Recensie Caty liza’s dream sterrebeek 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joskeweber

Wandelaar
71
28/12/21
71
8
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-caty-2.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Geprikkeld door de advertentie deze dame eens bezocht. Wat een tegenvaller. Eerst gevraagd om te douchen wat werd toegestaan. Tot daar het positieve van het verhaal.

Na het douchen snel naar de kamer waar het spel kon beginnen. Na opgewarmd te zijn wou ze meteen een condoom aan doen waarop ik antwoordde pijp nog maar even voort. Maar dat wou ze niet uit angst dat ik ging klaarkomen.

Doe dan maar een condoom aan zei ik. Maar ze was ze vergeten. Eerst terug naar de badkamer waar ze haar handtas was vergeten. Ale terug op de kamer zag ze dat er geen rubbers meer in haar handtas zaten. Terug weg uit de kamer om beneden condooms te gaan halen.

Trukken van de foor om tijd te verspelen. Tongzoenen doet ze niet. Vingeren mocht niet. Neuken dan maar ja maar niet te hard 🙄

Ze adverteerd met optie anaal maar ben er zeker van dat dat ook niet mag. Kort gezegd dat meisje zal niet veel vaste klanten hebben. Service trekt op niks. Ik stond op 20 min terug buiten en heb 2x gedoucht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan