje-lepeltje liggend, langzaam maar diep pomp ik in de saus van andere mannen. Het maakt me niet uit, ik hou van mijn vrouw en geniet van haar.

Ze slaapt al, herstelt... Haar stevig vasthoudend trek ik haar blote lichaam tegen me aan. Zonder geluid te maken kom ik klaar. Wat ik 2 uur lang ophoud komt er met kracht uit. Mij lul spuit, blijft kloppen en spriets mijn flinke klodders zoute saus erbij. In mijn gedachten spatten de dikke stralen vers warm sperma tegen haar baarmoederhals uitelkaar. Ik blijf in haar om rustig uit te lekken en in slaap te vallen, terwijl ze sterk ruikt naar het sperma en zweet van andere mannen. Ze was bijna stuk.

Ik wil dit al zoo lang. Zij twijfelt nog.
 
Laatst bewerkt:
Fantasie:

Mijn eigen mooie blonde slanke vrouw met 3 kerels gangbangen. Eerst rustig teder, daarna van stevig naar harder, van heftig naar ruw tot grof.
Haha, ik denk dat je hier, afhankelijk van jouw woonplaats en of zij ervoor open zou staan, al genoeg reacties zult krijgen van heren wie zich aanbieden... waaronder ik! 😅

Als ze daar niet voor open staat, begin dan met rustig opbouwen, 1 man erbij, dan 2 een dan 3. Ik sta open voor pb!
 
Terug
Bovenaan Onderaan