Welke nationaliteit heeft jouw voorkeur.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Recent nog wat nationaliteiten erbij gevangen .In Spanje een Armeense. En via de advertentie een dame uit de USA , nog een dame met native American bloed ook.Daar n cardate mee gedaan en ga ik ook nog n keer doen. Is gewoon in Rotterdam hoor.
 
Mooi dames uit verschillende landen .maar wat zijn de meest sexy en beroepsmatig de besten .ben ik benieuwt naar of hoort deze vraag er niet bij ?
Deze vraag hoort daar inderdaad niet bij maar in plaats van nog meer rijtjes van landen te posten is het misschien een leuke aanvulling op het topic om de betreffende landen een soort waarderingscijfer te geven van 1 tot en met 10 , of dat iedereen een top 3 maakt of zo misschien
Probleem is dan wel dat de geijkte landen weer boven komen en we weer een discussie gaan krijgen tussen Oost Europees , Latina of zuid oost Aziatisch
Aan de andere kant , als we wat beters te doen hadden zaten we hier sowieso niet
 
Laatst bewerkt:
Nederlands
Filipijns
Braziliaans
Russisch
Oekranies
Vlaams
Frans
Duits
Engeland
USA
Costa Rica
Mexicaans
Nicaraguaans
Japans
Chinees
Thais
Indonesisch
Argentijns
Tsjechisch
Hongaars
Spaans
Colombiaans
Surinaams
Ecuadoraans
Pools
Slowakiaans
Portugees
Vietnamees
Egyptisch
Zuid-Afrikaans
Nigeriaans
Kenia
Italiaans
Venezuelaans
Letland
Dominicaanse rep
Cuba
India
Libië
Tunesië
Iran

De Zuid-Amerikaanse en Afrikaanse dames waren in mijn beleving het geilst.
Meeste niet-DVP.
Wow, als ik het zo op schrijf, ben ik echt internationaal bezig geweest.😃
Denk zelfs dat ik nog wat vergeten ben.
 
Laatst bewerkt:
roemeens, hongaars, bulgaars, chinees, hongkongs, japans(meeste dure pomp sessie ooit!!!), kazachstaans, indonesisch, filipijns, thais, hawaiaans, dominicaans,singaporees,malaysisch,amerikaans en nog veeel meer maar ik moet zeggen dat de chineesjes wel een strak kutje hebben zeg niet normaal
 
Roemenie
Ukrainse
Bulgaria
Russia
Montenegro
Belarus
Moldavia
Hungary
Poland
Latvia
Croatia
Albanië
Italy
Portugal
Greece
Belgium
Netherlands
Germany
Dominican republic
colombia
China
Vietnam
Sri Lanka
Thailand
Korea
Pakistan
Marocco
Algeria
nigeria
cape verde
kenia
ghana
congo
Zigeuner
 
Er zijn er zovele geweest. Vroeger had ik databases maar is verloren gegaan. Vooral Oost-Europese (verschillende landen, Bulgaarse vrouwen waren de lekkerste van Oost-Europa), Nederlandse, Belgische, Russinnen (die kunnen pijpen!!!), meisjes uit Azië, Franse, Spaanse, Duitse, Afrikaanse (weet niet welke landen), Marokkaanse, Brazilië, Colombia (voor mij het heetste land betreft vrouwen), Dominicaanse, Surinaamse, en waarschijnlijk vergeet ik nog maar wat maakt het uit.
 
Nederlands
Belgische
Duits
Engels
Thais
Filipijns
Indonesië
Surinaams
Antiliaans
Pools
Colombiaans
Braziliaans
Keniaans
Hongaars
Slowaaks
Roemeens
Bulgaars
Moldavisch
Ukraine
Servië
Cubaans
Dominikaans
Oeganda
Rusland
Turks
Kaapverdië
Albanees
Montenegro
Grieks

En deze lijst is eigenlijk nog veeel langer maar om heel eerlijk te zijn heb ik niet alle nationaliteiten van de honderden verschillende dvp de afgelopen 18 jaar bij kunnen houden...
 
Is niet doorgegaan.
Dame was veel kleiner dan de 1m60 die ze zei.
Ook sprak ze geen Nederlands meer maar Frans.
Dus geen date. Ritje Wetteren voor nop.
Verder niet erg daar ben ik in 10 minuten over heen.
Laat mij niet piepelen.Nog wel 20 € gegeven voor de benzine van t autootje.
 
Ik ben geen verre reiziger en kom nooit in het buitenland. In 25 Nederlandse plaatsen in 7 provincies dvp's uit deze landen getroffen:

Antillen
Aruba
België
Brazilië
China
Congo
Cuba
Curaçao
Dominicaanse Republiek
Duitsland
Ethiopië
Frankrijk
Hongarije
Indonesië
Italië
Japan
Kenia
Marokko
Nederland
Pakistan
Polen
Somalië
Spanje
Suriname
Thailand
Venezuela
 
Ik kan er sinds kort eentje aan toevoegen: Perzisch (Iraans). Al is zij hier geboren en getogen en zijn het eigenlijk haar ouders, maar och. Aangenomen dat het allemaal klopt wat ze zegt ook. Qua uiterlijke kenmerken zou het echter heel goed kunnen. En zulke meiden zijn m'n zwakte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan