Welke huizen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sexysenses is zeer wisselvallig qua kwaliteit, zoals eerder vermeld zijn de foto's flaterend bewerkt en moet je goed kijken om de dames te herkennen. Afknapper is het huis zelf, een afgeleefd pand, sanitair is zeer basic, en de algemene hygiëne is ondermaats (verversen van handdoeken en bedlinnen) de dames behelpen zich met vochtige doekjes.
Redligths is in het zelfde bedje ziek, , eigenlijk nog iets erger dan voorgaande, de dameszijn in het echt nauwelijks herkenbaar van de foto's, en de algemene hygiëne is gewoon ondermaats (dames behelpen zich met spuitbussen geurverfrisser en draaien de handdoek op het bed na ieder bezoek gewoon om. Als je daar als klant nr 5 of 6 komt moet je niet verschieten dat je er blijft aanplakken.
In deze huizen is de bazin zeer passief en beperkt zich tot het ontvangen van de centen en het aanporren van da dames zodat de klanten na 30' of 60' buiten zijn. GFE 0/10
Nr 8 veel wisselende dames maar pand is kraaknet, ook goede hygiëne, douche wordt steeds aangeboden.
Soraya is qua hygiëne top. Soraya is zelf actief bezig met haar zaak, en ontvangt zelf ook. Met een beetje geluk kan je leuke dames ontmoeten,
is qua prijs/kwaliteit veruit de beste.
Jammer genoeg moet ik mijn mening ivm Soraya grondig herzien. Alhoewel Soraya nog steeds op de site en RL staat, kan je met haar niet meer afspreken. (Is eigenlijk boerenbedrog) Zoals andere wandelaars reeds beschreven is de service van de andere dames eerder pover.
 
Jammer genoeg moet ik mijn mening ivm Soraya grondig herzien. Alhoewel Soraya nog steeds op de site en RL staat, kan je met haar niet meer afspreken. (Is eigenlijk boerenbedrog) Zoals andere wandelaars reeds beschreven is de service van de andere dames eerder pover.
Jaren klant gewest bij Soroya maar nu haak ik definitief af omwille van 3 geannuleerde afspraken telkens als ik onderweg was voor Soroya...... ze kunnen met mijn kloten spelen maar niet te veel !
 
Zo lang Soraya zelf op de site blijft staan, en toch niet meer beschikbaar is (tenzij voor enkelen) mag dit herhaald worden. Het is ergerlijk dat daar niet correct over gecommuniceerd wordt. Er worden afspraken aangenomen en op het laatste moment afgezegd, ipv direct ze melden dat MADAM niet meer ontvangt. Is dit arrogantie, gebrek aan respect, boerenbedrog of gewoon verlegen, zoek het zelf maar uit
 
Laatst bewerkt:
Is er hier eigenlijk ooit al iemand naar de Machiavelly in Lennik geweest?

Das eigenlijk de enige van al die clubs die ik nog eens zou willen bezoeken...
 
Er is een nieuw huis in Sterrebeek, Liza's Dreams?
3 dames met een L: Liz, Luana en Luna, allen latina's zo te zien.
Iemand al geweest? Tarieven zijn concurrentieel alleszins (60 voor 30min, 120 voor een uur).

 
Er is een nieuw huis in Sterrebeek, Liza's Dreams?
3 dames met een L: Liz, Luana en Luna, allen latina's zo te zien.
Iemand al geweest? Tarieven zijn concurrentieel alleszins (60 voor 30min, 120 voor een uur).


FF de zoekfunctie gebruikt. Rechtsboven, het vergrootlasje. 😉
 
Ah, OK… had ik inderdaad moeten doen, excuses.
Het zijn wel iets oudere recensies, en huis is blijkbaar een tijdje gesloten geweest en nu wellicht heropend door een nieuwe uitbater?
Andere meisjes ook, ze maken zelf reclame met "Nieuw massagesalon", dat strooide duidelijk zand in mijn ogen 😉
 
Hoi wandelaars, ik zit te denken mezelf eens te verwennen met een trio. Ik zag dat secret garden dit aanbied. Iemand ervaring mee? Meeste garden reviews zijn matig en komt steeds neer op meer betalen voor allehande services. Of hebben jullie andere/ betere adresjes voor een trio?
 
Hoi wandelaars, ik zit te denken mezelf eens te verwennen met een trio. Ik zag dat secret garden dit aanbied. Iemand ervaring mee? Meeste garden reviews zijn matig en komt steeds neer op meer betalen voor allehande services. Of hebben jullie andere/ betere adresjes voor een trio?
Bij Club Mabuhay kun je 2 dames samen boeken voor 75 euro, dacht ik. Zij werken ook met happy hours. Is wel in Houthalen-Helchteren. Ik heb dat nog nooit gedaan, maar heb wel al ooit voor 2 aparte dames gekozen. Heb ooit een trio gedaan, maar is niet mijn ding. Ik richt me veel liever op één dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan