Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je ziet het tegenwoordig niet veel meer, maar zo'n 20-25 jaar geleden nog leek het wel of de halve wereld een rokersfetisj had. :oops: Knappe dames werden veelal afgebeeld met een smerige sigaret in de mond of tussen de vingers, meiden die veel moeite deden om mooi te ogen, waren bijna allemaal rooksters. 🤮
En als je die dames nu zou gaan zoeken, zien ze er uit als iemand die ver op leeftijd is, met dank aan de gevolgen van datzelfde roken?
 
Panty's. Het mooiste vind ik een dame in een effen volledig naadloze panty in beige of lichtbruin, zonder slip natuurlijk. Zwart is niet zo mijn kleur. Kousen zijn niet mijn ding.
Glanzend en mat vind ik allebei mooi, dun mooier dan dik. Een kruisloze voor gemakkelijke toegang is ook genieten.
Zelf draag ik ze ook: ik geniet van de aanblik en dat ze zacht en glad zijn.

cecilia-de-rafael-miss-20-seamless-tights.jpg
 
BIj mensen die zwaar roken, drinken enz zie je dat rap aan hun gezicht. De huid word grouw. Ze zien er oud uit hun hoofd zwelt op van de jaren langen alcohol gebruik.
Plus dat er bij zijn die ook de zonnestudio regelmatig aandoen.
Ook zo goed voor je huid, maar merkwaardig genoeg is die ongezonde gewoonte nog toegestaan.
 
Plus dat er bij zijn die ook de zonnestudio regelmatig aandoen.
Ook zo goed voor je huid, maar merkwaardig genoeg is die ongezonde gewoonte nog toegestaan.

Ik zonnebaad ook redelijk veel, maar door middel van de natuurlijke zon. Ik doe dit doelbewust omdat ik wil dat mijn gezicht er sneller ouder uit gaat zien. Ik ben nu 41 jaar, maar zou liever het gezicht van een 60-jarige hebben.
 
Ik zonnebaad ook redelijk veel, maar door middel van de natuurlijke zon. Ik doe dit doelbewust omdat ik wil dat mijn gezicht er sneller ouder uit gaat zien. Ik ben nu 41 jaar, maar zou liever het gezicht van een 60-jarige hebben.
Gebeurt van zelf. Kwestie van geduld.
Tenzij je in biologische jaren jong wilt sterven, maar in uiterlijke jaren oud.
 
Ouderen vrouwen... 40... Auw...
Als iemand van 28 is een vrouw van 40 wat ouder 😅.

Maar daar door zeker niet minder knap of slechter in bed.

De jonge dvp´s waar mee ik sex gehad heb. Waren vaak erg terug houdend of willen enkel harde sex.

Een oudere dvp gaat meer passie toe vind ik. Ze durven je meer bij de hand nemen en je laten ontdekken vind ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan